SønderjyskE-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: SønderjyskE-FCM

Indlæg af pr0j3ct »

NyX skrev:Jeg æder disse ord igen :cry:
Ja Sønderjyske sidder på resten af kampen.

Cortez

Indlæg af Cortez »

pdole skrev:Før forårssæsonen var vi alle så bekymrede for vores backs...men men men, det er jo vores centraleforsvar der skøjter rundt. Bak har vist et fint niveau, men er jo lige skadet igen igen. Erik var jo helt væk mod FCN og i dag er både Martin A. og Erik helt væk....hmm
I det hele taget sejler vores defensiv. For fa... hvor er det dog deprimerende at kigge på. Vi har haft fokus på vores offensiv... ja, godmorgen mand!

/Cortez

007
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af 007 »

For fanden hvor er det da bare amøtør agtigt.

Hvad bidrager indskifterne med? Og hvor var forsvaret.

Mega skuffet og sur, sikkert som alle jer andre. Sådan noget Møg!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Tillykke Allan Kuhn endnu engang mangler du sitationsfornemmelse, indskiftninger alt for sent, og Albæk, Izunna, Poulsen ligner alt for meget hinanden.

Kampens svageste Martin Alb. og Erik S. har utrolig meget at lære.

FCM mangler tynge i angrebet-
Senest rettet af FCMReal 21. mar 2011, 21:01, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Siv startede skidt, men kom rigtigt godt med i kampen, specielt offensivt, men havde også et par gange hvor han redder os defensivt. Julle fornuftig kamp. Ikke meget Hulk over hulken i dag, sammen med Erik sejler vores midter forvar.

Vi spiller bedre med bolden og skaber meget, men er desværre alt for ineffektive i front. Sly og Hassan igen en fornøjelse at se, men begge mangler det sidste i skud på mål. Thyge fighter, men hører ikke til i front, vi skal altså have en rigtig angriber ved siden af Sly, når vi nu skal spille med 2 i front.

Igen igen, havde vi chancen for at sætte os på anden pladsen og igen igen kisker, men det ser ikke ud til at hverken os, Ob eller Bif egentligt vil det nok.

Skidt skidt defensiv, noget vi ellers i en lang periode var så stærke i.

Godt spil med bolden, og spil til chancer, ser bedre ud efter hånden, men mangler skarpheden og alt for ineffektive foran mål.
Senest rettet af pr0j3ct 21. mar 2011, 21:03, rettet i alt 1 gang.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Er MEGA skuffet over Albrechtensen idag, synes han spiller af L***. Han kikser totalt ved første mål og dækker ikke den eneste mand i feltet på den anden.

Desuden virker det slet ikke som om han leder forsvaret og specielt Erik S kunne godt have brugt en leder at rette sig efter, i stedet for en han hele tiden skulle være opmærksom på for at ryde op efter ham!.

ØV!.

Synes vores opspil var ret godt idag i de perioder hvor vi formår at lukke ned for deres spil.

Lille kritik af træner teamet. Vi har vel +10 dødbolde og ikke en gang bliver vi farlige, hvad sker der? hvorfor ligger vi boldene helt håbløst i stedet for at prøve at slå den hårdt ind i de farlige områder?

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Der skal altså bare vindes når OB og Brøndby heller ikke kan vinde! Vi kan ikke blive ved med at leve på at de også skuffer! Vi SKAL vinde den kamp mod Lyngby vi har tilgode!Det føles godt at få det ud..

Men, jeg er positivt overrasket over Siv i dag. Ja, han lavede nogle fejl en gang imellem, men rigtig gode offensive aktioner, og syntes han får lukket godt ned mod Antipas. Jakob Poulsen syntes jeg også spillede en god kamp :D

FCMadness

Indlæg af FCMadness »

Det her er bare så piv ringe, at de fjolser fortjener at blive trukket i løn - hele bundtet. Hvis FCN kampen og i dag er neveauet, så skal vi jo være mere end almindeligt tilfredse med en pladsering midt i rækken.

Ja - SønderjyskE spiller desturktivt og med 10 mand bag bolden. Og så kun med Fabricius fremme. Men det er jo mere end rigeligt til at ryste og overløbe et rystende svagt FCM forsvar.

Det her er altså for trist - og vidner om, at vi intet har at gøre i Europæisk fodbold.

Træls, træls, træls!!!!!!

Noe

Indlæg af Noe »

Dondinho skrev:Er MEGA skuffet over Albrechtensen idag, synes han spiller af L***. Han kikser totalt ved første mål og dækker ikke den eneste mand i feltet på den anden.
Det var vel den ringeste præstation i FCM-trøjen af Martin A. Han bliver rundtosset af en andenrangsspiller som Fabricius, og laver nogle gigantbrølere, som sender chokbølger gennem de unge drenge nede bagved. Pinligt.

pdole

Indlæg af pdole »

Midtgaard skrev:Der skal altså bare vindes når OB og Brøndby heller ikke kan vinde! Vi kan ikke blive ved med at leve på at de også skuffer! Vi SKAL vinde den kamp mod Lyngby vi har tilgode!Det føles godt at få det ud..

Men, jeg er positivt overrasket over Siv i dag. Ja, han lavede nogle fejl en gang imellem, men rigtig gode offensive aktioner, og syntes han får lukket godt ned mod Antipas. Jakob Poulsen syntes jeg også spillede en god kamp :D

Mener du virkelig at synes J. Poulsen spillede godt i dag? Synes han, efter Erik & Martin var den der stod svagest i billedet. Rilwan, Sly, Julle og Siv var ret beset de eneste der holdt et fint niveau.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Noe skrev:
Dondinho skrev:Er MEGA skuffet over Albrechtensen idag, synes han spiller af L***. Han kikser totalt ved første mål og dækker ikke den eneste mand i feltet på den anden.
Det var vel den ringeste præstation i FCM-trøjen af Martin A. Han bliver rundtosset af en andenrangsspiller som Fabricius, og laver nogle gigantbrølere, som sender chokbølger gennem de unge drenge nede bagved. Pinligt.
Jeg må ikke skrive at Martin A. er ringe, og så skriver du guddømme selv at han er ringe :lol:

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

pdole skrev:
Midtgaard skrev:Der skal altså bare vindes når OB og Brøndby heller ikke kan vinde! Vi kan ikke blive ved med at leve på at de også skuffer! Vi SKAL vinde den kamp mod Lyngby vi har tilgode!Det føles godt at få det ud..

Mener du virkelig at synes J. Poulsen spillede godt i dag? Synes han, efter Erik & Martin var den der stod svagest i billedet. Rilwan, Sly, Julle og Siv var ret beset de eneste der holdt et fint niveau.
Kan godt være at det røg lidt hurtigt ud, men jeg syntes at han havde nogle gode aktioner :) Bedre end jeg lige kan mindes efter skadespausen

Noe

Indlæg af Noe »

FCMReal skrev:
Noe skrev:
FCMReal skrev:Tillykke Allan Kuhn endnu engang mangler du sitationsfornemmelse, indskiftninger alt for sent, og Albæk, Izunna, Poulsen ligner alt for meget hinanden.

Kampens svageste Martin Alb. og Erik S. har utrolig meget at lære.

FCM mangler tynge i angrebet-
Det er jo decideret idiotisk at skrive nøjagtigt det samme hver gang.
Fis nu af Noe jeg gider dig ikke, du kan starte med dig selv, du skriver det samme gang på gang.
Jeg havde faktisk skrevet et indlæg for dig, så du kunne spare det denne gang. 1. Kuhn har fejlet 2. Sviatchenko er umoden. Desværre var du hurtigere end jeg var, så jeg sendte det aldrig. Du har selvfølgelig også den fordel, at du kan copypaste dine egne indlæg fra sidst. Det tror jeg også jeg vil gøre, næste gang vi taber point.

Hvorfor skriver du kun når FCM skuffer, og altid det samme? Seriøst, jeg vil gerne vide det.

Noe

Indlæg af Noe »

FCMReal skrev:
Noe skrev:
Jeg må ikke skrive at Martin A. er ringe, og så skriver du guddømme selv at han er ringe :lol:
Han VAR ringe. Det er vi ikke uenige i. Men jeg vil godt give dig, at det var nytænkning fra din side. Kan vi regne med at få den med næste gang også?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Borring og Fagerberg kom ind med lige præcis ingenting og man forstår da hvorfor vi spiller med 5 midtbanespillere, vi har jo kun én angriber i klubben og truppen virker helt ekstremt smal fremadrettet.

Rigtigt skuffende ovenpå en 2. halvleg som vi ellers styrede totalt frem til deres 2-1 føring og vi spillede kanon fodbold i en periode, specielt af Sly og Rilwan, som igen vores klart bedste, men også gode præstationer af vores backs.

Som jeg ser det, er det de etablerede i Albrechtsen og Poulsen som totalt svigter de unge rødder idag, nøj hvor var det ringe det de præsterede og Poulsen var jo helt anonym. Landshold, hahaha!! :evil:

Besvar