Så vidt jeg kan huske forklarer han bare grunden til at han gjorde som han gjorde og anklager ikke direkte gaardsøe på TV. Problemet ligger jo i at spillerne åbenbart ikke må fortælle deres version af sagen uden at være i fare for at få karantæne.Colt Sivas skrev:
My bad. Havde forstået det anderledes.
Udvalget kan vel ikke konkludere anderledes end at Gaardsøe ikke har kaldt Collins for en abe. Når der nu ikke forligger nogle "beviser". Men som jeg har sagt tidligere syntes jeg det er en svær sag. Skal man straffe en som racist som ikke kan dokumenteres - eller - skal man straffe en som ikke kan dokumentere sin påstand om at han har været udsat for racisme.
Ved godt at i herinde kender Collins noget bedre end os andre. Og måske tror på ham qua sin unormale reaktion. Men det kunne - udefra set - også godt være en dårlig undskyldning for at slippe billigere når straffen skal gøres op. Og sådan noget skal selvfølgelig også straffes.
Tror dog at Collins havde stået stærkere(og ikke blevent straffet med et gult kort) hvis han havde gjort dommeren opmærksom på det da han uddelte det røde kort.
Advarsel til Baba - i "Abe" sagen..
Re: DBU skandale
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Advarsel til Baba - i "Abe" sagen..
Journalisten presser jo vildt på, for at vide HVORFOR Baba gjorde som han gjorde.
Skal han så her , i tilfælde af det var sket men ikke kan bevises, sige "jamen det ved jeg ikke" ? eller "Det kan jeg ikke udtale mig om" ? Så er det jo der journalister begynder at opdigte historier, og det er skadeligt for både klubben som spilleren.
Det giver ikke mening at Baba i sådan tilfælde ikke må svare journalisten på spørgsmålet, uden at skulle straffes.
Skal han så her , i tilfælde af det var sket men ikke kan bevises, sige "jamen det ved jeg ikke" ? eller "Det kan jeg ikke udtale mig om" ? Så er det jo der journalister begynder at opdigte historier, og det er skadeligt for både klubben som spilleren.
Det giver ikke mening at Baba i sådan tilfælde ikke må svare journalisten på spørgsmålet, uden at skulle straffes.
Woop Woop!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Italiensk ditto...
http://www.bold.dk/nyt/Balotelli-Totti-kaldte-mig-neger
Kom så! Advarsel til Balotelli...? Man kan jo ikke bare smide om sig med racisme-anklager jo!
Kom så! Advarsel til Balotelli...? Man kan jo ikke bare smide om sig med racisme-anklager jo!
Ved godt det ikke reelt beviser noget, men når man i går ser Gårdsøes "tilfældige" spark i hovedet på Nordstrand, så er man ikke i tvivl om, at manden har tendenser til at gå over stregen på en fodboldbane.Jakobnw skrev:Så vidt jeg kan huske forklarer han bare grunden til at han gjorde som han gjorde og anklager ikke direkte gaardsøe på TV. Problemet ligger jo i at spillerne åbenbart ikke må fortælle deres version af sagen uden at være i fare for at få karantæne.Colt Sivas skrev:
My bad. Havde forstået det anderledes.
Udvalget kan vel ikke konkludere anderledes end at Gaardsøe ikke har kaldt Collins for en abe. Når der nu ikke forligger nogle "beviser". Men som jeg har sagt tidligere syntes jeg det er en svær sag. Skal man straffe en som racist som ikke kan dokumenteres - eller - skal man straffe en som ikke kan dokumentere sin påstand om at han har været udsat for racisme.
Ved godt at i herinde kender Collins noget bedre end os andre. Og måske tror på ham qua sin unormale reaktion. Men det kunne - udefra set - også godt være en dårlig undskyldning for at slippe billigere når straffen skal gøres op. Og sådan noget skal selvfølgelig også straffes.
Tror dog at Collins havde stået stærkere(og ikke blevent straffet med et gult kort) hvis han havde gjort dommeren opmærksom på det da han uddelte det røde kort.
/Bobby
Ja det er klart, at Gaardsøe virker mere og mere utroværdig, jo flere gange det er ham, der 'tilfældigvis' er involveret i episoder, hvor modstanderen får rødt kort, uden at englen Gaardsøe forstår hvorfor.Bobby skrev:Ved godt det ikke reelt beviser noget, men når man i går ser Gårdsøes "tilfældige" spark i hovedet på Nordstrand, så er man ikke i tvivl om, at manden har tendenser til at gå over stregen på en fodboldbane.
Det var også det første jeg tænkte på da jeg så det på TV igår. Håber da virkelig at episoden fra igår bliver indberettet til DBU.Kent skrev:Ja det er klart, at Gaardsøe virker mere og mere utroværdig, jo flere gange det er ham, der 'tilfældigvis' er involveret i episoder, hvor modstanderen får rødt kort, uden at englen Gaardsøe forstår hvorfor.Bobby skrev:Ved godt det ikke reelt beviser noget, men når man i går ser Gårdsøes "tilfældige" spark i hovedet på Nordstrand, så er man ikke i tvivl om, at manden har tendenser til at gå over stregen på en fodboldbane.
http://www.bold.dk/nyt/FCN-indberetter-Gaardsoee
Så blev Gaardsøe som håbet indberettet
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... vilje.html (hvorfor kan jeg ikke få den til at lave dette til et link??)
Ifølge Gaardsøe er det "en ubevidst handling, hvor jeg kommer til at strejfe en liggende Morten Nordstrand". Det kan da ikke være rart at gå rundt og lave alle de ubevidste handlinger - tæller den undskyldning også hvis man er utro?
Så blev Gaardsøe som håbet indberettet
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... vilje.html (hvorfor kan jeg ikke få den til at lave dette til et link??)
Ifølge Gaardsøe er det "en ubevidst handling, hvor jeg kommer til at strejfe en liggende Morten Nordstrand". Det kan da ikke være rart at gå rundt og lave alle de ubevidste handlinger - tæller den undskyldning også hvis man er utro?
- bobthebuilder_dk
Men desværre kan FCN ikke selv gøre noget...
Så må vi håbe de træffer den rigtige dom imorgen!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -gaardsoee
Så må vi håbe de træffer den rigtige dom imorgen!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -gaardsoee
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Som i kan se i denne ikke alt for gode video, er gaardsøe et helt andet sted da nordstrand ligger ned, så han vender sig ikke bare lige om og rammer ham ved et uheld som han selv siger.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... et-ud.html
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... et-ud.html
- bobthebuilder_dk
Jeps! BUSTED!!!
Kæft en klovn!
Man må føle sig lidt dum efter den løgn, med så fældende beviser!
hehe
Det er jo idag disiplinærudvalget evt. tager sagen op! ja man må bare håbe de fjerner ham for nogle kampe....
Kæft en klovn!
Man må føle sig lidt dum efter den løgn, med så fældende beviser!
Det er jo idag disiplinærudvalget evt. tager sagen op! ja man må bare håbe de fjerner ham for nogle kampe....
- Mini Bager
Hvis man tjekker situationen ud på ONSIDE.DK, ser man et nærbillede af, at fjolset sparker Nordstrand(fjolset). Hvis man så sammenligner det med linket ovenover, er der da ikke andet at gøre, end at stikke Gaardsøe en gedigen lang karantæne. Han siger selv i klippet på Onside, at han vendte sig om og så lå han i den retning som han gik. Men mon ikke han havde set Nordstrand eftersom han vendte om 5-7 meter fra Nordstrand.
Gaardsøe er yderst utroværdig og et dumt svin. Han skal bare saves midt over, når FCM møder fiskerne. Jeg væmmes ved sådan en mand.
Gaardsøe er yderst utroværdig og et dumt svin. Han skal bare saves midt over, når FCM møder fiskerne. Jeg væmmes ved sådan en mand.
Jeg håber sgu han har karantæne, så der ikke er nogen der kommer til at gøre noget dumt, og dermed forringer vores chancer...Mini Bager skrev:Gaardsøe er yderst utroværdig og et dumt svin. Han skal bare saves midt over, når FCM møder fiskerne. Jeg væmmes ved sådan en mand.
Her skulle der stå noget klogt...
- bobthebuilder_dk
Øv narhatten slap 100% for tiltale ! 
Nej, de sagde at det var oplagt, men at han ingen straf fårbobthebuilder_dk skrev:Øv narhatten slap 100% for tiltale !