AGF fanklub vil flytte X-faktor

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
2294

AGF fanklub vil flytte X-faktor

Indlæg af 2294 »

De er altid friske med tiltag der kan få os andre til at trække på smilebåndet ude i Århus

http://www.agf-fanclub.dk/index.php?opt ... Itemid=543
Her skulle der stå noget klogt...

Brugeravatar
Ravnen

Re: AGF fanklub vil flytte X-faktor

Indlæg af Ravnen »

Hahahaha! :lol:

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Så sjovt..Typisk AGFere:D
!

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Ha ha ha ..

Det er sgu da et fedt brev at sende til DR .. DR praler med at have landets befolkning med sig med hensyn til X-faktor ..Personligt ser jeg det ikk, så en evt rykning af det - rager mig en høstblomst. Men må tilstå at det er godt fundet på.. Håber sgu DR har rygrad til at svare AGF Fanklub på en pæn og høflig måde :lol:
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

De er da komplet hjernedøde de der århusianere. Hvordan kan man tro, at DR vil flytte et program med op mod 2 millioner seere, til fordel for en 1. divisions kamp. Jeg er rystet :shock:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Mini Bager skrev:De er da komplet hjernedøde de der århusianere. Hvordan kan man tro, at DR vil flytte et program med op mod 2 millioner seere, til fordel for en 1. divisions kamp. Jeg er rystet :shock:
Skulle vi nu ikke gætte på det var en af de typiske sjove gimmicks fra AGF-fansenes side? Meget kan man sige om AGF-fansene, men humor og selvironi er de fandens gode til ar mestre!

Besvar