De er altid friske med tiltag der kan få os andre til at trække på smilebåndet ude i Århus
http://www.agf-fanclub.dk/index.php?opt ... Itemid=543
AGF fanklub vil flytte X-faktor
AGF fanklub vil flytte X-faktor
Her skulle der stå noget klogt...
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: AGF fanklub vil flytte X-faktor
Ha ha ha ..
Det er sgu da et fedt brev at sende til DR .. DR praler med at have landets befolkning med sig med hensyn til X-faktor ..Personligt ser jeg det ikk, så en evt rykning af det - rager mig en høstblomst. Men må tilstå at det er godt fundet på.. Håber sgu DR har rygrad til at svare AGF Fanklub på en pæn og høflig måde
Det er sgu da et fedt brev at sende til DR .. DR praler med at have landets befolkning med sig med hensyn til X-faktor ..Personligt ser jeg det ikk, så en evt rykning af det - rager mig en høstblomst. Men må tilstå at det er godt fundet på.. Håber sgu DR har rygrad til at svare AGF Fanklub på en pæn og høflig måde
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
- Mini Bager
De er da komplet hjernedøde de der århusianere. Hvordan kan man tro, at DR vil flytte et program med op mod 2 millioner seere, til fordel for en 1. divisions kamp. Jeg er rystet 
-
Jesper BW1100
Skulle vi nu ikke gætte på det var en af de typiske sjove gimmicks fra AGF-fansenes side? Meget kan man sige om AGF-fansene, men humor og selvironi er de fandens gode til ar mestre!Mini Bager skrev:De er da komplet hjernedøde de der århusianere. Hvordan kan man tro, at DR vil flytte et program med op mod 2 millioner seere, til fordel for en 1. divisions kamp. Jeg er rystet