For de som havde glemt VFF..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: For de som havde glemt VFF..

Indlæg af Acebone »

Hekler skrev:Det er jeg ret bekymret over.
Forståeligt nok. Man skal vist bare være glad for, at jeg ikke også blev det, for jeg er mere eller mindre vokset op mellem de skarn.

De findes, og de sidder og skumler et sted derude!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Som om de ikke er uheldige nok! hehe :lol:

http://www.sportenkort.dk/nyhed/124197/ ... l+politiet
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Og jeg som troede at VFF havde fået ordnet sagen med naboerne . Der har længe været en lille krig igang , og det er da ikk længe siden at VFF meldte ud, at nu var der styr på sagerne omkring naboerne..

Nå det så er sagt , så virker det til at være en gammel gnaven mand ala hekler :D som har ondt i r.... - og som bare ikke vil have den bane i hans baghave. Så til den gamle mand - kom ind i kampen og find flere ting at melde vores hadenaboer VFF for , så de kan rykke helt ned i danmarksserien .. ha ha ha - eller få dig et liv :!: Sagen er sgu da en smule langt ude ............ Ik ?????
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Gizmo aka Jeff skrev:Og jeg som troede at VFF havde fået ordnet sagen med naboerne . Der har længe været en lille krig igang , og det er da ikk længe siden at VFF meldte ud, at nu var der styr på sagerne omkring naboerne..

Nå det så er sagt , så virker det til at være en gammel gnaven mand ala hekler :D som har ondt i r.... - og som bare ikke vil have den bane i hans baghave. Så til den gamle mand - kom ind i kampen og find flere ting at melde vores hadenaboer VFF for , så de kan rykke helt ned i danmarksserien .. ha ha ha - eller få dig et liv :!: Sagen er sgu da en smule langt ude ............ Ik ?????
Jeg ville sgu ikke være så stolt af at folk bare kom og pissede i min have. Eller side i haven og få knaldet en bold i hovedet ud af det blå. Min have skulle ikke være en krigszone.
For 6-10 måneder siden kan jeg huske et indslag i Tv midtvest hvor denne "gamle gnavne mand" var med. Nu er det lang tid siden jeg så det, så kan ikke huske hvor mange bolde der er tale om. Men han gjorde det at han beholdte alle de bolde der blev skudt over. Og han havde 2-3 sække fulde, mener jeg. Det er jo lang tid siden.

Disse faktorer taget i betragtning så ville jeg da også blive en gnaven gammel mand!.

Ville du gerne få eftermiddagskaffen galt i halsen af en flabet højrøvet fodboldspiller der mener han kan pisse dig lige op i fjæset? eller en bold lige i lagkagen? nej tak...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Google http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s ... 5&t=h&z=17

Ja det ligger godt nok også tæt på naboerne. Men det gjorde det gamle stadion jo også. Gad vide hvor mange år stadion har været der, de fleste husejere har vel købt deres hus efter der kom stadion?
Viborg er vel heller ikke det eneste sted i Europa, hvor et større stadion ligger tæt op ad beboelse.

Anyway, VFF i øjeblikket har vel ikke ligefrem tilskuertal som overvælder nogen, og naboerne kan formentlig se frem til fred og ro, for jeg tvivler på VFF nogensinde bliver en tilskuermagnet.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er nu ikke så meget stadion, der er problemet. Det er træningsanlægget ved Mirabellevej:

http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... k&t=h&z=16

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ah okay, min fejl :)

Tja, der er da mange boldbaner lige op ad ville kvarterer. Men de skyder jo nok skævere i Viborg end i resten af landet :mrgreen:

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Ravnen skrev:Ah okay, min fejl :)

Tja, der er da mange boldbaner lige op ad ville kvarterer. Men de skyder jo nok skævere i Viborg end i resten af landet :mrgreen:
Nu er problemet nok at før var naboen en græsbane der blev brugt i dagtimerne primært om sommeren, nu er det er kunstbane med lys der bliver brugt året rundt og selv sent i de mørke timer.

Jeg ved ikke om der er nogen det kan huske det men jeg tror faktisk også de træer der før var mellem banerne og husene er røget i forbindelse med man anlagde kunstbanen`?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar