For de som havde glemt VFF..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Noe

For de som havde glemt VFF..

Indlæg af Noe »

Et fint lille debatprogram, uden de store sensationer: http://front.xstream.dk/tvmv/?id=2023

Det kommer til at handle meget om Fodsportsforeningen, og deres muligheder for at rykke op igen i 2012. Ørgaard er meget høflig, og tror på Viborg, på baggrund af satsningen på egne talenter. Han påpeger dog, at de er alt for forsigtige.

Spørgsmålet er, om det er realistisk at se de grønne op igen? Imo fortjener de respekt for de meget unge spillere, men opbakningen i byen er jo til grin. Jeg tror personligt, at håndbolden kvæler dem..

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Re: For de som havde glemt VFF..

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Noe skrev:Et fint lille debatprogram, uden de store sensationer: http://front.xstream.dk/tvmv/?id=2023

Det kommer til at handle meget om Fodsportsforeningen, og deres muligheder for at rykke op igen i 2012. Ørgaard er meget høflig, og tror på Viborg, på baggrund af satsningen på egne talenter. Han påpeger dog, at de er alt for forsigtige.

Spørgsmålet er, om det er realistisk at se de grønne op igen? Imo fortjener de respekt for de meget unge spillere, men opbakningen i byen er jo til grin. Jeg tror personligt, at håndbolden kvæler dem..

Håndbolden har kvalt dem .. VFF kommer aldrig i suppen igen , det tør jeg godt spå om-- og ja opbakningen er latterlig i byen , men oki - håndbolden leverer , omend de røg ud af champion league igår.

Og damn Michael Hansen er blevet tykkere ( i ansigtet ) siden hans tid i fcm.. :geek:

Endvidere er vi begyndt at få et nyt Hadeopgør (FCM-Esbjerg / Esbjerg-FCM) - syntes at dette opgør er begyndt at blive sådan lidt hadeopgør som i de gode gamle dage mod VFF.. :P
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Noe

Indlæg af Noe »

Gizmo aka Jeff skrev:
Endvidere er vi begyndt at få et nyt Hadeopgør (FCM-Esbjerg / Esbjerg-FCM) - syntes at dette opgør er begyndt at blive sådan lidt hadeopgør som i de gode gamle dage mod VFF.. :P
Jeg mener ÅB-kampene har mere potentiale som hadeopgør. De virker godt nok indebrændte, når talen falder på FCM. Men måske er der mere fremtid i en rivalisering med EFB, når man tager ÅB's sportslige og økonomiske deroute i betragtning ;)

Mht. Viborg ser det sort ud: De var tidligere på sæsonen ude med et nødråb, for at skaffe fem mio. til den fortsatte drift. Resultatet var kun 1,5 mio. fra borgere og virksomheder i Viborg. Set i det lys, bliver det interessant at følge den synkende skude fremadrettet.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes nu nærmere det er AGF kampene, der bliver altid gået til stålet mod dem.

Og nej, jeg tror heller ikke på VFF. De kan godt rykke op et år, men der er ikke meget der tyder på at de ville kunne stabilisere sig i superligaen.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Så bliver jeg da næsten nødt til at nævne Silkeborg for at gøre rival-listen komplet. :)

Personligt ser jeg gerne Viborg i Superligaen igen, så vi kan give dem nogle rigtige lussinger. Dem har der ikke været nok af!

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

VFF fyrer Lars Søndergaard med øjeblikket virkning :mrgreen:

http://www.bold.dk/nyt/Viborg-fyrer-Lars-Soendergaard

Måske deres spil bliver bedre nu .. :?: :?:
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Synes nu Silkeborg, AGF, og AAB er rivalerne, i samme rækkefølge. og hvis vff kommer op, så får de tredje pladsen ;) silkeborg er på første, hader de drenge. men muligvis også fordi jeg går på Silkeborg Gym, hold kæft det fedt at gå deroppe i FCM-trøje efter den gode stime fcm er i med sif :D
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Gizmo aka Jeff skrev:VFF fyrer Lars Søndergaard med øjeblikket virkning :mrgreen:

http://www.bold.dk/nyt/Viborg-fyrer-Lars-Soendergaard

Måske deres spil bliver bedre nu .. :?: :?:
hmm.. VFF har selvf. ydet meget professionelt. det er bare som om de er kommet ind i et meget meget svært dilemma, som er svært at komme ud af. Men anføreren påpeger jo, at han tror det er godt der er fyret træner?
Altså egentlig tror jeg en ny træner, ny gejst, ny træning med mere gåpå-mod, så vil de kunne arbejde sig op af. men inden halvandet år med agf og vejle nede i 1. division, aaarg? men det aldrig til at vide ;)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Haha Acebone, vi er godt dækket ind nu. Men ja, Danmark er jo et lille land, så alle de jyske klubber, måske med undtagelse af Sønderjyske, er jo en slags lokalrivaler for os.

Noe

Indlæg af Noe »

Tjaee, hvad skal man sige: 'Med ærlighed kommer man længst', klinger i hvert fald hult. VFF har tigget om penge et halvt års tid nu, og det ser ikke ud til at deres uduelige direktør kan skaffe dem. Erhvervslivet i domkirkebyen vil åbenbart hellere støtte succesfulde håndboldpiger end et fodboldhold, som lige kan hænge på i 1. division. Wonder why?

Nå, jeg vil sgu savne dem, selv om jeg aldrig havde troet det skulle ske.

http://www.bold.dk/nyt/Konkurs-truer-i-Viborg-FF

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Noe skrev: VFF har tigget om penge et halvt års tid nu, og det ser ikke ud til at deres uduelige direktør kan skaffe dem.
Nu er det jo ikke ligefrem en misundelsesværdig opgave som han har haft.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Noe

Indlæg af Noe »

Hekler skrev:Nu er det jo ikke ligefrem en misundelsesværdig opgave som han har haft.
Han ligger tilsyneladende, som han har redt. Han har været med hele vejen fra pokaltriumf til røven af 1. division. Jeg er ikke nok inde i VFF-problematikkerne, men det kunne se ud som om at Morten Jensen er en betydelig del af problemet. Der er i hvert fald langt mellem genialiteterne fra hans side.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg kender mange VFF'ere, der også var modstandere af Morten Jensen, dengang de lå i Superligaen. Om de havde forudset dette, ved jeg ikke, men det er vist en offentlig hemmelighed, at manden er mere eller mindre forhadt blandt fansene og har været det længe.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Acebone skrev:Jeg kender mange VFF'ere, ....
Det er jeg ret bekymret over.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Findes der virkelig VFF´ere endnu? jeg troede det var en udød race :mrgreen:

Besvar