OB - FCM
Re: OB - FCM
Nu må du stoppe det første mål kan ingenlunde tilskrives Erik, men derimod Juelsgaard dummer sig på en ellers simpel indgriben! Jeg siger heller ikke at selvmålet tæller op, men mener heller ikke det skal trække ned. En ok indsats af Erik, uden at være blændende.
Selv om Jesper laver en stor fejl der skal Erik stadig dække op ?
Det er jo netop den store fejl af Juelsgaard der gør at Erik lige pludselig skal forholde sig til en ny situation og så har du nok ret i at en verdensklasse forsvarer lynhurtigt havde opfattet hvor angriberen var - men jeg synes ikke du kan klandre Erik for den scoring.
Jeg vil godt nok mene der er simpel logik at når bolden er der ude kan man forvente der kommer indlæg, synes det er for nemt at lægge hele skylden på jesper.
Ja selvfølgelig er det simpel logik, men hvad har han 2-3 sekunder at reagere på? Og hvis du så er så skråsikker på det er Eriks fejl, hvilken rolle spiller Priske så? han har om nogen fuldt udsyn over hvad Utaka foretager sig...
Vi har et taberhold pt. Det siger jeg ik for at provokere men fakta er at vi nu både mod Esbjerg, AaB og ob har vist gode takter for efterfølgende at ligne 11 drenge der er så bange for St tabe at man kører hele spiller bussen ned foran eget mål, dropper at spille fodbold og ber til de højere magter om at tiden løber ud inden de får scoret X antal nødvendige mål.. Taber attitude hvis du spørger mig.. Øv hvor vi smider billige point for tiden.. Kærkommen vinterpause tak!
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Hold kæft en underlig kamp. Ved ikke lige helt hvad min mening er om dem? Men jeg har skældt vildt meget ud på dem, det ligner i nogle tilfælde at de har givet fuldstændig op? pis hvor er det ærgeligt.
FC Midtjylland
For helvede hvor er det bittert....
Desværre er det historien om vores sæson, at vi smider ALT for mange lette mål og laver ALT for mange personlige fejl.
Julle spillede ganske enkelt katastrofalt, og mon ikke Ørgaard efterhånden er begyndt at lede efter en venstre back. Julle er ganske simpelt ikke klar til at starte i superligaen endnu. Han har i den grad dumpet efteråret.
Desværre er det historien om vores sæson, at vi smider ALT for mange lette mål og laver ALT for mange personlige fejl.
Julle spillede ganske enkelt katastrofalt, og mon ikke Ørgaard efterhånden er begyndt at lede efter en venstre back. Julle er ganske simpelt ikke klar til at starte i superligaen endnu. Han har i den grad dumpet efteråret.
Vi skal åbenbart være foran 10-0 for at kunne trække en uafgjort hjem. Hold kæft hvor er det elendigt. Men det er fuld forjent, at OB vinder.
Og Juelsgaard skal bare tilbage til reserveholdsligaen snart - han er godt nok håbløs.
Og Juelsgaard skal bare tilbage til reserveholdsligaen snart - han er godt nok håbløs.
-
MathiasVJacobsen
Hold kæft hvor er det bare træls den måde vi skal spille fodbold på lige nu!! Vi kommer foran hver gang! Men så stiller vi man ned i feltet og så skal det gå galt hver gang! Jeg nævner Aab-, Esbjerg, OB-kampenen og der er flere.
Jeg ved godt at nogle mener at det også var den måde vi spillede i starten da vi hentede mange point, men der trak vi ikke 11 man ned i eget felt, hver gang i kom foran!
De vil have atr vi stiller 11 mand ned og så lever på omstillingsspil.... MEN VI HAR JO INTET omstillingsspil lige nu!!
For fanden hvor er det skidt og træls!
Jeg ved godt at nogle mener at det også var den måde vi spillede i starten da vi hentede mange point, men der trak vi ikke 11 man ned i eget felt, hver gang i kom foran!
De vil have atr vi stiller 11 mand ned og så lever på omstillingsspil.... MEN VI HAR JO INTET omstillingsspil lige nu!!
For fanden hvor er det skidt og træls!
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Juelsgaard er en kæmpe joke!!!
Fremragende kamp, men det er i princippet også pisse uheldigt at de scorer de to sidste mål på to hjørnespark som vi aldrig skulle have ladet dem få..
Fremragende kamp, men det er i princippet også pisse uheldigt at de scorer de to sidste mål på to hjørnespark som vi aldrig skulle have ladet dem få..
Men at Bak lige skulle smadres af en albue, medførte lidt nederlaget.
Men jeg er godt nok ikke stolt af den måde drengene formår at spille fodbold på, når de først er kommet igang. de havde kun lige en små tyve minutters fremragende spil, efter ilsøs scoring? Ellers synes jeg bare det var OB som havde styringen af spillet.
Men jeg er godt nok ikke stolt af den måde drengene formår at spille fodbold på, når de først er kommet igang. de havde kun lige en små tyve minutters fremragende spil, efter ilsøs scoring? Ellers synes jeg bare det var OB som havde styringen af spillet.
FC Midtjylland
Herrefight lige indtil Julsgaard og Erik beslutter sig at lukke OB ind i kampen, begge er en katastrofe i dag.
VIl fremhæve thyge, Sly, Hassan og Albrechtsen for deres indsats.
VIl fremhæve thyge, Sly, Hassan og Albrechtsen for deres indsats.
- FCM Fan nr. 1
Meget uheldigt at Kristian Bak må udgå. Det koster os sejren. Derudover var Julle ringere end lort. OB havde læst hans svaghed og pumpede hans side, og det de skabte kom via Julle.
Sviatchenko så også meget uheldig ud ved 2 af målene, så vi GAV OB sejren i denne kamp. Jeg så derudover 2 straffe til FCM der ikke blev givet - en hands i 1. halvleg og Sviatchenko blev revet i trøjen ved sit sakse forsøg.
Synes Kampen havde fortjent en uafgjort, men man kan ikke kalde det held at OB endte med at vinde. De havde flere kræfter til sidst i den stride medvind. Synes ikke OB er et sympatisk hold, de overspiller i mange situationer, bruger albuer og generelt ret svinsk spillende. Ikke et sympatisk hold overhovedet.
Der var mange spillere der leverede en GOD indsats, men Thyge var vores MOM.
Op på hesten igen - med 2 sejre i sidste 2 kampe går vi forbi OB - vent og se
Sviatchenko så også meget uheldig ud ved 2 af målene, så vi GAV OB sejren i denne kamp. Jeg så derudover 2 straffe til FCM der ikke blev givet - en hands i 1. halvleg og Sviatchenko blev revet i trøjen ved sit sakse forsøg.
Synes Kampen havde fortjent en uafgjort, men man kan ikke kalde det held at OB endte med at vinde. De havde flere kræfter til sidst i den stride medvind. Synes ikke OB er et sympatisk hold, de overspiller i mange situationer, bruger albuer og generelt ret svinsk spillende. Ikke et sympatisk hold overhovedet.
Der var mange spillere der leverede en GOD indsats, men Thyge var vores MOM.
Op på hesten igen - med 2 sejre i sidste 2 kampe går vi forbi OB - vent og se
Fcm - Historiens bedste mestre!!!