OB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

OB - FCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Odense Boldklub - F.C. Midtjylland, Mandag d. 22/11-2010 kl. 19:00 på TRE-FOR Park i Odense.

Spændende. Spændende. Spændende. Vigtig kamp i Odense, og billig til 100kr t/r med bus incl. Billet!!! kom og støt!
Det bliver et brag af en kamp, hvor der skal kæmpes om point! OB har arbejdet sig op på samme antal point som FCM efter en lidt sløj start. Det vil sige der skal kæmpes om 2. Pladsen, hvilket vil betyde langt større chance for at holde 2. pladsen vinteren over, da der efterfølgende kun er to runder tilbage.
Kuhn har vel hele truppen at vælge mellem, ingen skader og Julle har vel ikke karantæne mere? Bak døjer vel med nogle småproblemer, men kan stadig være i kamp. Og det bliver spændende at se om Jakob Poulsen bliver sendt i kamp, eller om man sparer ham til silkeborg el. Lyngby? han udtaler selv han er klar og at det er op til Kuhn :-)
Og "Borring" skulle være ved at komme i gear igen ifølge Kuhn:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... paa-vej-op
få nu lidt gang i graven, og kom frem med sine meninger! ;)

/Niklaes
FC Midtjylland

Since 1887

Re: OB - FCM

Indlæg af Since 1887 »

Min mening er at Fcm er gået på vinterferie! OB vinder kampen legende let med 3-0. Fcm har mistet momentum, OB har en bedre formkurve. Jeg var imponeret over Fcm i starten af sæsonen, men de sidste 2 måneder har været ret ringe. 8-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tja lad os nu se, vores bedste præstationer den seneste tid, har klart været på udebane. Jeg er mere bekymret for den sidste hjemmekamp, det ville være stor slemt hvis vi føjer endnu en kamp til rækken af hjemmekampe uden sejr.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Ob har efter min mening på ingen måde været skræmmende de sidste kampe men har tilgengæld haft de små marginaler med sidste minuts scoringer mod både Randers og ikke mindst Esbjerg! Mener sagtens der kan ligge point og vente hvis de ikke rammer højere niveau mandag, men sejre og point giver selvtillid så kan frygte at de nu igen rammer niveau mod os. Men en åben kamp som jeg håber kaster 3 point af sig det ville være dejligt at holde vores 2. Plads hele efteråret igennem.

Go kamp. Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Since 1887 skrev:Min mening er at Fcm er gået på vinterferie! OB vinder kampen legende let med 3-0. Fcm har mistet momentum, OB har en bedre formkurve. Jeg var imponeret over Fcm i starten af sæsonen, men de sidste 2 måneder har været ret ringe. 8-)
Men OB har virkelig heller ikke ramt det niveau de havde sidste sæson, og jeg tvivler på de kan ramme det mod FCM, som har været forholdsvis farlige på udebane, som ravnen skriver. Og mange af de unge spillere på FCMs hold kæmper om pladser fra start, så der er altså rimelig godt gang i den, i FCM. - Og de har jo også et sådan okay godt tag over OB når de virkelig vil - set fra pokalbragene sidste sæson. Og hvis borring er ved at komme i gear igen, ønsker han jo også at være med til at vinde over hans gamle klub :)

Jeg tror ikke man skal være så nervøs for den næste kamp mod Silkeborg, det er jo lokalbrag, og dem plejer FCM nu at vinde over Silkeborg. ;) det håber jeg inderligt, eftersom jeg går på Silkeborg Gym, og der ikk er noget federe end at gå i sin trøje deroppe efter en god sejr til FCM over Silkeborg :D
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Hold da fast Kuhn gør ikke meget ud af at peppe spillerne op til kamp, han virker godt nok ikke ret overbevist?
Eller er det bare mig? ;) der er godt nok et afsnit hvor han siger vi godt kan, bare ikke sådan rigtigt med vilje i stemmen.
Eller har jeg ramt helt ved siden af? :)
FC Midtjylland

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Håber ikke Kuhn er tilfreds med uafgjort igen, når vi ved at drengene kan spille blændende bold. Håber defensiven denne gang er klar til at tage imod presset fra fynboerne. FCM FOREVER

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

http://www.bold.dk/nyt/OB-mangler-flere-profiler

Det kan da kun være godt nyt ?? hvis i spørger mig ... :)
Der er trods alt tale om et par af deres bedste spillere
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Gizmo aka Jeff skrev:http://www.bold.dk/nyt/OB-mangler-flere-profiler

KANON! den er altså godt foræret nu ;)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

AlwaysFCM skrev:
Gizmo aka Jeff skrev:http://www.bold.dk/nyt/OB-mangler-flere-profiler

KANON! den er altså godt foræret nu ;)

Intet er foræret i fodbold .. Der skal 90 min kæmpen til . ! Og håber de er villige til det imorgen ..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Det er sgu altid svært i odense. Men en dårlig statistik skal ende på et tidspunkt. Hvis vi får uafgjort er jeg dog tilfreds, hvis vi bare viser at vi vil vinde den her kamp. OB er kun lige kommet ud af krise, og en dårlig start for dem vil måske ryste dem fuldstændigt. Men det kræver at vi går offensivt til værks.
Med uafgjort er 2. pladsen desuden hjemme, og så kan vi bygge videre på det i de to sidste kampe i efteråret. Men det kræver at spillerne er sat op, og en mulig champions league plads burde kunne gøre det.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

4 sejre, 3 nederlag og 3 uafgjorte i de sidste 10 indbyrdes opgør er vel meget pænt?

Men, det er klart at det nok ser mindre godt ud, hvis man kun kigger på udekampene :)

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jacob skrev:4 sejre, 3 nederlag og 3 uafgjorte i de sidste 10 indbyrdes opgør er vel meget pænt?

Men, det er klart at det nok ser mindre godt ud, hvis man kun kigger på udekampene :)
Det her taler for sig selv: http://www.ob.dk/artikel/statistikker-f ... ampen.aspx
!

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Tja min hukommelse gør det måske lidt værre end det er. :D

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Startopstillingen:

Lössl
Priske-Bak-Albrechtsen-Julle
Danny-Izunna-Thyge-Hassan
Ilsø-Igboun

Det er vel en fin start 11er. Gode indskiftningsmuligheder. Frank, Borring, Jakob Poulsen, Salami. Det ser fint ud. Tror på en smal 1 måls sejr i aften.

Besvar