EL R4 - FC Midtjylland - Celtic FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

EL R4 - FC Midtjylland - Celtic FC

Indlæg af Lupus1999 »

Så gælder det en kamp mod Schmeichel og Celtic og en kamp om videre avancement i EL.
Det kunne være vildt at have kvalificeret sig allerede og med muligheder for at gå i top 8, når alle 8 kampe er spillet.

UlveLars

Re: EL R4 - FC Midtjylland - Celtic FC

Indlæg af UlveLars »

Det er mere en kamp om top-8 end top-24, som jeg ser det. Top-24 er i min verden sikker. Vinder vi i aften, så er top-8 praktisk talt det samme.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Spændende kamp som vi har i vente. Var lidt skuffet over kampen mod AGF. Nu skal holdet vise at det var en enlig svale, og holde fast i den gode stime.
Celtic er i mine verden på niveau med de andre hold, som vi har slået. Vi er på hjemmebane. Vi skal vinde :-)

Debussy

Indlæg af Debussy »

Hvor er vi bare gode!

En skam at Cho ikke er skarp i dag, ellers var vi vel foran med 5 mål ved pausen!

Debussy

Indlæg af Debussy »

Klasse forskel. 3-1 er ikke et retvisende resultat, men det tager vi også med.
4 sejre i 4 kampe i Europa League. Det er simpelthen for vanvittigt! Nu skal vi bare bruge 3 point mere, så tør jeg godt sige, at top-8 er sikker!

100x

Indlæg af 100x »

Tak til alle “de rigtige” fans for den fantastiske pyro ved starten, håber det var bøden værd.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Blown away! Fuldstændig spetakulær første halvleg. Helt igennem stærk kamp!

Hatten af for hold og træner, det var en vanvittig præstation. Savner ord!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg kan kun tilslutte mig de stående ovationer.
Toppræstation, selv på en dag hvor flere spillere ikke rammer dagen. Cho og Mbabu som de dårligste efter min mening, men de kæmper dog begge for sagen.
Celtic så dog virkelig dårlige ud, og jeg er i tvivl om hvorvidt de ville kunne spille med om topplaceringerne i ligaen i denne forfatning. Man kunne fra kampens start se at de slet ikke hang sammen som hold og gav en masse plads, som vi slet ikke er vant til i den hjemlige andedam. Det skal dog slet ikke tage noget som helst fra vores præstation. Vi var virkelig gode. Gogorza som den mest afgørende, Osorio og Franculino boltrede sig, men chefen det var sgu Billing. Lee i forsvaret - hold nu kæft hvor er jeg vild med ham og lige nu er måske vores bedste stopper?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Kejle

Indlæg af Kejle »

UlveLars skrev:
6. nov 2025, 10:18
Det er mere en kamp om top-8 end top-24, som jeg ser det. Top-24 er i min verden sikker. Vinder vi i aften, så er top-8 praktisk talt det samme.
Ingenlunde. Det kræver nok 15 point.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Eneste malurt i bægeret er tumperne med romerlys i hånden
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Kejle

Indlæg af Kejle »

mousebreaker skrev:
6. nov 2025, 22:19
Jeg kan kun tilslutte mig de stående ovationer.
Toppræstation, selv på en dag hvor flere spillere ikke rammer dagen. Cho og Mbabu som de dårligste efter min mening, men de kæmper dog begge for sagen.
Celtic så dog virkelig dårlige ud, og jeg er i tvivl om hvorvidt de ville kunne spille med om topplaceringerne i ligaen i denne forfatning. Man kunne fra kampens start se at de slet ikke hang sammen som hold og gav en masse plads, som vi slet ikke er vant til i den hjemlige andedam. Det skal dog slet ikke tage noget som helst fra vores præstation. Vi var virkelig gode. Gogorza som den mest afgørende, Osorio og Franculino boltrede sig, men chefen det var sgu Billing. Lee i forsvaret - hold nu kæft hvor er jeg vild med ham og lige nu er måske vores bedste stopper?
Mener du at Mbabu var dårlig? Jeg er enig i at Cho ikke var blandt de bedste, men Mbabu dominerede da på højresiden.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Debussy skrev:
6. nov 2025, 20:45
Klasse forskel. 3-1 er ikke et retvisende resultat, men det tager vi også med.
Ikke retvisende? I min optik havde 4/5-0 været mere retvisende. Vi tørrede røv med Celtic.

Men det er måske også det du mener.

Hvor er vi gode. Gogorza helt fantastisk.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Kejle skrev:
6. nov 2025, 22:42
UlveLars skrev:
6. nov 2025, 10:18
Ingenlunde. Det kræver nok 15 point.
Nemlig, og nu har vi med en sejr 12 point efter 4 kampe og dermed 4 kampe til at hente 3 point - derfor udtrykket "praktisk talt sikker"

Jakla

Indlæg af Jakla »

mousebreaker skrev:
6. nov 2025, 22:44
Eneste malurt i bægeret er tumperne med romerlys i hånden
Enig, men det er desværre ikke prioriteret af klubben for så var de vandaler taget ud.

Hvor spiller vi dog fantastisk - hatten af for det store arbejde der ligger bag. Vi spiller med blik for hinanden og kun en enkelt gang Brumado forsømte at spille en bedre placeret Simsir.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Fantastisk præstation fra stort set hele holdet. Celtic var ikke gode - langt fra. Tvivler på, at vi kunne bruge én eneste af deres spillere i vores start XI. Synes jeg så, at vi som det første hold er 100 % sikker på top 24 nu, og at vi har 87 % chance for Top 8 - Kun overgået af Aston Villa. Det er ret vildt, at vi pt står et sted, hvor vi vel kun er underdogs i 1 ud af de sidste 4 kampe. Med andre ord, 1. pladsen er reelt en mulighed efter 8 spillerunder. Men én kamp af gangen!

I snakken om hvem der stod svagest for FCM, så var det uden sammenligning Aral Simsir. Føj for en attitude han kommer ind med. Under middel arbejdsindsats tilmed. Lykkedes ikke med nogen som helst af sine udfordringer og var ved at komme op og toppes med Brumado. Uacceptabelt.

Fuld smadder mod Randers i den sidste inden landskampspausen, og så er vi klar til den sidste tørn inden en kort juleferie.

Det er SKØNT at vi efter mange år endelig får holdet forløst, som vi er mange der har troet på kunne lade sig gøre, hvis vi bare fik skiftet besætningen på trænerposten. Alle Tullberg tvivlerne må efterhånden sætte sig ned og bøje nakken og applaudere den modige beslutning fra ledelsen. Kan vi holde sammen på truppen kan vi gå dybt i Europa samt ligge rigtig lunt til DM og Pokaltitlen.

Let's go!
/ ABT

Billede

Besvar