SL R9: FCM - vff

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R9: FCM - vff

Indlæg af ABT »

Derby time! Vi skal bygge videre på en fin præstation i Aalborg i midtugen (omend på en billig baggrund). Der skal 3 point på kontoen. Ingen andre muligheder. Just win…
/ ABT

Billede

Debussy

Re: SL R9: FCM - vff

Indlæg af Debussy »

Ikke den kønneste kamp, men fedt med en sejr over Viborg i en fed kulisse! Jovist, der er rust i maskineriet, men det virker til at vi er på vej i den rigtige retning.

Jeg er fan af det høje pres.

Dog skal både Franculino og Simsir lige steppe lidt op. Der er lidt for mange stjernenykker i øjeblikket. Jeg glæder mig til at have Osorio og Gogorza tilbage igen.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Debussy skrev:
20. sep 2025, 20:11
Ikke den kønneste kamp, men fedt med en sejr over Viborg i en fed kulisse! Jovist, der er rust i maskineriet, men det virker til at vi er på vej i den rigtige retning.

Jeg er fan af det høje pres.

Dog skal både Franculino og Simsir lige steppe lidt op. Der er lidt for mange stjernenykker i øjeblikket. Jeg glæder mig til at have Osorio og Gogorza tilbage igen.
Simsir bøvler åbentbart med en lille skade jf MT.

Og nu Viktor Bak og Erlich. Vi får hurtigt brug for bredden

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

FANTASTISK med en sejr! puh det luner...

Et par observationer:
Vi må sige at Franco er lidt en skygge af sig selv i disse dage.
Vores offensiv er lidt tynd når Osorio og Gorgoza ikke er til rådighed.
Deres offensiv var holdt fuldstændig væk fra fadet - synes Tullberg har noget mere defensiv struktur end TT. Måske lidt tynd baggrund at kalde den på, men synes man så hans reaktioner da Mbabu stod alene i feltet, hvor MT i store gloser fortalte hvad han mente om det til Bech og Ehrlic.

Derudover:
Hvad var det med 40 hollandske fans, som vi havde 'med'?
Ironisk komisk at vibår fans kaster øl mod deres egne spilleres familier...

Besvar