SL R02: FCN - FCM
SL R02: FCN - FCM
Svær kamp forude i morgen i Farum. Vi har det notorisk svært på deres bane, og særligt TT har en elendig succesrate på det stadion. Forhåbentlig magter vi at få sat den korrekte formation og start XI denne gang. Heldigvis har vi kunnet rotere lidt i midtugen i Andorra.
Jeg er nervøs for udfaldet, men forhåbentlig kommer vi der fra med skindet på næsen.
Jeg er nervøs for udfaldet, men forhåbentlig kommer vi der fra med skindet på næsen.
/ ABT

Re: SL R02: FCN - FCM
Ja, kampen kan blive både en dreng og en pige.
Jeg vælger dog at tage de positive briller på, da FCN har mistet afgørende profiler og vi er selv blevet forstærket. Det burde tippe kampen over til vores fordel, men måske de har et par nye der bryder igennem.
Deres helt store kryptonit mod os har været deres fart, og uden Schjelderup og Osman, så har de kun Antman tilbage med fart, og det burde vi kunne håndtere.
Jeg vælger dog at tage de positive briller på, da FCN har mistet afgørende profiler og vi er selv blevet forstærket. Det burde tippe kampen over til vores fordel, men måske de har et par nye der bryder igennem.
Deres helt store kryptonit mod os har været deres fart, og uden Schjelderup og Osman, så har de kun Antman tilbage med fart, og det burde vi kunne håndtere.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
TT skal virkelig lægge en god plan for eftermiddagens kamp. Kan acceptere en uafgjort kamp, da vores nye spillere ikke er helt integreret og nok stadig mangler lidt på relationerne, håber dog at vi kan overraske og hive slle 3 point.
Pligtsejr som altid forventningen uanset græstæppe - lad os få guld på heden igen
Savner sgu snart at få en sejr i Farum
Savner sgu snart at få en sejr i Farum
Interessant med både Juninho og Chili fra start. Juninho tænker jeg er fint i stedet for MBS, da han alt andet lige har mere fart i skøjterne. Chili kan både blive en dreng og en pige. Håber at TT for en gangs skyld har set rigtigt…
/ ABT

Håber der er styr på det. Minder meget om andre gange, hvor der er skiftet pænt ud før en udekamp i Farum eller Lyngby. Synes jo bare, at man kan spare spillere på onsdag i stedet. Nå, men det er staben, der har styr på fysikken på spillerne, og kan vi holde nullet til halveg, så kan man jo håbe på, at bænken kan afgøre det.
Man tænker nok allerede frem mod Ferencvaros om 1,5 uge.
Kom så. Lad os komme tilbage de gamle statistikker i Farum, hvor vi sjældent tabte.
Man tænker nok allerede frem mod Ferencvaros om 1,5 uge.
Kom så. Lad os komme tilbage de gamle statistikker i Farum, hvor vi sjældent tabte.
Chilufya er for svingende i sine præstationer, men i det mindste kan han blive udskiftet i løbet af kampen, hvis det viser sig at være en fejldisposition. Jeg har dog lidt mistet fidusen til Oliver Sørensen. Jovist, så har han et enormt løbepensum, men jeg synes ikke han har bidraget med så meget som han gjorde i sidste efterår.
Det er dog dejligt at se Juninho tilbage i start 11'eren.
Fremadrettet bør folk bette imod hvad jeg skriver. 1-0 Oliver Sørensen.Debussy skrev: ↑27. jul 2024, 16:00Chilufya er for svingende i sine præstationer, men i det mindste kan han blive udskiftet i løbet af kampen, hvis det viser sig at være en fejldisposition. Jeg har dog lidt mistet fidusen til Oliver Sørensen. Jovist, så har han et enormt løbepensum, men jeg synes ikke han har bidraget med så meget som han gjorde i sidste efterår.
Så blev Oliver alligevel skurk ved 2-1 scoringen.Debussy skrev: ↑27. jul 2024, 16:12Fremadrettet bør folk bette imod hvad jeg skriver. 1-0 Oliver Sørensen.Debussy skrev: ↑27. jul 2024, 16:00Chilufya er for svingende i sine præstationer, men i det mindste kan han blive udskiftet i løbet af kampen, hvis det viser sig at være en fejldisposition. Jeg har dog lidt mistet fidusen til Oliver Sørensen. Jovist, så har han et enormt løbepensum, men jeg synes ikke han har bidraget med så meget som han gjorde i sidste efterår.
Og så scorer han til 2-2. Jamen for helvedeDebussy skrev: ↑27. jul 2024, 16:35Så blev Oliver alligevel skurk ved 2-1 scoringen.Debussy skrev: ↑27. jul 2024, 16:12Fremadrettet bør folk bette imod hvad jeg skriver. 1-0 Oliver Sørensen.Debussy skrev: ↑27. jul 2024, 16:00
Chilufya er for svingende i sine præstationer, men i det mindste kan han blive udskiftet i løbet af kampen, hvis det viser sig at være en fejldisposition. Jeg har dog lidt mistet fidusen til Oliver Sørensen. Jovist, så har han et enormt løbepensum, men jeg synes ikke han har bidraget med så meget som han gjorde i sidste efterår.
Godt nok har han scoret 2 mål, men han har spillet meget lidt godt, sidste weekend fik brynhildsen/andersson kritik, i den her 1. halvleg er det Sørensen/andersson der sejler rundt, det er tydeligt at modstanderne har kik på fcms højre side, det svage led. Forsvaret sejler igen, og Juninho ligner slet ikke sig selv, han mangler kampform.
Der er gode ting og dårlige ting, igen er det angrebet der redder forsvaret.
Der er gode ting og dårlige ting, igen er det angrebet der redder forsvaret.
Mystisk halvleg. Stor effektivitet fra begge hold. Vi har fuldstændig styr på det de første 25 minutter. Så bliver vi pludselig et helt andet hold efter FCNs første mål og de får selvtillid. Så får vi skabt lidt momentum igen lige før pølsen - vigtigt at være tilbage inden starten på 2. Halvleg.
Vi skal nok regne med at der skal 2-3 mål til minimum hver kamp for at vi vinder. Det tegner ikke til, at vi kommer til at holde mange clean sheets. Generelt er vi for nemme at kyse. Bunden går ud af holdet, når vi får modgang.
Lad os se hvad vi bringer i 2. Halvleg - vores bænk synes jeg ser stærkere ud end FCNs ditto.
Vi skal nok regne med at der skal 2-3 mål til minimum hver kamp for at vi vinder. Det tegner ikke til, at vi kommer til at holde mange clean sheets. Generelt er vi for nemme at kyse. Bunden går ud af holdet, når vi får modgang.
Lad os se hvad vi bringer i 2. Halvleg - vores bænk synes jeg ser stærkere ud end FCNs ditto.
/ ABT

Fint at slippe fra Farum med et X. Fair resultat. Begge hold så trætte ud til sidst.
FCM har et problem på højre back. Joel er så kønsløs som noget kan være. Det sædvanlige alibi fra ham. Han har ingen timing i sit spil. Ligesom mod GF foregår det i dag også ovre i hans side hele dagen. I Aarhus med Ola foran sig. I dag med Oli. Det begynder at se kritisk ud, eftersom pilen peger mere og mere mod Joel selv. Problemet er vel, at Gabriel heller ikke ser ud til at være god nok.
FCM har et problem på højre back. Joel er så kønsløs som noget kan være. Det sædvanlige alibi fra ham. Han har ingen timing i sit spil. Ligesom mod GF foregår det i dag også ovre i hans side hele dagen. I Aarhus med Ola foran sig. I dag med Oli. Det begynder at se kritisk ud, eftersom pilen peger mere og mere mod Joel selv. Problemet er vel, at Gabriel heller ikke ser ud til at være god nok.
/ ABT

en kamp med plusser og minuser, synes askildsen slap godt fra kampen, han fordeler spillet godt, Bak virker bund solid, Martinez meget bevægelig.
Men defensivt uha uha, den højre side med Andersson råber efter forstærkning. Juninho virker langt fra formen, fandt sig lidt mere selv i 2 halvleg.
Men ? Sørensen og Andersson slap ikke godt fra den her kamp.
Men defensivt uha uha, den højre side med Andersson råber efter forstærkning. Juninho virker langt fra formen, fandt sig lidt mere selv i 2 halvleg.
Men ? Sørensen og Andersson slap ikke godt fra den her kamp.
Uafgjort OK. Men vel næppe lige foreløbigt vi har bedre chancer for tre i Farum qua deres åreladning.
Jeg kan ikke begribe, hvorfor Ola kommer ind i stedet for Buksa. Generelt kan jeg ikke se, hvad Ola kan - hvad er hans spidskompetence? Han er ikke rigtig hurtig, han dribler ikke godt, fysisk klejn, dårlig på hovedet - altså hvad har vi set der? Ser faktisk hellere Chili end Ola blive…
Jeg kan ikke begribe, hvorfor Ola kommer ind i stedet for Buksa. Generelt kan jeg ikke se, hvad Ola kan - hvad er hans spidskompetence? Han er ikke rigtig hurtig, han dribler ikke godt, fysisk klejn, dårlig på hovedet - altså hvad har vi set der? Ser faktisk hellere Chili end Ola blive…