SL R23: Midtjylland - Silkeborg
SL R23: Midtjylland - Silkeborg
Det Praktiske:
Tid: Mandag 04/04 kl. 19.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Jonas Hansen
Medie: TV3 Sport, Viaplay og radions P4
Karantæner:
Midtjylland: Ingen
SIF: Ingen
Skader:
Midtjylland: Olafsson, Erik, Heiselberg
SIF: Alexander Lind, Milan Massop, Calisir. Tvivlsomme: Gustav Dahl, Mads Kaalund
Bud på start XI'er
Ousted
Joel, Dalsgaard, Høegh, Døhr, Paulinho
Onyedika, Evander
Isaksen, Brumado, Marrony
Bænk: Thompson, Dyhr, Charles, Meyer, Chilli, Dreyer, Sisto, Love (én for meget)
Efter en landskampspause og en stille periode er det igen tid til at få lidt gang i den igen herinde. Superligaen genoptages, hvor vi begynder på slutspillet med en hjemmebanekamp mod SIF, som vi senest besejrede 1-0. Dreyer er aktuel og kan få comeback. Marrony startede inde sidst.
Hvad er jeres tanker og forudsigelser om start-11 og kampen? Jeg har ikke de store forventninger til kampen, men forestiller mig, at vi kører en grim 2-1 sejr hjem. Med den nye sammensætning bagi, forestiller jeg mig vi får svært ved at holde nullet.
God Kamp!
Tid: Mandag 04/04 kl. 19.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Jonas Hansen
Medie: TV3 Sport, Viaplay og radions P4
Karantæner:
Midtjylland: Ingen
SIF: Ingen
Skader:
Midtjylland: Olafsson, Erik, Heiselberg
SIF: Alexander Lind, Milan Massop, Calisir. Tvivlsomme: Gustav Dahl, Mads Kaalund
Bud på start XI'er
Ousted
Joel, Dalsgaard, Høegh, Døhr, Paulinho
Onyedika, Evander
Isaksen, Brumado, Marrony
Bænk: Thompson, Dyhr, Charles, Meyer, Chilli, Dreyer, Sisto, Love (én for meget)
Efter en landskampspause og en stille periode er det igen tid til at få lidt gang i den igen herinde. Superligaen genoptages, hvor vi begynder på slutspillet med en hjemmebanekamp mod SIF, som vi senest besejrede 1-0. Dreyer er aktuel og kan få comeback. Marrony startede inde sidst.
Hvad er jeres tanker og forudsigelser om start-11 og kampen? Jeg har ikke de store forventninger til kampen, men forestiller mig, at vi kører en grim 2-1 sejr hjem. Med den nye sammensætning bagi, forestiller jeg mig vi får svært ved at holde nullet.
God Kamp!
-
Fodboldfan
Re: SL R23: Midtjylland - Silkeborg
Hvad er der sket med Juninho? Er han skadet?
SÅ ringe er han da vel heller ikke? Ikke en åbenbaring, men han er vel ret solid forsvarsspiller? Specielt når vi mangler centrale forsvarere?
SÅ ringe er han da vel heller ikke? Ikke en åbenbaring, men han er vel ret solid forsvarsspiller? Specielt når vi mangler centrale forsvarere?
Jeg undre mig også, Kenneth Møllet Pedersen kaldte ham Superligaens bedste forsvarsspiller sidste efterår. Ja han han startede stærkt men i november gik det lidt ned i takt med hele holdet, han kom ret sent tilbage fra Brasilien som de andre brasser på nær Charlies og Brumado efter pausen.Fodboldfan skrev: ↑4. apr 2022, 12:20Hvad er der sket med Juninho? Er han skadet?
Spændene med Dreyer “debut” i dag.
Sejr er et krav, hvis vi vil holde mov i gulddrømmene, FCK ser desværre skræmmende stærke ud
Sejr er et krav, hvis vi vil holde mov i gulddrømmene, FCK ser desværre skræmmende stærke ud
Tænker blot at de andre der sidder på bænken pt er bedre, så der er ganske enkelt ikke pladser nok til at han kan være på holdkortet på nuværende tidspunkt. Juninho tilbyder meget lille fleksibilitet rent positionsmæssigt, hvorfor der er flere andre der er at foretrække med det antal bænkpladser, som der er til rådighed.Fodboldfan skrev: ↑4. apr 2022, 12:20Hvad er der sket med Juninho? Er han skadet?
/ ABT

Bo virker som en træner i balance
- han begynder nok at indse, at han har gabt over for meget her. Dette er langt over Bos niveau
Same shit, different day…
Der er dælme mange, der trænger til at få splinter i røven. Særligt Brumado, som efterhånden er med på en fribillet gang på gang. Rapha kunne også godt trænge til at se fodbold fra tribunen.
Dreyer med Suppens bedste afslutningsfærdigheder. Sørgeligt at han skal rende rundt i DK og spille for et beton-hold uden idé.
Der er dælme mange, der trænger til at få splinter i røven. Særligt Brumado, som efterhånden er med på en fribillet gang på gang. Rapha kunne også godt trænge til at se fodbold fra tribunen.
Dreyer med Suppens bedste afslutningsfærdigheder. Sørgeligt at han skal rende rundt i DK og spille for et beton-hold uden idé.
/ ABT

Det er sgu da Bo der bærer ansvaret. Han hænger fast i det samme spilsystem - og vil bare ikke ændre ift. det spillermateriale han har til rådighed. Derfor bliver det fantasiløst
Hvis man ikke går væk fra 5 i bagkæden, så vinder vi ikke flere fodboldkampe.
Det er simpelthen håbløst at man ikke kan se, at vi mangler den mand længere fremme i banen, så vi kan kombinere og skabe overtal. Det er så serie 4 agtigt, at han ikke kan se det. Der er en enorm ubalance.
Joel ud og ind med Max Meyer og så over i en 4-3-3
Det er simpelthen håbløst at man ikke kan se, at vi mangler den mand længere fremme i banen, så vi kan kombinere og skabe overtal. Det er så serie 4 agtigt, at han ikke kan se det. Der er en enorm ubalance.
Joel ud og ind med Max Meyer og så over i en 4-3-3
Én stor flok taberrøve der render rundt i fcm efterhånden, og ikke forstå sig på fodbold
Det er skræmmende at vi har et trænerteam som holder fast i 3/4/3 som ikke har fungeret i mange kampe efterhånden. Evander og Onieyeka fylder slet ikke nok defensivt, Brumado/Maronny/Dreyer laver ikke et bare nogenlunde pres. Skændsel at se de 2 brasser i front lunte rundt, men der er nok nogen i ledelsen som ligger pres på. Få nu skifter ud og bring nogle spiller med power.
Når man ser AaB og FCK, så spillede aab i 1 halvleg hurtigt og med førstegangsafleveringer.
FCM er spillemæssigt i dyb krise, det er enkelt præstationer der skal vinde kampen for FCM.
Havde sådan håbet på, den sene sejr i Silke kunne give et boost...
Det hjælper så heller ikke, at vores dyrtindkøbte brasilianske angribere ikke kan score på 100%-chancer. Jeg synes egentlig, Marrony bidrager ok. Hvorimod Brumado gerne må udskiftes i pausen.
Nu har vi 45 min. til at vende dette og stadig have et lille håb i guldkampen, ellers synes jeg godt nok, at det ser kritisk ud for Bo og co. Vi får simpelthen ikke nok ud af materialet gang på gang... og det fortsætter bare!
Det hjælper så heller ikke, at vores dyrtindkøbte brasilianske angribere ikke kan score på 100%-chancer. Jeg synes egentlig, Marrony bidrager ok. Hvorimod Brumado gerne må udskiftes i pausen.
Nu har vi 45 min. til at vende dette og stadig have et lille håb i guldkampen, ellers synes jeg godt nok, at det ser kritisk ud for Bo og co. Vi får simpelthen ikke nok ud af materialet gang på gang... og det fortsætter bare!
Det har aldrig været 3-4-3, men altid 5-2-3.
Det er tydeligt at Onyedika og Evander er de eneste på midten. Håbløs opstilling med de spillere vi har.
Når der er så mange dygtige offensive spillere, så skal du have flere af dem på banen. Døhr bliver udfordret i opspillet grundet fejlplacering og det hæmmer holdet, selvom han gør det godt efter omstændighederne. Joel kan intet i opspillet og derfor sker der bare ingenting når der står 5 forsvarsspillere og spiller sidelæns hele tiden.
Det er tydeligt at Onyedika og Evander er de eneste på midten. Håbløs opstilling med de spillere vi har.
Når der er så mange dygtige offensive spillere, så skal du have flere af dem på banen. Døhr bliver udfordret i opspillet grundet fejlplacering og det hæmmer holdet, selvom han gør det godt efter omstændighederne. Joel kan intet i opspillet og derfor sker der bare ingenting når der står 5 forsvarsspillere og spiller sidelæns hele tiden.
Om jeg fatter han sætter Isachsen ind - det er jo håbløst. Få Love ind nu..