CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland
-
Steffen am
CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland
Champions League Playoff 1st leg.
Også kendt som første opgør i CL Q4.
Det Praktiske:
Tid: Tirsdag d. 22/09 kl. 21:00
Sted: Sinobo Stadium (Prag)
Dommer: Cüneyt Çakır (TUR)
Medie: TV3+, Viaplay og Viasat (formentlig)
Karantæner:
Slavia Praha: Ingen
Midtjylland: Ingen
Skader:
Slavia Praha: David Hovorka
Midtjylland: Riis og O. Olsen skadet
Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Jens-Lys
Mabil, Kraev, Dreyer
Kaba
Bænk: Andersen, Cools, Nicolaisen, Evander, Sisto, Anderson, Brumado
Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp
Også kendt som første opgør i CL Q4.
Det Praktiske:
Tid: Tirsdag d. 22/09 kl. 21:00
Sted: Sinobo Stadium (Prag)
Dommer: Cüneyt Çakır (TUR)
Medie: TV3+, Viaplay og Viasat (formentlig)
Karantæner:
Slavia Praha: Ingen
Midtjylland: Ingen
Skader:
Slavia Praha: David Hovorka
Midtjylland: Riis og O. Olsen skadet
Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Jens-Lys
Mabil, Kraev, Dreyer
Kaba
Bænk: Andersen, Cools, Nicolaisen, Evander, Sisto, Anderson, Brumado
Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp
-
Steffen am
Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland
I hvert fald klare odds, og favorit set fra "markedet"
Slavia Praha - Midtjylland 1.78 3.25 4.50
Danske Spil har os til 2.20 for at gå videre samlet. Vidner om en smal favoritværdighed til Slavia, men på ingen måde en umulig opgave.Steffen am skrev: ↑20. sep 2020, 15:38I hvert fald klare odds, og favorit set fra "markedet"
Vi giver i øvrigt odds 500 for at vinde CL hos DS!
Høvdingen af Herning
Større chance end mesterskabet til Leicester!Saemala skrev: ↑20. sep 2020, 16:34Danske Spil har os til 2.20 for at gå videre samlet. Vidner om en smal favoritværdighed til Slavia, men på ingen måde en umulig opgave.Steffen am skrev: ↑20. sep 2020, 15:38I hvert fald klare odds, og favorit set fra "markedet"
Vi giver i øvrigt odds 500 for at vinde CL hos DS!
Vi for et ufortjent gul kort til både Kaba og Erik mod YB, nogle der kender regler omkring disse, i kval kampe. Kan vi risikere ikke og have Erik med i hjemmekampen hvis han få gul i Prag ?
Okay jeg fik så svaret i YB tråden, Ups.
Jeg tror og stoler på, at Priske vil spille med udgangspunkt i vores egne dyder med aktivt og koncentreret pres. Det bør give nogle meget interessante kampe, sådan som jeg kender Prag fra seneste sæsoner. Hansen, bagkæden og Frank skal bare have gode kampe for der vil opstå chancer.
Det bliver helt afgørende at holde sig inde i opgørene, så det ikke bliver en fri slagudveksling, uden at holdet bliver passivt. Jeg håber, at man kan spille frigjort med minimum EL i ryggen og ikke forkrampet i jagten på CL.
Jeg troede ikke på, at man kunne slå YB, og jeg tror som sådan heller ikke på en sejr over Prag over to kampe. Men, men, men holdet har i denne sæson givet mig en voldsom overraskelse. Og alt er gravy for mig fra dette punkt.
Det bliver helt afgørende at holde sig inde i opgørene, så det ikke bliver en fri slagudveksling, uden at holdet bliver passivt. Jeg håber, at man kan spille frigjort med minimum EL i ryggen og ikke forkrampet i jagten på CL.
Jeg troede ikke på, at man kunne slå YB, og jeg tror som sådan heller ikke på en sejr over Prag over to kampe. Men, men, men holdet har i denne sæson givet mig en voldsom overraskelse. Og alt er gravy for mig fra dette punkt.
-
Steffen am
Referee
Cüneyt Çakır TUR
Assistant referees
Bahattin Duran TUR
Tarik Ongun TUR
Fourth official
Mete Kalkavan TUR
Video Assistant Referee
Abdulkadir Bitigen TUR
Assistant Video Assistant Referee
Hüseyin Göçek TUR
Så må der i hvert fald være VAR på
https://www.uefa.com/uefachampionsleagu ... dtjylland/
Cüneyt Çakır TUR
Assistant referees
Bahattin Duran TUR
Tarik Ongun TUR
Fourth official
Mete Kalkavan TUR
Video Assistant Referee
Abdulkadir Bitigen TUR
Assistant Video Assistant Referee
Hüseyin Göçek TUR
Så må der i hvert fald være VAR på
https://www.uefa.com/uefachampionsleagu ... dtjylland/
Og dommeren er da i hvert fald fra højeste hylde
Prag kommer med en dugfrisk 5-1 sejr over et af bundholdene i den tjekkiske liga:
https://www.bold.dk/fodbold/kamp/slavia ... /36405579/
bemærk at de tager en x3 udskiftning i 52's minut, ved 4-0.
med til historien kan jeg se at modstanderholdet fik en mand smidt ud i 20 minuter, da Prag er foran 2-0.
Kampen blev spillet i fredags, så de har haft en hviledag mere end os!
Selvfølgelig ikke superfedt at hjemmeholdet lige kommer med en 5-1 fra egen bane, men med det sagt kom YB også fra en storsejr inden de mødte os, forhåbentlig har vi igen en stærk defensiv med pres, som vil overraske modstanderen...
/Kim
med til historien kan jeg se at modstanderholdet fik en mand smidt ud i 20 minuter, da Prag er foran 2-0.
Selvfølgelig ikke superfedt at hjemmeholdet lige kommer med en 5-1 fra egen bane, men med det sagt kom YB også fra en storsejr inden de mødte os, forhåbentlig har vi igen en stærk defensiv med pres, som vil overraske modstanderen...
/Kim
Og link til selve kampen https://www.youtube.com/watch?v=hSD5EtdmqLsKim skrev: ↑21. sep 2020, 11:53Prag kommer med en dugfrisk 5-1 sejr over et af bundholdene i den tjekkiske liga:
/Kim![]()
Syntes de ser virkelig stærke ud, et af målene er på et kæmpe drop, og deres sidste mål bør bolden måske være dømt ude, men anyways, så skyder de vandvittig godt fra distancen - tænker også hjemmepublikummet hjælper med at åf det op at køre - disse er der så ikke senere på ugen
- bobthebuilder_dk
wow det der 3-0 mål vil jeg gerne lige have tjekket for for evt bettingsnydKim skrev: ↑21. sep 2020, 12:24Og link til selve kampen https://www.youtube.com/watch?v=hSD5EtdmqLsKim skrev: ↑21. sep 2020, 11:53Prag kommer med en dugfrisk 5-1 sejr over et af bundholdene i den tjekkiske liga:
/Kim![]()
Syntes de ser virkelig stærke ud, et af målene er på et kæmpe drop, og deres sidste mål bør bolden måske være dømt ude, men anyways, så skyder de vandvittig godt fra distancen - tænker også hjemmepublikummet hjælper med at åf det op at køre - disse er der så ikke senere på ugen![]()
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
-
Steffen am
Han har haft semifinaler i EM, VM og CL, og også CL-finalen i 2015. Derudover også en VM for klubhold-finale.Steffen am skrev: ↑21. sep 2020, 17:11En man kender?
Han plejer at være med i debatten, når der bliver snakket om verdens bedste dommer.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!