Superligaen FCM -FCN (2)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af henker »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... aelland-11

Så Kian Hansen bliver ikke udtaget til FCN mod os..

Brugeravatar
ABT

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af ABT »

henker skrev:
19. jul 2019, 22:54

Står der da intet om? Det er rene predictions de kommer med.
/ ABT

Billede

henker

Indlæg af henker »

ABT skrev:
19. jul 2019, 23:04
henker skrev:

Jeg har svære ved at tro på at FCN kan nå at registrere ham inden fcm kamp.. Og han skal jo opdateres og lærer FCN at kende først.. 😊 ellers bliver jeg bare paf over hvis han er med nu på søndag..

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

henker skrev:
19. jul 2019, 23:30
ABT skrev:
19. jul 2019, 23:04
henker skrev:

Jeg har svære ved at tro på at FCN kan nå at registrere ham inden fcm kamp.. Og han skal jo opdateres og lærer FCN at kende først.. 😊 ellers bliver jeg bare paf over hvis han er med nu på søndag..
Selvfølgelig kan de nå at registrere ham. Pointen er, at det du skriver er fejlagtigt. Vi kan godt blive enige om at de fleste nok ikke forventer at han starter inde mod os. Men at han ikke skulle blive udtaget, ser jeg ikke nogen grund til - han har trods alt værdifuld indsigt i vores hold, spil og taktik, som FCN staben da nok gerne vil gøre brug af.
/ ABT

Billede

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg undrer mig over timingen. Hvorfor ikke sige til kian og FCN, at det er OK, men med effekt fra mandag morgen? Eller alternativt trække det lidt i langdrag. Jeg dynes, vi giver en unødvendig fordel til FCN på banen og på taktikbrættet.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Mon ikke alle parter har lavet en gentleman agreement og Kian ikke deltager i noget taktisk med Nordsjælland? Den her handel lugter så meget af “god vilje” fra alle 3 parter, at jeg hverken er nervøs eller i tvivl om at det er tilfældet, ligesom jeg heller ikke er i tvivl om Kian ikke spiller i morgen.

Han bliver hyldet på banen i pausen/før kampen, det er det.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Lund7400 skrev:
20. jul 2019, 07:07
Jeg undrer mig over timingen. Hvorfor ikke sige til kian og FCN, at det er OK, men med effekt fra mandag morgen? Eller alternativt trække det lidt i langdrag. Jeg dynes, vi giver en unødvendig fordel til FCN på banen og på taktikbrættet.
Timingen er da ligegyldig, men man er godt nok dumme hvis man ikke har betinget sig at Kian ikke kan deltage i lige netop den her kamp. Den er for tæt på til at man kan tillade det.
FCK eksempelvis, havde med i kontrakten da Esbjerg lejede Holse at han ikke måtte spille mod FCK. Det er ikke uhørt, selvom leje og salg er to helt forskellige scenarier.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Bedømt på sidste træning inden kampen ser det ud til Nicolaisen erstatter Kian. Ellers identisk startopstilling formentlig.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

ABT skrev:
20. jul 2019, 11:42
Bedømt på sidste træning inden kampen ser det ud til Nicolaisen erstatter Kian. Ellers identisk startopstilling formentlig.
Hvis vi fortsat vil have åbne træninger inden kampene, så er det en ret dårlig idé, at skrive om startopstilling mv i et offentligt forum.

JBT

Indlæg af JBT »

Hvad snakker du om her Kent? Jeg ser virkelig ikke problemet. Jeg tror godt, at klubben selv ved hvornår de skal, og ikke skal, lukke en træning.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

JBT skrev:
20. jul 2019, 12:59
Hvad snakker du om her Kent? Jeg ser virkelig ikke problemet. Jeg tror godt, at klubben selv ved hvornår de skal, og ikke skal, lukke en træning.
Du ser ikke et problem i, at personer der overværer træningerne, afslører vores startopstilling? Det gør jeg.

I foråret var de to sidste træninger inden alle kampe lukkede. Det er de ikke længere. Vi er nogle, der gerne vil have, at disse træninger er åbne, så alle har mulighed for at se dem. Hvis det skal være sådan, så skal man naturligvis ikke smide startopstillinger eller anden følsom information fra træningerne ud på nettet.

JBT

Indlæg af JBT »

Så syntes jeg, at de skal lukke træningen, Kent.
Der kan stå 10 mand fra Nordsjælland og optage det hele.
Klubben skal jo ikke tænke på os fans i dette tilfælde, hvad angår sidste træninger inden kampe.
Hvis du går på ethvert andet fodbold forum vil du finde ligende informationer, og desuden er der ingen ‘afsløring’ i det her. Det er ikke raketvidenskab. Kian Hansen kunne selv ha fortalt FCN dette. Iøvrigt den samme holdopstilling, som vi har spillet i de sidste 5 kampe.

Kent, Du skal ikke diktere hvad folk skal skrive og ikke skrive herinde. Det er et frit forum, hvor man ikke på egen hånd ligger censur.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

JBT skrev:
20. jul 2019, 13:22
Klubben skal jo ikke tænke på os fans i dette tilfælde, hvad angår sidste træninger inden kampe.
Hvis du går på ethvert andet fodbold forum vil du finde ligende informationer, og desuden er der ingen ‘afsløring’ i det her. Det er ikke raketvidenskab. Kian Hansen kunne selv ha fortalt FCN dette. Iøvrigt den samme holdopstilling, som vi har spillet i de sidste 5 kampe.

Kent, Du skal ikke diktere hvad folk skal skrive og ikke skrive herinde. Det er et frit forum, hvor man ikke på egen hånd ligger censur.
Nu er der jo også forskel på at diktere hvad der må skrives, og så blot nævne det åbenlyse faktum, at det kan være problematisk at komme med taktiske ting fra træningerne på et åbent forum.
Det står helt sikkert folk frit for hvad de vil skrive, da træningerne jo er åbne.
Men vi skal blot være opmærksomme på, at det er sådan noget der medfører lukkede træninger fremadrettet. Og det synes jeg personligt er lidt ærgerligt for de passionerede fans vi har, som gerne vil følge træningerne.
Fair nok de bliver lukket, hvis der er fordi andre klubber begynder at sende spioner afsted. Men det er da bittert hvis det skal skyldes egne fans’ “uforsigtighed”.
Just my 5 cents :-)

JBT

Indlæg af JBT »

Jesper, blot for at lukke den herfra -
Hvis folk var så passioneret burde der, undskyld sproget, kraftedme møde flere mennesker op end hvad jeg var vidne til i dag.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Jesper BW1100 skrev:
20. jul 2019, 13:30
JBT skrev:
20. jul 2019, 13:22

Nu er der jo også forskel på at diktere hvad der må skrives, og så blot nævne det åbenlyse faktum, at det kan være problematisk at komme med taktiske ting fra træningerne på et åbent forum.
Det står helt sikkert folk frit for hvad de vil skrive, da træningerne jo er åbne.
Men vi skal blot være opmærksomme på, at det er sådan noget der medfører lukkede træninger fremadrettet. Og det synes jeg personligt er lidt ærgerligt for de passionerede fans vi har, som gerne vil følge træningerne.
Fair nok de bliver lukket, hvis der er fordi andre klubber begynder at sende spioner afsted. Men det er da bittert hvis det skal skyldes egne fans’ “uforsigtighed”.
Just my 5 cents :-)
Så kan vi vel også hurtigt blive enig om, at der er forskel på at melde om en åbenlys position, som der i fankredse har været debat om, og så eksempelvis at skrive om hvilke dødbolde og lignende konkrete ting som der forberedes. Forskellen er enorm - enhver med bare lidt indsigt vil kunne gennemskue det jeg skrev i forrige indlæg. Det er jo ikke for sjov at vi har brugt hele opstarten på at spille en opstilling ind og tilmed vundet den første ligakamp - hvorfor dælen skulle vi dog så opfinde den dybe tallerken mod Nordsjælland? Come on...
/ ABT

Billede

Besvar