Pokalsemi: Brøndby IF - FC Midtjylland
Pokalsemi: Brøndby IF - FC Midtjylland
Ja, det går slag i slag. Brøndby igen.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... amid-fejl/
Det lader til, at Hamid skal stå?
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... amid-fejl/
Det lader til, at Hamid skal stå?
Re: Pokalsemi: Brøndby IF - FC Midtjylland
Vi vinder 5 - 4 efter forlænget og straffe. Hamid bliver den store forløser, idet han redder det afgørende spark.
Undervejs får Bach Bak rødt for at sparke til en vanddunk.
Så ved I det..
Undervejs får Bach Bak rødt for at sparke til en vanddunk.
Så ved I det..
Tror og håber på vi satser alt på pokalen. Vi skal nok vinde i BIF og gør vi det, så tror jeg på vi kan give dem en usikkerhed i mesterskabskampen også, marginalerne må vel stoppe med, at være på deres side på et eller andet tidspunkt.
Yes, en pokalfinale skal i hus nu, hvor mesterskabet er ude af vores hænder. Jeg håber virkeligt, trænerteamet vælger Jesper til sådan en kamp. Den lille fejl i sidste bif-kamp sker ikke igen, og den mand er så vigtig i vores forsvar. Både i forhold til kommunikationen men også ved udspil, og når bif presser som de gør, kan det altså nemt koste med Hamid.
Men ellers, stærkeste line-up i dag, tak. Og så håber jeg at se nogle spillere, som vil vise, at vi kan sagtens slå dem. Vi har langt mere rutine, og med lidt mere held sidst havde vi også fået 3 point.
Pokalfinale, tak!! Kom så!
Men ellers, stærkeste line-up i dag, tak. Og så håber jeg at se nogle spillere, som vil vise, at vi kan sagtens slå dem. Vi har langt mere rutine, og med lidt mere held sidst havde vi også fået 3 point.
Pokalfinale, tak!! Kom så!
Jeg håber også, vi går helhjertet ind i dagens opgør, og gid vi endelig må have bare lidt marginaler. Frygter godt nok det værste, men jeg er personligt klar til at sælge mesterskabschancen for pokalen.
Kom så, drenge!
Kom så, drenge!
Hovedet siger 3-2 til Brøndby, desuden at vi også taber den næste imod dem samt den mod FCK.
Hjertet siger 1-3 til os og at det er kampen der starter noget nervøsitet og gummiben i Brøndby truppen.
Hjertet siger 1-3 til os og at det er kampen der starter noget nervøsitet og gummiben i Brøndby truppen.
Mit hoved siger desværre en lussing. Hjertet siger en ulvesejr i forlænget.
Vi ses i næste sæson...suk
uhyggelig at FCMs forsvar er faldet sammen på det sidste, det sætter virkelig spørgsmål om transfer i sommervinduet.
Halsti er krumtappen
Halsti er krumtappen
Måske burde man også gå lidt mere hårdt til Brøndby? Det er sgu da ikke til at se, at vores spillere ved de må takle igennem. Jeg forstår ikke, at vi ikke i disse opgør mod Brøndby forsøger at investere endnu mere fysik. Vores spillere bakker jo hele tiden.,
Hamid virker jo heller ikke til at være klar til disse kampe..
Jeg tror det vil være bedst for Sparv og FCM, at han forsætter et andet sted.