Reserveligaen 17/18

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Reserveligaen 17/18

Indlæg af Arff »

Jeg opretter en ny tråd, hvor emnet er reserveligaen i den kommende sæson. Jeg tænker, at tråden skal bruges til alle reserveholdskampe, så vi er fri for at få en ny tråd hver eneste gang der spilles i reserveligaen.

På mandag tager vi hjemme i mod Horsens i reserveligaen. Kampen spilles i Ikast (hvis regnen ikke fortsætter), og bliver spillet kl. 14.00.
Så jeg vil da opfordre alle, som har mulighed for det, til at tage turen ud på bane 7, 8-stykker og se kampen, hvor der nok bliver mulighed for at se folk som Rafa, Pusic og Falkesgaard i aktion, og samtidig få et indblik i, hvilke unge spillere vi har på vej.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Administrator

Re: Reserveligaen 17/18

Indlæg af Administrator »

Suk, hvorfor altid midt i arbejdstiden? Kl 16-1630 ville give flere mulighed for at se kampen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Administrator skrev:
6. aug 2017, 00:51
Suk, hvorfor altid midt i arbejdstiden? Kl 16-1630 ville give flere mulighed for at se kampen.
Tror faktisk desværre det er en del af den oprindelige aftale.

Noget med at reserveligaen kun skulle være for fuldtids professionelle, så derfor aftalte man at det skulle ligge om formiddagen.

Så vidt jeg ved, første år der er hele 3 fuldtids pro hold i 1. division der er med (Hobro, VFF og EfB). Hvad Helsingør så gør, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Men ærgerligt i forhold til tilskuere :/

Nu er jeg normalt træt af dem der siger f.eks. u19 holdet skulle spille i stedet for 1. holdet, da de klarer sig bedre eller da de klarede sig godt i Youth League, da der jo naturligvis er forskel på den modstand de får.

Men så alligevel for at gøre det lidt selv.
8-1 i dagens kamp mod Horsens, kan man let blive fristet til at sige der er nogle reserve spillere som har gjort det fornuftigt.

Om de har lugtet blod eller om Horsens reserver bare var så dårlige, skal jeg så ikke kunne sige.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Billede
Billede

Den opdatering jeg har lavet på Twitter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg kunne ikke finde der hvor de skulle spille, slog ellers vejen forbi træningsbanerne i Ikast ved 14 tiden.. Men flot sejr må man sige.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Benzo skrev:Jeg kunne ikke finde der hvor de skulle spille, slog ellers vejen forbi træningsbanerne i Ikast ved 14 tiden.. Men flot sejr må man sige.
Det er fordi Midtjylland (endnu engang) ikke kan finde ud af at skrive en kort artikel, hvor man lige har praktisk info - de spillede i Tulstrup.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Arff skrev:
7. aug 2017, 17:20
Benzo skrev:Jeg kunne ikke finde der hvor de skulle spille, slog ellers vejen forbi træningsbanerne i Ikast ved 14 tiden.. Men flot sejr må man sige.
Det er fordi Midtjylland (endnu engang) ikke kan finde ud af at skrive en kort artikel, hvor man lige har praktisk info - de spillede i Tulstrup.

Endnu et tegn på de skal have ansat en kommunikationsmand mere.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
Arff skrev:

De er pt. 3 mand i kommunikationsafdelingen, så det er vist ikke problemet i dette tilfælde. Jeg har skældt ud og brokket mig over den elendige kommunikation, så jeg håber de tager det til efterretning - det er desværre ikke første gang. Det er i modgang klubben i højere grad har brug for os fans, så det er et selvmål ikke at have styr på det ting her.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Arff skrev:
7. aug 2017, 17:43
Steffen am skrev:
Arff skrev:

De er pt. 3 mand i kommunikationsafdelingen, så det er vist ikke problemet i dette tilfælde. Jeg har skældt ud og brokket mig over den elendige kommunikation, så jeg håber de tager det til efterretning - det er desværre ikke første gang. Det er i modgang klubben i højere grad har brug for os fans, så det er et selvmål ikke at have styr på det ting her.
Nu spørger jeg måske dumt, men før var der Martin Dons og Jakob Nørgaard,
og nu er Dons ude og ikke erstattet. Hvordan kan det blive til 3?

På hjemmesiden er det også kun Nørgaard der er skrevet op
https://www.fcm.dk/om-fcm/administration

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Steffen am skrev:
7. aug 2017, 17:47
Nu spørger jeg måske dumt, men før var der Martin Dons og Jakob Nørgaard,
og nu er Dons ude og ikke erstattet. Hvordan kan det blive til 3?

På hjemmesiden er det også kun Nørgaard der er skrevet op
https://www.fcm.dk/om-fcm/administration
Det er kun Jakob Nørgaard, der er fastansat, mens der er et par freelancere med nogle faste opgaver.

Det er lidt ærgerligt, at der er skåret ned, men vi har måske også været lidt forkælet de sidste par år, hvor der har været to mand ansat og lavet noget rigtig lækkert ind i mellem. Da jeg i sin tid skrev for klubben (fik kun Puma-tøj og sæsonkort til gengæld), var der ikke engang en kommunikationsmedarbejder ansat, så der var f.eks. ikke dækning af ungdom og reserver eller optakt til kampene. Er godt klar over, at der er større krav til en Superligaklub i dag end dengang, men set i forhold til de andre klubber i Superligaen, synes jeg ikke, at vi kan tillade os at klage alt for meget. At de ikke oplyser om baneflytning til en reservekamp er selvfølgelig uheldigt men det er ikke sikkert, at de havde husket det, hvis der havde en ekstra mand ansat.

Et referat er det da blevet til:
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/re ... ac-horsens
Kan se at vdv spillede 90 minutter - FCM2000 må være rasende over sin karantæne fra Ulvegraven lige nu :-D

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hvis klubben mener noget med at man vil øge tilskuesnittet og omfavne hele regionen endnu mere, tror jeg det er et ualmindeligt dumt sted at spare.

/Cortez

admin 3

Indlæg af admin 3 »

hviid skrev:
7. aug 2017, 18:53
FCM2000 må være rasende over sin karantæne fra Ulvegraven lige nu :-D
Hviid, mener du selv at det er i orden at træde på en der ikke kan forsvare sig selv?

Se dette som en løftet pegefinger.

Admin 3

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Mon Kraev og VDV efterhånden nærmer sig en startplads? F.eks imod FCN?

Noget kreativitet kunne være rart. Poulsen eller Drachmann må have en pause. VDV kan ihvertfald dirigere med de andre, hvis han nærmer sig form så jeg gerne han fik chancen snart.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

admin 3 skrev:
7. aug 2017, 19:58
hviid skrev:
7. aug 2017, 18:53
FCM2000 må være rasende over sin karantæne fra Ulvegraven lige nu :-D
Hviid, mener du selv at det er i orden at træde på en der ikke kan forsvare sig selv?

Se dette som en løftet pegefinger.

Admin 3
Beklager hvis du læser mit indlæg som nedladende, det var ikke min intention (og synes heller ikke indlægget er det). Synes bare det var lidt komisk, at vdv for første gang i FCM-tiden spiller 90 minutter, og så var FCM2000 ikke til at påpege det på grund af karantæne - det ville han nok gerne. Jeg har faktisk været lidt på FCM2000's side i debatten om vdv og synes, at han bør spille mere, dog synes jeg at FCM2000 stiller det lidt for sort/hvidt op i forhold til at være i form, når han har været så meget skadet. Læs blandt andet vores indlæg i tråden om Rafael van der Vaart.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Cortez skrev:Hvis klubben mener noget med at man vil øge tilskuesnittet og omfavne hele regionen endnu mere, tror jeg det er et ualmindeligt dumt sted at spare.

/Cortez
Det blev blandt andet nævnt til det fan panel der var tidligere på sommeren, og der bliver også arbejdet hårdt på sagen. Blandt andet med nogle nye, og ret spændende tiltag, som jeg ikke kan komme nærmere ind på.

Besvar