Tænker hvis man synes det er uinteressant kan man jo bare ignorere tråden.
Jeg må indrømme jeg også synes det er ret morsomt.
Nu har de så fået flere skader, det er lidt ærgerligt for Viborg, til gengæld kan man så lærer betydningen af at have egen udviklede spillere, som de bliver straffet for med UEFA's nye 21 (4+4) regel. Altså at trupstørrelsen bliver begrænset, hvis ikke mindst er egen udviklet.
Inden sæsonen var Viborg en af mine favoritter i 1. division. Det må jeg indrømme de ikke er længere, deres trup er simpelthen for smal.
Hold da op et cirkus og en mærkelig timing.
Nu har jeg ikke fulgt så meget med i VFF, men kunne ligne at træneren er blevet offer for mange skader (og smalle trup (manglende talentarbejde)).
Men begynder at tro på der går endnu længere tid, inden vi kommer til at slå dem igen, med mindre vi trækker dem i runde 3 af pokalen.
Der var en på bold.dk, der foreslog Jonas Dal. Det ville være underligt med en så inkarneret FCM-mand, men Viborg kan formentlig give Kjellerup et tilbud, der er for godt at takke nej til.
Man kunne også forestille sig, de kørte videre med Højer og Pedersen til et mere oplagt navn er fri på markedet.
Der var en på bold.dk, der foreslog Jonas Dal. Det ville være underligt med en så inkarneret FCM-mand, men Viborg kan formentlig give Kjellerup et tilbud, der er for godt at takke nej til.
Man kunne også forestille sig, de kørte videre med Højer og Pedersen til et mere oplagt navn er fri på markedet.
Jonas Dals aftale med Kjellerup skal ses i lyset af hans gamle aftale med EfB.
Selvom han var fyret måtte han ikke tage et cheftrænerjob i SL og 1. Div. Så derfor han lavede en aftale med 2. Div' Kjellerup.
Men han må dog gå fra Kjellerup uden økonomisk kompensation når EfB aftalen udløber og et bedre tilbud ender i postkassen.
Jonas Dal kunne vel som sådan godt give mening profilmæssigt osv.
Men ja, ville være mærkeligt og lidt ærgerligt med hans FCM historier og stadig bor i Ikast.