Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Skadestuen

Indlæg af Administrator »

Den gamle tråd var blevet lidt lang.

Mike80

Re: Skadestuen

Indlæg af Mike80 »

Er det en skidt ting? Jeg synes da personligt det fedt når trådene strækker sig langt tilbage..
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ser heller ikke problemet i det.

However.

Sparv ude resten af sæsonen :/
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/spa ... f-saesonen

Så skal han bare være klar til EL Q kampene.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Mit største ønske til sommerens transfervindue er opgradering af sundhedsstaben.

Vi havde Sisto der i lange spillede på halvkraft pga. overbelastning
Dahlin og Sparv der blev brugt og sat tilbage, fordi de spillede uden at være klar.

Tror ikke VdV er i samme kategori, og sundhedsstabens skyld, men der er bare ved at være for mange historier til at det er tilfældigt.
Hvorfor har Bruninho været skadet mere eller mindre det meste af sæsonen af sæsonen.
Dal Hende, Kroon, Kairenen, Anderson?

Nu har vi Kian der udgår mod Lyngby i runde 29 efter 77 min.
Spiller fuldtid mod FCK, spillet 45 min og må udgå mod FCN, siddet 5 kampe over og spiller 45 min igen og må udgå.
I alle 4 kampe bliver han udtaget til bruttotruppen. Kan simpelthen ikke passe at man så dårligt fornemmelse for en opspændt muskel at afviger 4 uger fra ens progonose og at det er stadig er et problem.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Skadestuen

Indlæg af Arff »

Hvor relevant er denne tråd egentligt at have fastgjort længere? FCM melder ikke noget ud selv længere, hvilket betyder denne tråd er helt død, så derfor behøver den efter min mening ikke ligge i toppen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Arff skrev:
5. aug 2017, 21:32
Hvor relevant er denne tråd egentligt at have fastgjort længere? FCM melder ikke noget ud selv længere, hvilket betyder denne tråd er helt død, så derfor behøver den efter min mening ikke ligge i toppen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det har du da ret i.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Bak udtalte i søndags at Drachman udgik i pausen med en skade. Er der nogen som har en update på den? Tror det bliver vigtigt med ham og Sparv på torsdag mod limmasol.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Paul ude til efter landsholdspausen grundet operation for blindtarmsbetændelse: https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/on ... etaendelse
Der blev vejen til gruppespil lige et stykke længere.... pis.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Kent skrev:
18. aug 2017, 12:57
Paul ude til efter landsholdspausen grundet operation for blindtarmsbetændelse: https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/on ... etaendelse
På den anden side syntes jeg Sørloth gjorde det så godt i går at han har fortjent at få chancen i et par kampe. Glæder mig til at se hvor han står når Paul er tilbage :)

THenry

Indlæg af THenry »

Ouch. Det er ikke godt. Paul misser OB ude, Lyngby hjemme og desværre vigtigst af alt Apollon hjemme, hvor han kunne have været en afgørende brik i sæsonens vigtigste kamp. Pauls skade betyder også, at han næppe bliver solgt i dette vindue. Tror ikke der er nogen, der lægger et kæmpe bud på en skadet spiller.

Sørloth har spillet fint, og får en stor mulighed for at vise sig frem i minimum de næste 3 kampe, og jeg er rimelig fortrøstningsfuld med ham på toppen. Problemet er bare, at vi ikke har meget bredte eller andre alternativer (Pusic er vel stadigvæk på vej væk), hvis vi skal ændre spillet eller formationen.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Vi kan ikke tillade Sørloth at spille fuldtid mod OB i weekenden, hvis Pusic ikke er aktuel, er det så Kraev eller evt. Wikheim der er næst i køen?

VanDam

Indlæg af VanDam »

THenry skrev:
18. aug 2017, 13:30
Ouch. Det er ikke godt. Paul misser OB ude, Lyngby hjemme og desværre vigtigst af alt Apollon hjemme, hvor han kunne have været en afgørende brik i sæsonens vigtigste kamp. Pauls skade betyder også, at han næppe bliver solgt i dette vindue. Tror ikke der er nogen, der lægger et kæmpe bud på en skadet spiller.

Sørloth har spillet fint, og får en stor mulighed for at vise sig frem i minimum de næste 3 kampe, og jeg er rimelig fortrøstningsfuld med ham på toppen. Problemet er bare, at vi ikke har meget bredte eller andre alternativer (Pusic er vel stadigvæk på vej væk), hvis vi skal ændre spillet eller formationen.
Pusic er på vej væk, men er Rømer og Novak ikke også det ?

Den nye ledelsesstil i FCM beskrevet i EB, >>man fryser folk ud <<, og ja gamle stjerner som Morten Bruun mv.. siger om den ledelsesform, >>det er uværdigt<<

Danny Olsen fik i GRs tid lov til at spille kontrakten ud, trods han havde skrevet med AGF

974

Indlæg af 974 »

VanDam skrev:
18. aug 2017, 17:06
THenry skrev:

Pusic er på vej væk, men er Rømer og Novak ikke også det ?

Den nye ledelsesstil i FCM beskrevet i EB, >>man fryser folk ud <<, og ja gamle stjerner som Morten Bruun mv.. siger om den ledelsesform, >>det er uværdigt<<

Danny Olsen fik i GRs tid lov til at spille kontrakten ud, trods han havde skrevet med AGF
Jeg håber at du fremadrettet vil være behjælpelig med at holde dig til det som de forskellige tråde handler om - i dette tilfælde skadestuen, og lige i dette tilfælde Pauls "skade" - det bliver lidt lettere for debatten når ting debatteres de rette steder :-)

Jeg synes at det er rigtigt synd at vi mangler Paul - især mod Apollon, hvor vi må formode, at de spiller langt mere defensivt end torsdag
Her havde det været rart med hans enorme hovedstødsstyrke og generelle fysiske fremtoning

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Kent skrev:
18. aug 2017, 12:57
Det tror jeg ikke. Hvis vi bare tager os sammen får vi ikke problemer. Sørloth skal nok klare det.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

THenry skrev:
Det er jo ikke en fodboldskade i den forstand, og man må gå ud fra at interesserede klubber har scoutet så meget at de ved hvad han kan. Det sætter en blindtarm i alle tilfælde ikke en stopper for.

Besvar