SL (S): Brøndby vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Igen lidt tidligt, men bedre lidt før end FCN kampen ;)

Første kamp i det nye slutspil!! :o :twisted:

Det Praktiske:
Tid: Mandag d. 02/04 kl. 18.00
Sted: Brøndby stadion
Vejret: TBD
Dommer: TBD
Medie: TV3+, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
Brøndby: Ingen
Midtjylland: Kristian Riis

Skader:
Brøndby: Kahlenberg
Midtjylland: Dal Hende, Anderson og Kristian Riis skadet - Kairinen, A. Poulsen, Sparv og VdV tvivlsomme

Bud på start XI'er
4-2-3-1
Billede

Bænk: Dahlin, Nicolaisen, Drachmann, Borring, Kroon, Thycosen, Bruninho

Naturligvis med forbehold, hvordan med skader?
Og blive nogen spillere sparet for at være friske mod AaB i pokalen?

Sidste kamp mod Brøndby
2-1 i Brøndby
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/broendb ... /12786297/

God Kamp :)

Noerum

Re: SL (S): Brøndby vs. Midtjylland

Indlæg af Noerum »

Latterligt kamptidspunkt..

Jeg frygter vi får en lussing og taber stort. Forsvaret virker usikkert og med Kian og Halsti sammen er det dømt til at gå galt.

Nå, væk med det negative. Vi kan kun overraske og bør kunne spille helt frit!

Er der nogen meldinger omkring Sparv? Eller skal man bare dømme ham ude resten af sæsonen?

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Tja vi kan ikke hente Brøndby, men kampen om 3. pladsen er dæleme hård, fordi vi har sat så meget til. Med andre ord: Vi skal vinde!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
22. mar 2017, 20:42
Igen lidt tidligt, men bedre lidt før end FCN kampen ;)

Første kamp i det nye slutspil!! :o :twisted:

Det Praktiske:
Tid: Mandag d. 02/04 kl. 18.00
Sted: Brøndby stadion
Vejret: TBD
Dommer: TBD
Medie: TV3+, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
Brøndby: Ingen
Midtjylland: Kristian Riis

Skader:
Brøndby: Kahlenberg
Midtjylland: Dal Hende, Anderson og Kristian Riis skadet - Kairinen, A. Poulsen, Sparv og VdV tvivlsomme

Bud på start XI'er
4-2-3-1
Billede

Bænk: Dahlin, Nicolaisen, Drachmann, Borring, Kroon, Thycosen, Bruninho

Naturligvis med forbehold, hvordan med skader?
Og blive nogen spillere sparet for at være friske mod AaB i pokalen?

Sidste kamp mod Brøndby
2-1 i Brøndby
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/broendb ... /12786297/

God Kamp :)
Dahlin, vdv og Sparv skulle gerne være 100 % klar nu, og ja en Bruninho bør nu kunne presse sig mere på også.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Noerum skrev:
25. mar 2017, 12:31
Latterligt kamptidspunkt..
Undskyld, var sikker på jeg havde skrevet søndag. Det er en fejl.

Søndag kl. 18.

Noerum skrev:
25. mar 2017, 12:31
Er der nogen meldinger omkring Sparv? Eller skal man bare dømme ham ude resten af sæsonen?
Så et sted at han havde meldt fra til det Finske landshold fordi han følte sig på 70 %,
men skulle være i bedring.

Han var også med til fodboldgolf,
det siger ikke nødvendigvis helt vild meget, men kan umulig være skidt :)
https://www.youtube.com/watch?v=F97_RLNlCEo

Sander

Indlæg af Sander »

FCM bliver kørt over i Brøndby med 3 - 0.

Efter kampen fortæller Thorup, at han fortsat ser fremgang.

Komiske Ali eller Kejseren uden klæder udtaler, at FCM
burde have vundet kampen på expected points.

BRØNDBY - FCM

LONG BALLS : 2 - 31

Afleveringer med indersiden : 25 - 26

Længste indkast: 12 m - 39 m

Det har faktisk været en god dag på kontoret. Vores spillere er i en rivende udvikling. FCM overvejer, at tage
kontakt til DBU og få dem til at indføre yderligere en turneringstabel med expected point. Vi vil være de rigtige og sikre Danmarksmesteren udtaler Komiske Ali og Kejseren Nye Ķlæder.

God fornøjelse!😆

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Sander skrev:
26. mar 2017, 11:35
FCM bliver kørt over i Brøndby med 3 - 0.

Efter kampen fortæller Thorup, at han fortsat ser fremgang.

Komiske Ali eller Kejseren uden klæder udtaler, at FCM
burde have vundet kampen på expected points.

BRØNDBY - FCM

LONG BALLS : 2 - 31

Afleveringer med indersiden : 25 - 26

Længste indkast: 12 m - 39 m

Det har faktisk været en god dag på kontoret. Vores spillere er i en rivende udvikling. FCM overvejer, at tage
kontakt til DBU og få dem til at indføre yderligere en turneringstabel med expected point. Vi vil være de rigtige og sikre Danmarksmesteren udtaler Komiske Ali og Kejseren Nye Ķlæder.

God fornøjelse!😆
Egentlig havde jeg bestemt mig for at ignorere dit indlæg, som er træls og dumt at læse. Men her kommer et par spørgsmål:
Hvorfor har du skrevet det? Hvad vil du Opnå? (Udover er at sprede dårlig stemning)
Nu starter slutspillet og Fcm er med. Holder du med Fcm eller støtter du et andet Hold?
Måske skulle du finde et andet hold, du kan jo holde med. Hvad med FCK, måske spiller de fodbold som du kan lide det.

Sander

Indlæg af Sander »

Selvfølgelig holder jeg med fcm, som er en tandløs ulv.
Hvad med et nyt dyr - dovendyret.
Jeg vil opnå det samme som jer. Kan du forstå vores formand og sportschef. Jeg kan ikke. De er måske de eneste to der ikke kan se krisen. Hvad med dig? Det er helt fantastisk hvad der skrives stolpe op og ned. Hvor er vi kloge.

Jeg har ikke den tålmodighed, som du har.

Iøvrigt kan jeg ikke se hvordan fcm skal kunne præstere bedre i et slutspil. Der er ingen gejst og præstation

Iøvrigt oplevede jeg i søndags, hvordan en frustreret hovedsponsor efter 1. Halvleg hamrede i bordet og Sammen sit følge rejste sig og forlod kampen, her kommer vi ikke mere i år. Han betaler flere millioner for sine billetter, og er rystet over hvad han ser. En sponsor som ham hænger ikke på træerne. For et par måneder siden meldte fcm ud at de havde stor succes med nye sponsorer. Man havde solgt mange sponsorater til 2500 kr. Hvor lavt må man gå. Det viser hvor svært det er at få de store sponsorer, når man ikke præsterer med et kæmpe budget.

Med Thorup bliver vi slået af turneringen. Han er bange for at vinde.

Det er utroligt, at man pt. gider, at komme på mch.
Opbakning hjælper ikke i fcms situation.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Er det 6 point vi kan sætte næsen op efter, hvis vi kan klare os lige så godt i mesterskabsspillet, som vi gjorde mod de samme modstandere i grundspillet? Jeg kan være meget i tvivl om chancen for at slå FCN 4-0 ovre på plastic areanaen. Så må det være uafgjort mod BIF, Lyngby og SønderJyske, hvis vi skal spejle os i grundspillets meriter.
Med det spil og resultater vi har præsteret i december måned, og i de sidste 5 i grundspillet her i foråret, så har jeg svært ved at se, hvordan vi skal få 6 point ud af mesterskabsspillet. Specielt når vores yndlingsmodstander Randers formåede at overgå os i dårlig form, og helt misse mesterskabsspillet.
Jeg ville ønske jeg kunne have mere positive forventninger til mesterskabsspillet, man burde glæde sig. Jeg frygter det! Det kan blive næsten pinligt, hvis vi ikke mander os gevaldigt op.

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

Fcmrose skrev:Med det spil og resultater vi har præsteret i december måned, og i de sidste 5 i grundspillet her i foråret, så har jeg svært ved at se, hvordan vi skal få 6 point ud af mesterskabsspillet. Specielt når vores yndlingsmodstander Randers formåede at overgå os i dårlig form, og helt misse mesterskabsspillet.
Jeg er helt på linje med Fcmrose. Resultaterne de seneste 10 kampe peger kun en vej og det er mod en sidsteplads i slutspillet.
Vi har spillere på næsten alle pladser uden gejst eller vilje. I min verden kan man overføre det til en robåd, hvor man i panikkens stund har brændt alle årerne i håb om at røgsignalet kan bringe hjælp. Uheldigvis kommer hjælpen ikke, så man er fanget på åbent hav. I denne situation ville man håbe kaptajnen eller styrmanden kunne finde en løsning, men når de står handlingslammede tilbage eller i værste fald holder løsningen for sig selv så kan man være sikker på en iskold dukkert.
Dette er lige præcis hvor klubben er på vej hen, ned i mørkets iskolde dyb.

At kaptajnen Thorup ikke tager mere ansvar og faktisk melder ud til fans og sponsorer præcis hvad aktionen, ikke reaktionen (så er det allerede for sent) skal byde på, er for mig at se hans største mangelvare.
Personligt følger jeg mig som fan pisset langt op og ned af ryggen, når jeg gang på gang skal høre den samme remse om hvorfor endnu en kamp ikke blev som håbet.
Jeg kan fint leve med svingende resultater, det er trods alt mere reglen end undtagelsen hvis man har været fan af klubben siden begyndelsen, men når man rent ud sagt ugentligt bliver holdt for nar og ikke bliver inkluderet i holdets udvikling så er det ikke særlig opløftende eller inspirerende for fremtiden.
Jeg håber at spillerne og i særdeleshed Jess Thorup har brugt landskampspausen på at snitte sig nogle nye årer fra de utallige mængder drivtømmer som kendetegner visse dele af den danske liga. Det får vi alle brug.
Held og lykke på Vestegnen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Undskyld, men
1. Er det en diskussion der hører til i kamptråden?
2. Hvad vil i opnå?
Dårlig stemning, færer på stadion, at klubben præstere dårligere fordi fansene nu også er imod og har tabt modet?

Kan du da i øvrigt en nævne en klub der er mere indkludrende end Midtjylland?

Det er i modgang ens sande karakter kommer til syne. Det gælder både i ægteskab, venskab og mange andre faser i livet.
Det gælder også som fodbold fan, det lyder til at både du og mange andre har en ryggrad som en regnorm, der allerede for længe siden har brændt årene og sidder tilbage og undrer sig over de der stadig forsøger at ro. Hvorfor dog arbejde videre, hvorfor dog stadig være håbefuld?

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

Steffen am skrev:Undskyld, men
1. Er det en diskussion der hører til i kamptråden?
2. Hvad vil i opnå?
Jeg godtager din undskyldning. Det er helt berettiget at ønske uddybning.
1. Personligt mener jeg at det netop er i kamp at holdet bør vise at de har tilstrækkelige gode ideer til at komme sikkert i land selv uden årer. Ideerne og drivkraften bag dette bør selvfølgelig komme fra kaptajnen (Thorup). Hvad ideen bør være er kaptajnens mest fornemme opgave. Hvis der ikke kan snittes tilstrækkelige mange årer, må han finde på en anden løsning, de kan såvel bruge hænderne og så padle sig i land. Jeg ser ingen fremskridt i kaptajnens handlinger, da holdet ikke har flyttet sig nævneværdigt fra sin position i en lang række kampe, nej de træder vande derimod. Hvis kaptajnen ikke magter sin opgave har han pligt til at meddele det til besætningen, så de kan finde en der er bedre egnet. Kampen mod Brøndby er en fremragende udfordring til at se om kaptajnens, for fansenes vedkommende, skjulte planer "holder vand".
Jeg har stadig tiltro til kaptajnen, da jeg har tiltro til at de personer som udnævnte ham, har styr på hvad de laver. Nu er det at vente at se hvad kampen kan bringe af friske nye tidender.
2. Jeg vil personligt opnå at hele besætningens arbejde (kaptajnens inklusiv) vurderes nøgternt og kritisk efter hver kamp. Hvis utallige forsøg på at redde sig i land og mislykkede ideer bliver bortforklaret med søforklaringer, bør man overveje om en udskiftning er på sin plads.

Jeg håber det var uddybende, de mange sømands-termer til trods.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

Imamovic

Indlæg af Imamovic »

Jeg kan kun melde mig enig med JEP..

Ser desværre ikke fremgang, med JT, som kaptajn for roklubben (så at sige).

Tror ikke det så meget er en diskussion, men mere en personlig konstatering.
Jeg har de seneste 12 måneder utallige gange sagt "Jeg kommer ikke på stadion før JT er fyret" -Og alligevel dukket op, fordi jeg gerne vil støtte holdet.

Jeg KAN dog ikke støtte den træner vi har.

Jeg håber inderligt at vi ikke bliver gjort til grin i slutspillet, både for spillernes, fans, klubbens og sponsernes skyld.
En 6. plads med de hold man skal kæmpe imod vil, i min verden, være et direkte rødt kort til Thorup, med farvel og vi ses ikke igen.
Dog vil den 6. plads betyde nedgang i besøgstal, knækket lyst og sponsorer der undlader at skrive under..

Dog dog dog..

Jeg tror desværre på en BIF sejr, med 2-1 eller 3-1.
Håber Brunhino starter inde, sammen med VdV, Wilkheim og Hassan.
Det ville være en giftig kontra, med gode stikninger til hurtige spillere, og en (forhåbenlig) giftig angriber i front.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Har i set kampene mod Viborg, Randers og FCN?

Hvorfor snakker vi overhovedet 6. Plads?

Selvfølgelig skal Thorup fyres hvis det bliver en 6. Plads, men det er jo ikke det vi snakker om?

JBT

Indlæg af JBT »

Som jeg sagde da sæsonen så småt startede ender vi som 6'er når turneringen er færdigspillet.
Vi har pt. ikke niveau til mere, eller det har vi egentlig med dette hold og økonomiske set up, men faktum er at vi ikke har niveau til mere.

Thorup skal tage Stenlein i hånden ud. Jeg tror i sær, at han også har et behov for luftforandring, og må snart stå til regnskab for en hel del fejlagtige foretagender. Det overskygger de gode, og har gjort det i for lang tid.

Så Steffen, som du kan høre er vi flere mennesker der er enige i at klokken efterhånden har slået det den skal - også selvom vi/man altid støtter holdet mindst ligeså meget som du gør.

Besvar