Fcmrose skrev:Med det spil og resultater vi har præsteret i december måned, og i de sidste 5 i grundspillet her i foråret, så har jeg svært ved at se, hvordan vi skal få 6 point ud af mesterskabsspillet. Specielt når vores yndlingsmodstander Randers formåede at overgå os i dårlig form, og helt misse mesterskabsspillet.
Jeg er helt på linje med Fcmrose. Resultaterne de seneste 10 kampe peger kun en vej og det er mod en sidsteplads i slutspillet.
Vi har spillere på næsten alle pladser uden gejst eller vilje. I min verden kan man overføre det til en robåd, hvor man i panikkens stund har brændt alle årerne i håb om at røgsignalet kan bringe hjælp. Uheldigvis kommer hjælpen ikke, så man er fanget på åbent hav. I denne situation ville man håbe kaptajnen eller styrmanden kunne finde en løsning, men når de står handlingslammede tilbage eller i værste fald holder løsningen for sig selv så kan man være sikker på en iskold dukkert.
Dette er lige præcis hvor klubben er på vej hen, ned i mørkets iskolde dyb.
At kaptajnen Thorup ikke tager mere ansvar og faktisk melder ud til fans og sponsorer præcis hvad aktionen, ikke reaktionen (så er det allerede for sent) skal byde på, er for mig at se hans største mangelvare.
Personligt følger jeg mig som fan pisset langt op og ned af ryggen, når jeg gang på gang skal høre den samme remse om hvorfor endnu en kamp ikke blev som håbet.
Jeg kan fint leve med svingende resultater, det er trods alt mere reglen end undtagelsen hvis man har været fan af klubben siden begyndelsen, men når man rent ud sagt ugentligt bliver holdt for nar og ikke bliver inkluderet i holdets udvikling så er det ikke særlig opløftende eller inspirerende for fremtiden.
Jeg håber at spillerne og i særdeleshed Jess Thorup har brugt landskampspausen på at snitte sig nogle nye årer fra de utallige mængder drivtømmer som kendetegner visse dele af den danske liga. Det får vi alle brug.
Held og lykke på Vestegnen.
Sent from my iPhone using Tapatalk