SL: Randers vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

er det tid til en "6-points kamp"
Begge klubber kunne pointmæssigt en bedre start, og Randers formentlig også spilmæssigt.
Heldigvis for klubberne er der aldrig så længe til næste kamp.


Det Praktiske:
Tid: Fredag d. 24/2 kl. 20.15.
Sted: BioNutria Park (Randers)
Vejret: Et par frost grader, tørt og næsten stille vind
Dommer: TBD
Medie: TV3 Sport2, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
Randers: Ingen
Midtjylland: Sparv (appelleret)

Skader:
Randers: Mikkel Kallesöe, Nikola Djurdjic, Brandur Olsen
Midtjylland: Dahlin, Dal Hende, Drachmann, A. Poulsen, Kairinen, Halsti og VdV alle tvivlsomme

Bud på start XI'er
Masser af ubekendte med anket karantæne, samt tvivl om skader, men mit bud med den nuværende viden.
4-2-3-1
Billede

Bænk: Dahlin, Nicolaisen, Borring, Kroon, Anderson, Thycosen, Bruninho

Trup nyt:
https://www.youtube.com/watch?v=RCzsweNFSDI

Sidste kamp mod Randers
Sæsonpremieren
2-2 på MCH Arena
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-midt ... /12786159/


God Kamp :)

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af DenStolteJyde »

well takket være Johansen bliver det uden sparv mod randers..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/disc ... arv-appel/

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Når, der gik ikke længe.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... parv-appel

Appel afvist.
Nogen vil mene det er overraskende inkompetent,
Mens andre vil fokuserer på det er bekymrende inkompetent.


Når, hvis man midt i den lort der hedder Fodboldens Disciplinærinstans og Michael Johansen, skal forsøge at være glasset er halvt fyldt-typen,
Er der en chance for 6 akademister i startopstillingen, det må være en ting.

fcmguld2015
Indlæg: 52
Tilmeldt: 17. jul 2015, 07:55

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af fcmguld2015 »

Steffen am skrev:
21. feb 2017, 13:52
Når, der gik ikke længe.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... parv-appel

Appel afvist.
Nogen vil mene det er overraskende inkompetent,
Mens andre vil fokuserer på det er bekymrende inkompetent.


Når, hvis man midt i den lort der hedder Fodboldens Disciplinærinstans og Michael Johansen, skal forsøge at være glasset er halvt fyldt-typen,
Er der en chance for 6 akademister i startopstillingen, det må være en ting.
Mon ikke det bliver Drachmann på 6'eren. Rasmus Ankersen har tidligere nævnt, at han
er hentet som supplement til Sparv.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af DenStolteJyde »

Afhænger nok af hvor klar han er..
Hvis ikke han er klar, så bliver det nok rømer, og skulle det ske at han så også var skadet så er det nok Halsti..
Tænk at en finsk landsholdsspiller er så langt nede i hierarkiet..

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Halsti har også været skadet, plus han skulle tage de kilo på igen efter USA, så det tror jeg ikke man skulle ligge for megey i.
Havde tænkt hans eksamen kom nu, men der er han så skadet, super ærgerligt specielt fot ham, da det var hans chance.
Men nu def. Midt er overbefolket og midterforsvaret er tyndt tror jeg man officielt har hevet ham tilbage i midterforsvaret, hvor han også spiller på landsholdet, så det et nok godt nok.

I forhold til Randers kampen tror jeg i hvert fald ikke på de starter når hverken Drachmann eller Halsti var klar til at sidde på bænken for 4 dage siden og Rømer i øvrigt har vist fin form.

Flodisar
Indlæg: 160
Tilmeldt: 30. jun 2016, 16:54
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Flodisar »

Steffen am skrev:
23. feb 2017, 11:55
Halsti har også været skadet, plus han skulle tage de kilo på igen efter USA, så det tror jeg ikke man skulle ligge for megey i.
Havde tænkt hans eksamen kom nu, men der er han så skadet, super ærgerligt specielt fot ham, da det var hans chance.
Men nu def. Midt er overbefolket og midterforsvaret er tyndt tror jeg man officielt har hevet ham tilbage i midterforsvaret, hvor han også spiller på landsholdet, så det et nok godt nok.
Ja, han sa i senaste intervjun jag gjorde att det är tydligare nu att det är mittback han främst ska ses som.

http://www.svenskafans.com/fotboll/mff/ ... 66288.aspx
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spar ... e-for-fcm/

Dahlin er med i truppen, men det er Mikkel Andersen der starter på mål.
Sparv er naturligvis ikke med i truppen. Det er Thychosen til gengæld..
Det betyder med al sandsynlighed at det bliver Rømer der skal spille den defensive midt.

altså kan jeg ikke, ud fra den offentliggjorte trup, være uenig med trådstarter..
Dog med det lille spørgsmålstegn at der er udtaget en 19-mandstrup, som vel skal koges ned til 18.
Jeg vil skyde på at det enten bliver Thychosen eller Babajide David der bliver sorteret fra, hvor jeg så ser det som mest sandsynligt at det bliver David der trækker det korteste strå..

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Cortez »

Jeg synes der er for lidt kvalitet i det, vi render og lave. Ikke at vi har spilllet decideret dårligt, men det er som om afleveringerne ikke helt sidder i skabet. Og så spiller vi fortsat alt for mange bolde til Paul.

Duelund er dog i hopla. Ikke kun pga af målet - som i øvrigt at rigtig, rigtig køligt sat ind - men mest firdi han kan holde i bolden og faktisk ofte er spilbar. God kamp af ham indtil nu.

Er det ved at være på tide at gøre Paul til super-sub igen?

/Cortez

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Bare lige så jeg er med: Lukker vi øjnene for det aldeles horrible spil i 1. halvleg fordi vi er oppe med 1?

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af UlvenFraNord »

Mikkel Andersens er gud! :-D

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Hvorfor må Bruninho ikke få chancen med noget ordentlig spilletid, nu Paul ikke har lavet noget specielt??

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

7 offsides!!
Det er i hvert fald for mange.

Paul glimrer heller ikke på det punkt, endnu engang må man dog sige at dommeren noget hurtigere dømmer frispark imod ham, end for ham.
Man skal (åbenbart) ligge sig ned for at få noget.

Spilmæssigt er Viborg kampen i hvert fald bedre.
Men ok, som Graulund siger, det er resultatfodbold. FCM plejer at spille med risiko, gør vi absolut ikke i 2. halveg. Lang bold og masser af tid til at komme på plads osv.
Kan måske også spille en faktor at MCH Arena har pænere græs end Bionutria Park.

Kampens spiller i mine øjne må være Andersen eller Duelund. De har djælvme spillet godt, selvom jeg godt nok lidt har savnet ham de sidste par minutter.
Trak han egentlig ikke et straffe da Paul scorer.

Haha, så kan Paul sku alligevel. :D

Specielt at vinde 2-0, når den væsentlige flottere kamp mod Viborg endte 0-0, men sådan er fodbold selvfølgelig også.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
24. feb 2017, 22:01
Hvorfor må Bruninho ikke få chancen med noget ordentlig spilletid, nu Paul ikke har lavet noget specielt??
Hehe, fedt tidspunkt du skrev. :lol: :lol:
Tænkte egentlig det samme, var overbevist om det ville ske tidligere,
men ok mål :D

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL: Randers vs. Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Steffen am skrev:
24. feb 2017, 22:07
Vijen skrev:
24. feb 2017, 22:01
Hvorfor må Bruninho ikke få chancen med noget ordentlig spilletid, nu Paul ikke har lavet noget specielt??
Hehe, fedt tidspunkt du skrev. :lol: :lol:
Tænkte egentlig det samme, var overbevist om det ville ske tidligere,
men ok mål :D
Haha ja, det var god timing..

Men den der dobbelt udskiftning til sidst, det er jo at tage pis på spillerne. Nå Simon Kroon, hvordan var din debut for FCM - Det var 15 gode sekunder... :shock:

Besvar