Midtjylland vs. AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Steffen am »

Oven på 3 lidt tvivlsomme kampe, med fornuftige 1. halvege og 3 noget tvivlsomme 2. halvege,
er der en svær kamp mod AGF der har haft 2 dage mere til at forberede sig til rundens hovedkamp.

Kian ude, der så ikke kan lukke ned for Duncan,
lidt mere pres på Banggaard og Riis.

Praktisk:
Tid: Søndag d. 04/12 kl. 18.00
Sted: MCH Arena
Vejret: 4 grader, klar himmel og så godt som vindstille
Dommer: Jens Maae
Medie: TV3+, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
Midtjylland: Kian Hansen
AGF: Daniel A. Pedersen og Jamaldin Khodzhaniyazov

Skader:
Midtjylland: Wikheim, Bruninho og David skadet, Pusic, Novak og Sparv tvivlsomme.
AGF: Ingen

Bud på start XI'er
4-2-3-1 med
Billede

Bænk: Andersen, Sparv, Halsti, Olsson, Duelund, Thycosen, Pusic

Evt. Nicolaisen, A. Poulsen og Anderson som dark horses.



Sidste kamp mod AGF
1-1 sejr i Århus
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/agf-vs- ... /12786220/

God Kamp :)

Noerum
Indlæg: 442
Tilmeldt: 22. nov 2010, 21:10

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Noerum »

Jeg tror det kan blive en svær kamp mod AGF. Et midterforsvar med Banggaard og Riis mod Duncan. Han vil formentlig vinde langt de fleste dueller i luft mod de to. Hvis Tim Sparv ikke bliver klar, mister vi endnu mere styrke i luftspillet.

Sander
Indlæg: 146
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Sander »

Hvorfor kommer jeg ikke til kampen?
Jeg er ikke til primitiv bold.
Eneste plan høje bolde til den lange og hvad så?
Jeg har ikke mødt en eneste tilskuer der er tilfreds; bortset fra UEFA sidste sæson.
Holdet spiller uinspireret, uden fantasi og har hørt at vores største stjerner bare passer en dag på kontoret.

Jeg vurderer:

Vores træner har ikke passionen for underholdende fodbold.
Han er simpelthen bange for at tabe. Det ses tydeligt, at han mangler spillernes respekt.

Alle taler om den umulige træner.

Jeg føler mig utryg ved:
Efter riddersholm vælger man i panik en træner som er et ubeskrevet blad. Han skal bygges op i en danmarksmester klub????
Resultat ikke bestået.
Hvad så nu:
Find en udenlandsk træner med passion og nosser.
Vi har så man udlændinge, der vant til hård træning, de vil være klar.
Hvis vi skal nå noget af det fcm kommer med skal der handles nu.
Jeg tror at der mange der er ved at miste deres fodboldhjerte til fcm.

Til sidst det gør mig så ondt at se van der vart rende rundt i et planløsning spil. Det vare nok ikke længe før træneren har gjort ham til et nul, som pusic, duelund, olsson, kadlec.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi er en klub som lige pt. har sine udfordringer. Nu må ledelsen: Steinlein, Ankersen, Thorup måske KBB og Jakob Poulsen og måske også Peter Ross sige noget. Forklar os, hvorfor og hvordan vi sammen kan vende den negativitet som hersker i vores klub. Vi skal have stoppet den vrede og galskab som hersker på ulvegraven.

Mit spørgsmål til ledelsen: Hvorfor spiller klubber som Randers og Sønderjyske vores form for fodbold bedre end os ?
Hvorfor ser vi ikke fornyelse i vores spil ?

Lad os samle os og støtte op og ikke forlade det vi elsker allermest, nemlig Fcm fodbold. OBS. Vi er i en opbygnings fase med alle vores nye unge u-19 spillere i superliga truppen, men det skal ikke være en undskyldning for spillet på banen. Lige nu med en øjeblikkelig 3 plads som gerne skal forsvares. Kom nu ud og hjælp og begrav stridsøksen og lad os håbe, at tingene ændrer sig snart.

Kom nu ud på stadion og støt dem vi elsker. Vi skal idag gøre en stor forskel fra tilskuerpladserne så drengene kan fornemme, at vi stadigvæk er der for dem.

Please mød op !!!!!!!!! Spillerne har brug for vores uforbeholdne støtte og hjælp til topslutspillet samt europæiske fodbold.

Idag trænger vi til en sang efter kampen mod Agf,for det fortæller, at der blev indsat yderligere 3 point på kontoen.

Fcm5600
Indlæg: 193
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Fcm5600 »

Loyalitet mod en klub har ikke noget at gøre med, hvordan de spiller. Alle danske klubber har en masse medgangsfans, men de fans som bærer en klub, de er der når spillet halter, og vejret er dårligt.
Derfor kan man jo godt ønske forandring, for Fcm spiller dårligt og har gjort det i et stykke tid. Kollektivet halter, stjernerne shiner ikke og det sprudlende spil. Det er noget vi ser på YouTube, når vi ønsker at se fck - fcm 1-5.
Kom nu med en træner i vinterpausen, lige nu tror jeg næsten u-19 spiller bedre end superligaholdet. Måske kan de slå dem. Lige nu får Fcm ikke nye fans, der skal spillet godt nok være bedre. Resultaterne lige nu er bedre end spillet. Selvfølgelig bakker jeg op om drengene idag.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Cortez »

Apropos Peter Ross. Blev han ikke ansat som noget bindeled mellem FCM og fanklubben? Det er længe siden, jeg har set eller hørt noget fra den side. Har han stadig rollen?

/Cortez

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af DalaiLama69 »

Hvorfor kommer jeg ikke til kampen?
Jeg er ikke til primitiv bold.
Eneste plan høje bolde til den lange og hvad så?
Jeg har ikke mødt en eneste tilskuer der er tilfreds; bortset fra UEFA sidste sæson.
Holdet spiller uinspireret, uden fantasi og har hørt at vores største stjerner bare passer en dag på kontoret.
Og hvad så? Hvis du virkelig er tilhænger af FC Midtjylland, så burde en smule modgang vel ikke holde dig fra at se kampene?
Jeg er ihvertfald at finde i ASA idag mod de hviie fra Fredensvang. Også selvom resultaterne halter og spillet til tider er kedsommeligt.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Sahl
Indlæg: 938
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Sahl »

Jeg tror og håber også på det bedste i dag. Jeg har også skrevet mange gange i den her sæson, at jeg mener vi er i en opbygningsfase og at top6 er ganske fint for mig, ser helst vi tager top3 men det er ikke et must for mig.

Som Fcm5600 skriver, så kan man sagtens holde med holdet og støtte dem også selvom man skriver en lille opsang af og til! Jeg er ikke tilfreds med hvordan der taktisk spilles og hvor lidt man får ud af vores spillertrup opbygningsfase eller ej.

Det første jeg kommer til, at tænke på er hvad Rasmus Ankersen skrev den 2 september i år.

"FCM skal spille fremadrettet, direkte og offensivt fodbold, og det må I gerne holde os op på"


Det er altså ikke det jeg ser i de fleste kampe! derimod ser jeg et hold som spiller meget defensivt og triller bolden frem og tilbage. Til tider kunne man overveje om vi passende bedre ind i serie B i Italien og misforstå mig ikke! jeg kan sagtens tåle den slags fodbold, men vores holdsammensætning ligger bare ikke op til det.

Jeg tror ligesom mange, at Thorup må være fortid efter jul. Hvis ikke så må der ske nogle store ændringer i truppen, fordi hvis vi skal spille Thorup's taktisk må der andre slags spillere ind og jeg vil egentlig hellere holde RA op på det han skrev! Vi har jo netop nogle spillere der vil kunne bidrage til netop sådan en stil og jeg mener også man burde overveje et skifte til 4-4-2. Jeg kan også fint se og spille med en offensiv midt i stedet for den defensive.

Til trods for alt dette, så tror jeg altså at vi vinder i dag! Spillerne må være sultne efter, at vise de faktisk kan spille fodbold og man kan vel håbe, at de selv tager noget initiativ på banen. Jeg byder på en 2-1 til os, da jeg ikke tror vi kan holde Duncan fra mål hele kampen.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Steffen am »

Jeg er i hvert fald på stadion.
I medgang og modgang osv.


20 mand udtaget og kun 1 angriber (eller halvanden hvis man tæller Thycosen som en halv)
Novak og Sparv stadig tvivlsomme?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/truppen-mod-agf

Sahl
Indlæg: 938
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Sahl »

Steffen am skrev:Jeg er i hvert fald på stadion.
I medgang og modgang osv.


20 mand udtaget og kun 1 angriber (eller halvanden hvis man tæller Thycosen som en halv)
Novak og Sparv stadig tvivlsomme?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/truppen-mod-agf
Både Anderson og Thycosen kan spille angriber, så jeg ser det mere som 3.
Tænker ikke at Sparv og Novak starter, men man ved jo aldrig.

Stod det til mig så fik Anderson eller Thycosen chancen sammen med Paul som lidt bag ved ham! synes begge har stor potentiale. Jeg ved godt Anderson ikke høre til som angriber normalt, men jeg tror altså på han kunne være godt lige bag ved vores Paul

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Vijen »

Nu bliver det spændende at se om vi får en elendig 2. Halvleg.

Jeg gætter på 2-0 som resultat

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af JBT »

Skandale kamp igen uden koncept eller noget som helst andet, vi spiller som United under moyes og Van gaal: ud på kanten med den og så indlæg - håb på det bedste. Decideret ringe den indsats der bliver lagt for dagen. Der bliver spillet alt for meget til siden i stedet for fremad, og vi mangler i den grad spillere der oprigtigt fylder hullet ud for Peter Anderson, Sylvester, Duncan osv.

Få nu forresten også købt en målmand med gode fødder der kan spille alle 90 min. Mit sæsonkort er sgu smidt ud desværre. Hvis man vil være Danmarksmester eller nærved så er det her så latterligt langt ude som det overhovedet kan være efterhånden.

Vi bøjer os for Jess (hvor er din attitude gjort af) og CS igen. Sidstnævnte skal degraderes omgående, hold kæft en omgang penis snak og lort køb han har lavet over alt for lang tid - men ingen gør noget udfra. Frem med popcornene, det her skal og bør ha konsekvenser. Træneren skal fyres efter et nederlag i Brøndby (hvis det sker) ellers forlænger det blot badebilletten. For min skyld må det godt allerede ske i dag!
Senest rettet af JBT 4. dec 2016, 19:40, rettet i alt 1 gang.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af bifr05t »

Det er jo helt katastrofalt så lidt der kommer til at virke. Jeg håber virkelig at Steinlein mander sig op og erkender at det var en fejl at ansætte Thorup. Han har simpelthen trukket alt spilleglæden ud af holdet.

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af FCM2000 »

bifr05t skrev:Det er jo helt katastrofalt så lidt der kommer til at virke. Jeg håber virkelig at Steinlein mander sig op og erkender at det var en fejl at ansætte Thorup. Han har simpelthen trukket alt spilleglæden ud af holdet.
Problemet er at CS pegede på JT, mens de engelske ejere pege på udlandet, CS fik sin vilje, og ja han står dårligt lige nu, for pilen peger jo også CS.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af henker »

Nu gider jeg sgu ikke være demokrati længere.. Fyr nu den forbandet u-gnist træner!!! Bach Bak er den eneste gnist efter at blive bagud 1-0.. For fanden da steinlein!!

Besvar