SL: Midtjylland vs. FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL: Midtjylland vs. FCK

Indlæg af Steffen am »

Med 3 kampe på en uge, er det godt med nogle kamptråde,
Så hermed også en tråd for storkampen på søndag.

2. gang på en uge mod nogle kjø'enhavnere.
Vi er ubesejret på hjemmebane i sæsonen og de er ubesejret på udebane i sæsonen.
Kommer disse 2 statistikker også til at stå efter kampen, eller hvilken falder?

Praktisk:
Tid: Søndag 30/10 kl. 18.00.
Sted: MCH Arena
Vejret: 10-11 grader og vind stille.
Dommer: Anders Poulsen
Medie: TV3+, Viaplay og Radioens P3 (Hold da op, 2 gange hovedkamp på 3 runder :) )

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
FCK: Ingen

Skader:
Midtjylland: Sparv skadet, Dahlin, VdV, Wikheim, Bruninho tvivlsomme.
FCK: Amankwaa skadet

Bud på start XI'er
Billede

Bænk: Andersen, Riis, Halsti, Olsson, Duelund, Borring, Onuachu.

Set kamptrøjen?
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/knaek ... aa-auktion
http://www.lauritz.com/da/auktioner/?FL ... idtjylland

God Kamp :)

Steffen am

Re: SL: Midtjylland vs. FCK

Indlæg af Steffen am »

Hov, ser nu at jeg fik lavet en ny grafik, men ikke fik den indsat. :/

Jeg tror Pusic starter på toppen (Eller i det mindste er med på bænken).

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Uden tvivl en af de rigtige sæson-definerende/afgørende kampe. Kan vi slå FCK vil det give et stort boost og bringe os tilbage i mesterskabsduellen. Omvendt, taber vi, så er FCK stukket helt af, allerede inden vinterpausen.
Så det er på søndag vi skal vise hvad vi kan, og ikke mindst, hvad vi vil.

Jeg håber vi angriber for fuld styrke, og spiller med to angribere :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hvis det bliver med 2 angribere bliver det på bekostning af VdV, tror ikke på VdV, Paul og VdV er på banen på samme tid, og hvis VdV er klar, spiller han.

Er mine tanker.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Hvis vi skal besejre Fck i denne kamp skal vi matche dem fysisk fra starten og dæmme op for deres kvaliteter og i den sidste del kunne skifte offensive kræfter ind som kan gøre en forskel. Vi skal stå tæt i kæderne og arbejde for hinanden især i pres spillet og i kampen om 2 bolde. Så min forestilling af opstilling er.

MA
NK-PB-KN-PN
AR-JP.KO
RH-PO-JB

så kan vi når der bliver lidt plads at spille på skifte VDV OG GW ind og forhåbentlig vende kampen til vores fordel og ende ud i en smal sejr på 2-1.

Fck er super gode og vi skal ramme top på alle spiler hvis vi skal have sejr.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så begynder kampen/spinnet om hvem presset er på.
Ståle mener i hvert fald Midtjylland.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/solb ... r-paa-fcm/

Jeg vil så måske nøgternt mener hvis man har (måske) DK's historiens bedste trup, forsvarende mestrer og har erklæret det er en skuffelse hvis man ikke vinder mesterskabet igen, at så peger presset i en anden retning. Men ok, noget skal man jo sige.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Hvis vi ændrer noget til søndag, så tror jeg det bliver til 4-4-1-1 med VdV i en 10'er rolle. For mig at se, er det en kamp hvor det vil være selvmord at spille med VdV på en 8'er. FCK er meget stærke på midten og VdV efterlader store huller defensivt. Det går ikke i sådan en kamp, hvor vi også må forvente at blive presset i perioder. Det er ikke VdVs livret.

Hørte i FodboldFM at OBs Kenneth Emil fortalte, at Delaney havde råbt til de andre FCK-spillere, at de skulle tage det roligt, da der jo var kamp igen på søndag, da FCK var kommer foran 2-0 i søndags. Toparrogant. Ville være sjovt at pille de allerede kårede mestre lidt ned.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kan så se, at det var Kvist i stedet for Delaney, men same-same: http://www.bt.dk/superligaen/superliga- ... mavepuster

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:Kan så se, at det var Kvist i stedet for Delaney, men same-same: http://www.bt.dk/superligaen/superliga- ... mavepuster
Ja ja, potato tomato, eller sådan noget, men wow det er overskud/arrogant. :shock:
Helt objektivt er det altså også lidt imponerende, og også hvor god de har været til at disponere deres kræfter, men det er selvfølgelig også nemmere når de har så bred (og dyr) en trup som de har.

Men desto mere fryd når vi tager point mod dem på søndag :mrgreen: :mrgreen:

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg er desværre ikke optimist i forhold til dagens kamp.. Jeg tror, at vi bliver most fysisk, særligt hvis vi stiller med Duelund og VdV. Selvom jeg ikke synes Borring har præsteret, har han nogle kvaliteter i dag som vi får brug for. Håber på:

Dahlin/Andersen
Nissen, Hansen, Banggaard, Novak
Wikheim, Hassan, Rømer, Polle, Borring
Pusic.

Alternativt kan man, som foreslået af Kent, flytte Hassan på en kant og sætte VdV ind som 10'er foran Rømer og Polle..

JBT

Indlæg af JBT »

Lad os nu snart få at se Bruninho starte på toppen, så der kan blive drevet bare en smule gæk med vamle Mathias Zanka og co.
Jess, bryd ud af din comfort zone og prøv noget nyt, hvor andre spillere ikke slår til!

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Desværre er Bruninho stadig skadet, han er i hvert fald ikke i truppen.

Jeg tror også vi skal formå at overraske FCK i aften, hvis vi skal have en sejr. De vil være vel forberedt på vores normale spil, vi skal have et par overraskelser i ærmet spillemæssigt. Det bliver svært, men det er en nøglekamp, vi er på hjemmebane, vi skal altså vinde! :-)

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Godt offensivt spil i 1. halvleg ellers. Defensivt er det svært at holde FCK væk, og de er skarpe, når de får muligheden.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

som forventet er det FCMs defensiv der er det svage led, igen igen er det højre side hos FCM der halter.

Hvis Kian Hansen og Hassan ønsker en landsholdsplads, så skal de et trin op.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det er sgu også op af bakke, når en rystende ringe linjevogter stjæler et klokkeklart mål og en anden stor chance..

Med tanke på stillingen kan det klinge lidt hult, men synes faktisk vi har spillet en god halvleg. Kan sagtens se os nette et par gange efter pausen, men desværre scorer FCK nok også flere.

Besvar