SL: HIK VS. FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL: HIK VS. FCM

Indlæg af Steffen am »

Tid: 11/5 kl. 2000.
Sted: DS Arena, Hobro
Vejret: 15-20 grader, sol og ca. 5 m/s vind
Dommer: Peter Rasmussen (3. gang han dømmer FCM-Hobro denne sæson :o )
TV: Eurosport (og Dplay)

Trup nyt:
Dahlin er tilbage og til trods for et grimt øje skulle Sparv være klar igen.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/truppen-mod-hobro-1

FCM
Skader: KBB, Larsen, Kadlec, Andersson og Urena
Karantæner: Ingen

Hobro
Skader: Quincy Antipa
Karantæner: Mads Justesen

Bud på startopstilling
Billede
Bænk: Dahlin, Banggaard, Novak, Sisto, Mabil, Royer, Onuachu

Synes egentlig der er flere spørgsmål her i forhold til start 11'eren.
Hvis Novak er klar til 90 min. starter han nok.
Skal Sparv starte med kæmpe øje?

Royer, Duelund eller Sisto på kanten? Håber lidt Sisto tager en super-sub rolle igen.
Mod Hobro kunne det være fint med den lidt mere offensive Duelund fremfor Royer, da vi forhåbentlig bliver boldbesidende.

En fræk en, kunne måske være Banggaard i stedet for Bodurov, af samme årsag?

Kampen generelt:
I kampen er der ikke tvivl om vi burde vinde hvis alle spiller op til det bedste, men hvordan er indstillingen indtil kampen.
Hobro er heller ikke dårligere end de godt kan gøre ondt hvis de bliver undervurderet. Med Justesen og Antipas ude, burde det ikke være et issue. Men men men, vi har før set os selv, være vores største fjende.

Forhåbentlig bliver det 3 point og mindst en af de andre hold i medalje- og Europa-ræset taber point.

God kamp :)

Steffen am

Re: SL: HIK VS. FCM

Indlæg af Steffen am »

Så kom tipsbladets optakt også hvis man skulle være interesseret.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tjylland-1

De er vist generelt meget enige, omend superstats og tipsbladet ikke er helt enige om hvem der er dommer.

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg håber på startplads til Sisto. Vi er nød til at få ham igang i de sidste kampe, hvis vi skal sikre os medaljer. Han har et topniveau som ingen andre, og forhåbentlig var målet mod GF hans vendepunkt.

Derudover håber jeg på NK som højre back, og Novak fra start på venstre.

Dette er den stærkeste opstilling, jeg ser for mig pt., og vi skal pine død have 3 points mod Hobro, så vi skal derfor have den stærkest mulige start 11 på banen.

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

THenry skrev:Jeg håber på startplads til Sisto. Vi er nød til at få ham igang i de sidste kampe, hvis vi skal sikre os medaljer. Han har et topniveau som ingen andre, og forhåbentlig var målet mod GF hans vendepunkt.

Derudover håber jeg på NK som højre back, og Novak fra start på venstre.

Dette er den stærkeste opstilling, jeg ser for mig pt., og vi skal pine død have 3 points mod Hobro, så vi skal derfor have den stærkest mulige start 11 på banen.
Fuldstændig enig. Lidt kontroversielt med NK fremfor Rømer, men det er her værd at bemærke, at Nissen i sine 7 kampe har lavet 3 assists mod Rømers 2 i 24 kampe...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Sisto starter uden tvivl inde fordi Thorup håber at målet han lavede mod AGF har givet ham noget selvtillid. Det er rigtigt at han har det største top niveau - formodentlig i hele ligaen. Det er store ord, men hvad hjælper det hvis det aldrig kommer til udtryk!

Jeg synes også han skal starte, men hiv ham ud i pausen hvis han er på vanligt niveau og sæt Duelund ind. Det kan godt være at vi har brug for Sistos topniveau her i slutfasen men det er nok mere sandsynligt at vi får en blind passager.

Jeg elsker sgu at se den knægt men han skal vise mere for at få spilletid imo
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Mit bud på start 11:

Johan Dahlin
Rasmus Nissen, Kian Hansen, Nikolay Bodurov, Philip Novak
Tim Sparv
Pione Sisto, Kristoffer Olsson, Mikkel Duelund, Rilwan Hassan
Martin Pusic

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev: Jeg synes også han skal starte, men hiv ham ud i pausen hvis han er på vanligt niveau og sæt Duelund ind. Det kan godt være at vi har brug for Sistos topniveau her i slutfasen men det er nok mere sandsynligt at vi får en blind passager.
Var det så ikke bedre at skifte ham ind i 2. halveg, hvor han også vil have større chance for at tanke selvtillid med et bette mål,
fremfor at han blive flået ud (igen)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Hobro med karantæne og flere skader til nøglesspillere: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hobr ... r-mod-fcm/
Nu meldte jeg offensivt ud ift GF-kampen, men igen må jeg sige, at det her SKAL give 3 point.

THenry

Indlæg af THenry »

mousebreaker skrev: Jeg synes også han skal starte, men hiv ham ud i pausen hvis han er på vanligt niveau og sæt Duelund ind. Det kan godt være at vi har brug for Sistos topniveau her i slutfasen men det er nok mere sandsynligt at vi får en blind passager.
Hvis alternativet er Royer, Mabil eller Duelund, så er det værd at tage chancen med håb om at Pione rammer sit topniveau og med risiko for en blind passager...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tør næsten ikke skrive noget om den her kamp. Vi er som nat og dag, det er svært at forudse om vi kører Hobro over eller risikerer et uafgjort. Et nederlag ville være fuldstændig katastrofalt, så den tanke vil jeg end ikke tænke. Kampen om EL-pladserne har vi selv åbnet op, og finder vi ikke vores gode spil frem, så risikerer vi at stå med sorteper..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Man kan da snart kun blive positiv overrasket, for kan da snart ikke blive mere skuffet. En kamp vi SKAL vinde, alt andet vil i min verden være uacceptabel.

Jeg håber som jeg har sagt så mange gange før, at jeg snart kan begynde at se lidt fremgang og ligeledes at de bærende kræfter går forrest og viser en vilje og en gejst istedet for den lidt slatne attitude og vilje der florerer på holdet for tiden. Vi har stadig chancen for at redde os lidt europa, men der skal godt nok en hel anden mentalitet til resten af sæsonen, hvis ikke også vi skal se det forsvinde. Det er snart sidste chance for at tage sig sammen, så det forventer jeg at se de gør. Hmm.. så efterlod jeg alligevel muligheden for endnu engang at blive skuffet.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hold.Nu.Kæft.Hvor.Spiller.Vi.Elendigt!

/Cortez

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hvad helvede sker der - vi sejler rundt. Vi er da overhovedet ikke i nærheden af Europa. Det er satme sølle. Vi burde fighte som gjaldt det nedrykning. Vi mangler vilje, energi alt. Og så har vi alt for mange blinde passagerer.

Nu skal de for tredje kamp i træk til pause og ha en skideballe. Jeg fatter det ikke.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Cortez skrev:Hold.Nu.Kæft.Hvor.Spiller.Vi.Elendigt!

/Cortez
Ja og vi er total latterlige. Vi kan godt glemme alt om europa næste år, det er helt sikkert. Vi var ringe mod Agf men det her er grinagtigt.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Suk.

Det ligner at vi heller ikke kommer til at holde vores 4 plads.

Den godkendte sæson med en god Europa tur og en billet til næste sæson er ved at udvikle sig til en katastrofe sæson, hvor vi ender som midterhold.

Thorup skal virkelig på hårdt arbejde i pausen. Nej, hvor er det pinligt det her. Ikke en eneste afslutning imod ligaens suværent dårligste hold.

Besvar