FCM - Åb

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

FCM - Åb

Indlæg af Kongeren82 »

Efter at have sundet sig ovenpå i går, må vi se fremad.
Heldigvis venter der er meget spændende kamp på mandag imod Åb. Jeg forventer en startopstilling som nedenstående.

Billede

Spændende bliver det vel at se, hvorvidt Rømer for lov at sunde sig, eller om han starter på HB.

Åb har haft en meget stærk opstart med 5 træningskampe hvoraf 4 er vundne og en spillet uafgjort. På det seneste har vi haft et godt tag på Åb og jeg tror på en meget tæt kamp.

Mit bud på et resultat er 3-1 til FCM.

God kamp og op med hovederne :)

4096

Re: FCM - Åb

Indlæg af 4096 »

Du er godt klar over at Petter er ude resten af sæsonen ikke?

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Ja, Andersson starter nok ikke ;)

Haaber vi stiller op i denne opstilling:

Andersen

Rømer - Kian - Budorov - Novak

Sisto - Olsson - Sparv - Kadlec/Singh - Royer

Pusic

- Kampen i Manchester viste med al tydelighed, at Pusic er vores klart bedste angriber (Ureña er ikke god nok som starter og Paul er ikke klar imo)

- Jakob Poulsen maa en tur paa bænken efter den indsats, også selv om han er en vigtig spiller i truppen. Forhåbentlig kan det få ham igang igen. Om det er Kadlec eller Singh, der skal spille ved siden af, ved jeg dog ikke.

- Hassan viste ikke nok vilje til at kæmpe i defensiven. Vi skal bruge mere kampgejst mood AaB. Ind med Royer.

Kongeren82

Indlæg af Kongeren82 »

Christ, gravøllene er ikke ude af systemet. Mente nu Olsson ikke Andersson

Steffen am

Re: FCM - Aab

Indlæg af Steffen am »

Er meget enig med dig Chiquizito92
Så vil jeg tilføje at jeg håber Rømer kommer ind på backen, så den Old Trafford kamp ikke sætter sig. Han skal bare videre og være lige så god som i Herning og i FCK kampene.

Kunne godt tænke mig at se Banggard ved siden af Kian, men tror ikke det bliver AaB kampen vi kommer til at se det.
Ligeledes synes jeg heller ikke Royer har spillet sig af og har fortjent chancen, men næppe heller mod AaB.

Synes virkelig den centrale midt er svær at spå om. Poulsen burde være en af vores bedste spillere, men efter de 2 kampe her er jeg ikke sikker og Singh er selvfølgelig lidt ukendt. Håber på Olsson får den ene plads i hvert fald.

Andersen
Rømer - Kian - Budorov - Novak
Sparv
Sisto - Olsson - Singh - Kadlec
Pusic

Bænk:
Dahlin, Banggard, KBB, Duelund, Rilwan, Royer, Onachu, Poulsen, Urená
(hov, det var 2 for meget?)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det bliver en svær kamp, men får Thorup samlet drengene op mentalt, så bør vores større kvalitet komme til udtryk. Jeg tror på:

Andersen
Rømer - Kian - Banggaard - Novak
Sparv
Sisto - Poulsen - Singh - Kadlec
Pusic.

Og med Paul, Urena, Royer, Olsson, Bak og Wolanski på bænken, så ser det temmelig slagkraftigt ud.

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Steffen am skrev: Så vil jeg tilføje at jeg håber Rømer kommer ind på backen, så den Old Trafford kamp ikke sætter sig. Han skal bare videre og være lige så god som i Herning og i FCK kampene.
Helt enig. Han fik masser af ros efter den foerste kamp i Herning - og helt fortjent. Det har folk glemt (for) hurtigt igen. Jeg synes, generelt set, han har gjort det fint som afloeser ofr Bach Bak og han fortjener ikke at blive sat af paa baggrund af en kamp mod MU.
Steffen am skrev: Kunne godt tænke mig at se Banggard ved siden af Kian, men tror ikke det bliver AaB kampen vi kommer til at se det.

Ligeledes enig. Budorov spillede en rigtig fin kamp i Herning og en ret uhelidgi i Machester. De naeste to kampe mod AAB og FCK maa vise om bulgareren er vaerd at satse paa (og hente). Hvis ikke, vil jeg rigtig gerne see Banggaard noget mere i foraaret.

Steffen am

Re: FCM - AaB

Indlæg af Steffen am »

Lund7400 skrev:Det bliver en svær kamp, men får Thorup samlet drengene op mentalt, så bør vores større kvalitet komme til udtryk. Jeg tror på:

Andersen
Sparv
Pusic.

Og med Paul, Urena, Royer, Olsson, Bak og Wolanski på bænken, så ser det temmelig slagkraftigt ud.
Du må godt tage en mere med på bænken ;)

Kongeren82

Indlæg af Kongeren82 »

Lund7400 skrev:Det bliver en svær kamp, men får Thorup samlet drengene op mentalt, så bør vores større kvalitet komme til udtryk. Jeg tror på:

Andersen
Sparv
Pusic.

Har kun set lidt af træningskampene, men har Singh gjort det godt nok til en startplads?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Admin, kan overskriften ændres?

Undskyld hvis det er mig der har OECD, prøvede at bekæmpe det, men uden held.
Det var da ustyrlig træls.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Steffen am skrev: Undskyld hvis det er mig der har OECD, prøvede at bekæmpe det, men uden held.
Organisation for Economic Co-operation and Development?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
Steffen am skrev: Undskyld hvis det er mig der har OECD, prøvede at bekæmpe det, men uden held.
Organisation for Economic Co-operation and Development?
Lige præcis ;)
Det eller OCD :? :lol:

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Kongeren82 skrev:

Andersen
Sparv
Pusic.

Har kun set lidt af træningskampene, men har Singh gjort det godt nok til en startplads?
Jeg synes Singh har vist spændende takter, og Olsson må alligevel være lidt træt. Men det kan også sagtens blive Olsson - Poulsen, selvom jeg faktisk mest håber på Singh - Olsson, synes ikke Poulsen har set god ud længe.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Dahlin

Bak-Bangaard-Kian-Novak

Sparv

Kadlec-Singh-Poulsen-Sisto

Pusic

bænk: Rømer-Budarov-Olsson-Hassan-Duelund-Mikkel a.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi har to stærke kampe i benene. Vi SKAL være i et andet gear end Aab som skal spille deres første betydende kamp i 2016, så derfor skal vi holde tempoet højt.

Rømer skal selvfølgelig starte, og han skal mærke tilskuernes opbakning.

Forhåbentlig satser Thorup på kontinuitet, der skal ikke ændres hele tiden, stil op med de samme så meget som muligt.

Det er en kamp der skal vindes.

Besvar