Opstarts kampe 2015
Opstarts kampe 2015
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ske-mestre
FC Midtjylland tager den 12. januar hul på forberedelserne til foråret, og her venter flere spændende træningskampe for de midtjyske ulve. Blandt andet skal holdet op imod de norske mestre fra Molde FK, der gæster MCH Arena den 14. februar i en generalprøve inden Superliga-starten.
Foruden Molde FK venter opgaver mod Skive IK fra Nordic Bet Ligaen, Superliga-konkurrenterne fra Randers FC samt IK Start fra Norge. Midtjyderne skal desuden deltage i Atlantic Cup på Algarvekysten i Portugal.
FC Midtjylland tager den 12. januar hul på forberedelserne til foråret, og her venter flere spændende træningskampe for de midtjyske ulve. Blandt andet skal holdet op imod de norske mestre fra Molde FK, der gæster MCH Arena den 14. februar i en generalprøve inden Superliga-starten.
Foruden Molde FK venter opgaver mod Skive IK fra Nordic Bet Ligaen, Superliga-konkurrenterne fra Randers FC samt IK Start fra Norge. Midtjyderne skal desuden deltage i Atlantic Cup på Algarvekysten i Portugal.
Re: Opstarts kampe 2015
Og fra den 5. januar bliver de tæsket igennem af BS i Norge, tror jeg det var.
Lyder ikke som noget for sarte sjæle
/Cortez
Lyder ikke som noget for sarte sjæle
/Cortez
- DenStolteJyde
http://fcm.dk/nyheder/alle-får-chancen- ... æningskamp
Umiddelbart står der jo ikke så voldsomt meget nyhedsagtigt i den artikel..
Det eneste jer lige bider mærke i er at "alle" spillere vil få chancen
Dahlin starter på mål og skifter med Haugaard i pausen..
Hvis man virkelig vil tolke på det så kunne det måske tolkes derhen at Heinze er lidt ude af billedet?
Nu skal man selvfølgelig også passe på at tolke for meget på en enkelt sætning i en artikel..
Umiddelbart står der jo ikke så voldsomt meget nyhedsagtigt i den artikel..
Det eneste jer lige bider mærke i er at "alle" spillere vil få chancen
Dahlin starter på mål og skifter med Haugaard i pausen..
Hvis man virkelig vil tolke på det så kunne det måske tolkes derhen at Heinze er lidt ude af billedet?
Nu skal man selvfølgelig også passe på at tolke for meget på en enkelt sætning i en artikel..
http://fcm.dk/nyheder/start-11-mod-skive-ik
Start-11 til den første træningskamp. Hvad der lige står i øjnene er ingen Sviatchenko. Er han ikke på 100% endnu?
Start-11 til den første træningskamp. Hvad der lige står i øjnene er ingen Sviatchenko. Er han ikke på 100% endnu?
- DenStolteJyde
Spicker skrev:http://fcm.dk/nyheder/start-11-mod-skive-ik
citat fra den artikel jeg linkede ovenfor:
De eneste, som trænerteamet må se bort fra, er Pione Sisto og Patrick Banggaard, som er med det danske U21-landshold, mens Tim Sparv er af sted med det finske landshold. Erik Sviatchenko og Morten 'Duncan' Rasmussen står over i morgendagens kamp, mens Kristoffer Olsson og Eyjolfur Hedinsson er ude med skader.
- bobthebuilder_dk
FC Midtjylland 4 – 0 Skive FT
Pausestilling 0–0
73' Jakob Poulsen 1–0
77' Paul Onuachu 2–0
81' Marco Tejmer Larsen 3–0
90' 4–0
Pausestilling 0–0
73' Jakob Poulsen 1–0
77' Paul Onuachu 2–0
90' 4–0
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fantastisk flot at Babajide David leverer 3 assists. Det er ikke så tit man ser det.bobthebuilder_dk skrev:FC Midtjylland 4 – 0 Skive FT
Pausestilling 0–0
73' Jakob Poulsen 1–0
77' Paul Onuachu 2–0
90' 4–0
Var der nogen der så kampen imod Randers der kan fortælle lidt om præstationen?
-
TrueWolfMidt
Hvor spilles kampen mod Ørebro? Det kunne være fedt hvis vi kunne samle en ordentlig flok til kampen, for at signalere at vi er 100 % klar til opbakningen allerede nu, og når superligaen starter er vi endnu mere klar. Vi skal have vores 1 pokal til HEDEN. Kom nu ud af jeres vinterhi og vis vores drenge at i er klar.
Den spilles på Estádio da Nora ved Algarvekysten i Portugal. Tror det kan blive svært at mobilisere ret mange fans derned. Kampen er en del af The Atlantic Cup som vises på TV3Sport! 
På mandag kl 14 spiller holdet mod Start hjemme på Wunderelf Arena.
På mandag kl 14 spiller holdet mod Start hjemme på Wunderelf Arena.
-
TrueWolfMidt
Okay, så er det ikke så sært jeg ikke kunne finde ud af hvor kampen skulle spille
Super start vi har fået i træningskampene.
Det der med at være 100% klar allerede nu, må vist være at bide sig selv lidt i halen 
men det er heller ikke så nemt lige at finde et samlet overblik over kampene...
Jeg synes ikke at kunne finde det hverken på FCM´s hjemmeside eller facebookside
I kalenderen på fcm.dk kan man finde lidt af det, men ikke det hele, og synes heller ikke jeg lige kan finde noget i nyhedsarkivet...
Nogen der kan hjælpe med det?
men det er heller ikke så nemt lige at finde et samlet overblik over kampene...
Jeg synes ikke at kunne finde det hverken på FCM´s hjemmeside eller facebookside
I kalenderen på fcm.dk kan man finde lidt af det, men ikke det hele, og synes heller ikke jeg lige kan finde noget i nyhedsarkivet...
Nogen der kan hjælpe med det?
Så vidt jeg kan regne mig frem til er resten af programmet således:
IK Start (Wunderelf Arena) d. 26/01
Örebro (Estádio da Nora) d. 31/01
Boleslav (Estádio Algarve) d. 03/02
FC København, FC Dynamo Moscow, FK Baumit Jablonec eller IFK Göteborg (efter placering i gruppespillet) d. 07/02
Reserveholdet: Viborg FF (Wunderelf Arena) d. 13/02
Molde (MCH Arena) d. 14/02
IK Start (Wunderelf Arena) d. 26/01
Örebro (Estádio da Nora) d. 31/01
Boleslav (Estádio Algarve) d. 03/02
FC København, FC Dynamo Moscow, FK Baumit Jablonec eller IFK Göteborg (efter placering i gruppespillet) d. 07/02
Reserveholdet: Viborg FF (Wunderelf Arena) d. 13/02
Molde (MCH Arena) d. 14/02
På vores hjemmeside står der, at alle spillere er klar og kommer i kamp i dag, følgende opstillinger nævnes i de to halvlege:
Start-11 i første halvleg: Johan Dahlin - Kristian Bach Bak, Francis Dickoh, Erik Sviatchenko, Frederik Møller - Izunna Uzochukwu, Mikkel Frankoch, Marco Larsen, Rilwan Hassan, Mikkel Duelund - Marcos Ureña.
Start-11 i anden halvleg: Lasse Heinze - André Rømer, Rasmus Lauritsen, Malte Kiilerich Hansen, Jesper Lauridsen - Tim Sparv, Jonas Gemmer, Jakob Poulsen, Musefiu Ashiru, Babajide David - Paul Onuachu.
Hvor fanden er Sly, Morten Duncan og Petter Henne? Jeg troede egentligt det kun var Kristoffer Ollsson der var ude med skade?
Nogen der ved noget om det?
Start-11 i første halvleg: Johan Dahlin - Kristian Bach Bak, Francis Dickoh, Erik Sviatchenko, Frederik Møller - Izunna Uzochukwu, Mikkel Frankoch, Marco Larsen, Rilwan Hassan, Mikkel Duelund - Marcos Ureña.
Start-11 i anden halvleg: Lasse Heinze - André Rømer, Rasmus Lauritsen, Malte Kiilerich Hansen, Jesper Lauridsen - Tim Sparv, Jonas Gemmer, Jakob Poulsen, Musefiu Ashiru, Babajide David - Paul Onuachu.
Hvor fanden er Sly, Morten Duncan og Petter Henne? Jeg troede egentligt det kun var Kristoffer Ollsson der var ude med skade?
Nogen der ved noget om det?
Sly var syg i lørdags, og spillede derfor ikke den kamp - måske er han ikke frisk endnu?Fcmrose skrev: Hvor fanden er Sly, Morten Duncan og Petter Henne?
Duncan har stadig noget 'fysisk efterslæb' (som FCM kalder det) og spares derfor.
Petter ved jeg ikke noget om - hans spillede 45 min i lørdags, så måske spares han i dag.