FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

FCN - FCM

Indlæg af Lund7400 »

Det må være tid til en kamptråd.

Jeg frygt virkelig denne kamp meget. Er nervøs for at John river Rømer endnu mere rundt end hvad han plejer at tortere Back med. John er vel omtrent dobbelt så hurtig som Rømer, og det vil kræve massiv backup fra Patrick, men desværre har de samtidig næsten lige hurtige Bech i venstresiden. Heldigvis mangler de fortsat en rigtig stærk 9'er, selvom deres nye håb nettede tre mod Brøndbys reserver. Formår vi omvendt at lukke ned for deres kanter, så ser jeg store muligheder for os fremad banen, hvor vi vel ret beset har lige så store kantprofiler, og de et ligeså vakkelvornt forsvar. Det kan virkelig blive en indianerkamp med manege mål, og på forhånd sælger jeg gerne for et uafgjort, helst 0-0. Vi trænger til et cleqnsheet.

Christian

Re: FCN - FCM

Indlæg af Christian »

Kampene mod fcn er for mig, også altid med bange anelser.
Men jeg vil alligevel ikke sælge kampen for et point.

De tabte pokalfinaler sidder stadig fast i kroppen, og noget af det skal bare vaskes væk i dag.

Tre point tak og gerne overbevisende.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg håber og tror på, at den bredere trup, samt vores nye spillere, kan gøre en forskel idag. Fcn ved hvor de skal passe på os, så mon ikke Glen ligger en god plan for, hvordan den skal spilles, så det ender ud til vores fordel. Et cleansheat vil være så fedt, for en gang skyld.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Så er start 11 klar:

Haugaard -
Rømer, Banggaard, Larsen, Lauridsen -
Izunna, Sparv,
Hassan, Poulsen, Igboun
- Ureña

Bænken:

1. Lasse Heinze

17. Kristoffer Olsson

18. Erik Sviatchenko

19. Marco Larsen

27. Pione Sisto

33. Paul Onuachu

35. Frederik Møller

Cortez

Indlæg af Cortez »

Spændende opstilling.

Kom så drenge!

/Cortez

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Skidt at Urena ikke får scoret på de kæmpemuligheder, som han har (men jo fint, at han kommer til chancerne). Ellers en kamp, hvor vi laver en del opspilsfejl, som skaber chancer til FCN. Så undrer jeg mig også over, at vi ser så svage ud på dødbolde.

Men lad os bare lave en BIF og vinde 3-0 i anden.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Tror det er Tøffe, der opsummerer vores spil meget godt: vi reagerer istedet for at agerer.

Men ja, Urena burde nok have scoret en enkelt.

/Cortez

Cortez

Indlæg af Cortez »

Endnu engang beviser FCN, at de er lysår foran os med det spil, vi egentligt godt kunne tænke os at spille.

/Cortez

Brugeravatar
DenStolteJyde

Så står den 2-0.. Joshua John tørrer Rømer fuldstændigt ved 2-0 målet..

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Rømer er jo det klart svageste led på holdet, han har slet ikke niveau til et tophold.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Cortez skrev:Tror det er Tøffe, der opsummerer vores spil meget godt: vi reagerer istedet for at agerer.

/Cortez
Ja og han har jo ret. Men underligt at vi netop mod Fcn og Aab som vi altid har problemer med, vælger at spille på deres primisser og så må man erkende at den defensive tilgang med den omvendte trekant på midten, bare ikke virker. Fortjent at vi er bagud.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Men hvorfor beholde Hassan på banen, og samtidig tage farten ud af angrebet ved at tage Ubena ud? Kunne vi da ikke spille med Paul og Ubena i angrebet samtidig?

Cortez

Indlæg af Cortez »

pr0j3ct skrev:
Cortez skrev:Tror det er Tøffe, der opsummerer vores spil meget godt: vi reagerer istedet for at agerer.

/Cortez
Ja og han har jo ret. Men underligt at vi netop mod Fcn og Aab som vi altid har problemer med, vælger at spille på deres primisser og så må man erkende at den defensive tilgang med den omvendte trekant på midten, bare ikke virker. Fortjent at vi er bagud.
Ja, gu' er det fortjent. Vi spiller forfærdeligt primitivt og der er ingen som tage de nødvendige offensive løb.

/Cortez

Brugeravatar
DenStolteJyde

Konsulen skrev:Rømer er jo det klart svageste led på holdet, han har slet ikke niveau til et tophold.
Jeg er ikke helt enig. Altså ja han er måske nok det svageste led i dag, men det er altså også en virkelig svær modstander han spiller overfor. Og ja det kan da godt være at han ikke er helt klar til at være fast starter, men det er jo heller ikke intentionen.. Når Back Bach Bak er klar igen så er han jo 1. valg og så er Rømer imo en ok reserve..

Cortez

Indlæg af Cortez »

DenStolteJyde skrev:
Konsulen skrev:Rømer er jo det klart svageste led på holdet, han har slet ikke niveau til et tophold.
Jeg er ikke helt enig. Altså ja han er måske nok det svageste led i dag, men det er altså også en virkelig svær modstander han spiller overfor. Og ja det kan da godt være at han ikke er helt klar til at være fast starter, men det er jo heller ikke intentionen.. Når Back Bach Bak er klar igen så er han jo 1. valg og så er Rømer imo en ok reserve..
Enig. Det er lidt for nemt at udpege Rømer som skurken her. Jeg synes Riddersholm fejler med taktikken. Som vi også så i Aalborg. Game planen var ganske enkelt forkert. Men det er naturligvis også ulideligt nemt at sige, når vi er bagud med 2.

/Cortez

Besvar