Som så mange andre skal jeg til at studere i Århus og vil herfor høre om nogen kender et sted ulvehylet høre til?
sidst jeg var i Århus for at se bold måtte jeg gå rundt mine venner i timevis for at finde en der sendte Fcm. så jeg håber herfor at specielt til udekampene der er et stamsted man kan samles??
Mvh Den ensomme ulv i Århus???
Sportsbar i århus for fcm fans??
-
Nicolai Kammersgaard
Re: Sportsbar i århus for fcm fans??
Plejer at se FCMs kampe på Tir Na Noq i fredriksgade med nogle venner. Desuden viser delien i jægergårdsgade vist også FCMs kampe en gang i mellem. Der er i øvrigt en side for FCM fans i aarhus på Facebook.
Du er skam ikke den eneste Fcm fan i Århus, vi er mange ovre fra Herning-Holstebro-Struer-Ringkøbing området osv. der trækker derover for uddannelse 
Vi er flere, end du måske tror.
https://www.facebook.com/groups/712041345479947/
Jeg har flere gange været med på ture aftalt gennem gruppen. Der har også været annonceringer omkring FCM-kampe på diverse barer i Aarhus.
https://www.facebook.com/groups/712041345479947/
Jeg har flere gange været med på ture aftalt gennem gruppen. Der har også været annonceringer omkring FCM-kampe på diverse barer i Aarhus.
Nogen herinde der ved om den facebook gruppe der er linket til stadig er aktiv? Har ansøgt om medlemskab, men der sker ikke rigtig noget. Er for nyligt flyttet til Aarhus, så er meget interesseret i FCM arrangementer heroppe 
Sidste aktivitet derinde var d. 3 november.WBW skrev:Nogen herinde der ved om den facebook gruppe der er linket til stadig er aktiv? Har ansøgt om medlemskab, men der sker ikke rigtig noget. Er for nyligt flyttet til Aarhus, så er meget interesseret i FCM arrangementer heroppe
Der er ikke så meget aktivitet derinde som tidligere, dog kan jeg se den seneste omgang nye medlemmer kom ind for omkring en uge siden, så jeg tror egentligt bare du skal vente. Ellers kan du jo altid skrive herinde
Så skulle du gerne være tilføjet. Der var to nye på listen, den ene er nok dig. 
Nogle gange kan det forsvinde i notifikationerne, men jeg prøver at tilføje folk så hurtigt som muligt. Jeg kunne selvfølgelig lave fri adgang, men jeg har allerede fanget en del bots og modstanderfans i "filteret". Så kan folk også bedre være fortrolige med telefonnumre osv.
Nogle gange kan det forsvinde i notifikationerne, men jeg prøver at tilføje folk så hurtigt som muligt. Jeg kunne selvfølgelig lave fri adgang, men jeg har allerede fanget en del bots og modstanderfans i "filteret". Så kan folk også bedre være fortrolige med telefonnumre osv.
Yes, jeg er kommet med ombord nuAcebone skrev:Så skulle du gerne være tilføjet. Der var to nye på listen, den ene er nok dig.