Jeg håber på at der bliver nogle ekstraordinære tiltag fra FCM og BW´s side i forhold til kampene
Her tænker jeg specielt på de første super vigtige kampe!
Allerede efter de første 2 kampe kan vi enten være indhentet, have status quo eller endda have forbedret vores forspring
OB kampen er en lørdagskamp d. 22/2 kl 17
Her burde der være stor chance for at opbakningen bliver massiv, og jeg ved at der allerede er minimum en bus fyldt fra en gruppe fans
MEN før har der jo været lavet endnu større tiltag, hvor sponsorer har været indeover, og derved fået sendt op til 10-20 busser afsted - sådan et tiltag savner jeg lidt!
Det kunne jo være kæmpestort med 1000 FCM-fans på stadion den dag
FCK kampen er lidt mere tricky
Det er en sen søndagskamp i Parken d. 2/3
Ikke desto mindre er det jo tæt på at være måske den allervigtigste kamp, da vi her kan få sat en mindre stopklods i forfølgelsen med et godt resultat
Her bør der kunne lade sig gøre at få sendt mange afsted!
Hvis man ikke ønsker at køre med bus derover, da det jo normalt tager noget længere tid, så synes jeg at der skal samordnes en masse fælleskørsel i biler
Der er masser af mulighed for at finde et par gode parkeringssteder lidt væk fra Parken og så tage eks. bus eller tog det sidste stykke vej, og så ellers komme afsted når kampen er slut
Alternativt tager man sig en god lur i bussen på vejen hjem eller møder lidt senere dagen efter
Det burde da kunne prioriteres bare en sjælden gang i mellem
Hjemmekampen mod Sønderjyske
er en mandagskamp d. 10/3 - men mon ikke der nok skal blive fin opbakning
AaB kampen
Spilles søndag d. 16/3 kl 17 i Aalborg
Jeg forestiller mig mange med BW og i andre busser, samt mange der kører selv
Der skal naturligvis annonceres kraftigt for turen, da AaB jo nok kan blive en direkte konkurrent i medalje/guldkampen
Hvad siger I andre?
Hvad kan vi hver især gøre af lige det ekstra der skal til i et super spændende forår?
Tage en eller to ekstra med til kampene?
Oprette facebook-begivenheder i vennegruppen?
"sponsere" en billet eller to til nogle venner der ellers ikke har så mange penge?
??
Jeg er i dette ikke kommet så meget ind på den opbakning på stadion der også skal til!
I dette tænker jeg mere på hvordan vi får mange med på stadion til at starte med