GULDkampen - os FANS!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

GULDkampen - os FANS!

Indlæg af 974 »

Jeg kunne godt tænke mig at vi fik lidt gang i snakken om hvad vi som fans kan gøre for at skabe den bedst mulige opbakning til de mange vigtige kampe i foråret!

Jeg håber på at der bliver nogle ekstraordinære tiltag fra FCM og BW´s side i forhold til kampene

Her tænker jeg specielt på de første super vigtige kampe!

Allerede efter de første 2 kampe kan vi enten være indhentet, have status quo eller endda have forbedret vores forspring

OB kampen er en lørdagskamp d. 22/2 kl 17
Her burde der være stor chance for at opbakningen bliver massiv, og jeg ved at der allerede er minimum en bus fyldt fra en gruppe fans
MEN før har der jo været lavet endnu større tiltag, hvor sponsorer har været indeover, og derved fået sendt op til 10-20 busser afsted - sådan et tiltag savner jeg lidt!
Det kunne jo være kæmpestort med 1000 FCM-fans på stadion den dag :-)

FCK kampen er lidt mere tricky
Det er en sen søndagskamp i Parken d. 2/3
Ikke desto mindre er det jo tæt på at være måske den allervigtigste kamp, da vi her kan få sat en mindre stopklods i forfølgelsen med et godt resultat
Her bør der kunne lade sig gøre at få sendt mange afsted!
Hvis man ikke ønsker at køre med bus derover, da det jo normalt tager noget længere tid, så synes jeg at der skal samordnes en masse fælleskørsel i biler
Der er masser af mulighed for at finde et par gode parkeringssteder lidt væk fra Parken og så tage eks. bus eller tog det sidste stykke vej, og så ellers komme afsted når kampen er slut
Alternativt tager man sig en god lur i bussen på vejen hjem eller møder lidt senere dagen efter
Det burde da kunne prioriteres bare en sjælden gang i mellem :-)

Hjemmekampen mod Sønderjyske
er en mandagskamp d. 10/3 - men mon ikke der nok skal blive fin opbakning

AaB kampen
Spilles søndag d. 16/3 kl 17 i Aalborg
Jeg forestiller mig mange med BW og i andre busser, samt mange der kører selv
Der skal naturligvis annonceres kraftigt for turen, da AaB jo nok kan blive en direkte konkurrent i medalje/guldkampen

Hvad siger I andre?

Hvad kan vi hver især gøre af lige det ekstra der skal til i et super spændende forår?

Tage en eller to ekstra med til kampene?
Oprette facebook-begivenheder i vennegruppen?
"sponsere" en billet eller to til nogle venner der ellers ikke har så mange penge?

??

Jeg er i dette ikke kommet så meget ind på den opbakning på stadion der også skal til!
I dette tænker jeg mere på hvordan vi får mange med på stadion til at starte med :-)

974

Re: GULDkampen - os FANS!

Indlæg af 974 »

hehe :-)

I samme moment som jeg skrev dette, kom der så også lige lidt fra FCM´s Facebook side :-)

Og man har også for en uge side lagt samme nyhed ind på BW´s side!

Sakset ind:

Når Heden står sammen, kan vi præstere det,
ingen andre troede var muligt!

HEDEN KOMMER!
TA' MED BLACK WOLVES BUSSERNE:
Ta’ med på udebane og vær med til at skabe en kulisse, der vil lede tankerne tilbage på derbyet i Viborg i november, hvor vi i fællesskab satte nye standarder for, hvilken opbakning vi kan levere...

Priserne er inkl. bus og billet til kampen.
Er du ikke medlem af Black Wolves koster det en 50'er ekstra.

OB, lørdag d. 22/2 kl. 17 (PRIS 150,-)
-----------------------------
Herning v/banegården: 13.45
Hammerum v/Superbrugsen: 13.50
Ikast v/Føtex: 13.55

FC København, søndag d. 2/3 kl. 19 (PRIS 200,-)
Herning v/banegården: 13.30
Hammerum v/Superbrugsen: 13.35
Ikast v/Føtex: 13.40
Vejle v/DTC: 14.30

AaB, søndag d. 16/3 kl. 17 (PRIS 150,-)
Herning v/banegården: 13.45
Hammerum v/Superbrugsen: 13.50
Ikast v/Føtex: 13.55

Randers FC, søndag d. 30/3 kl. 14 (PRIS 150,-)
Herning v/banegården: 11.30
Hammerum v/Superbrugsen: 11.35
Ikast v/Føtex: 11.40

Tilmeld dig på 28 11 53 48
micha_elpedersen@hotmail.com
– oplys navn, antal og påstigningssted.
Husk ligeledes at anføre, hvilken tur du/I tilmelder dig/jer!

https://www.facebook.com/pages/Black-Wolves

oros

Indlæg af oros »

Personligt håber jeg på en mulighed for at blive samlet op i eller omkring Viborg - feks. ved Kraft/varmeværket. Så er jeg med på tre af de fire opgør. OB må jeg opgive pga. arbejde....

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ingen tvivl om, at vi fans skal oppe os i dette forår. Klubben har gennem sin ageren i transfervinduet vist, at man vil gøre alt hvad man kan, for at sikre sig guldet. Nu skal vi fans gøre det samme.

Vi må for alt i verden ikke gå ned på opbakning! Når vi kan sende 1000 mand til Viborg en iskold fredag aften, så burde vi også kunne få en stor flok afsted til de altafgørende udekampe her i foråret. Det er nok ikke så meget folkene herinde, der mangler på stadion, da jeg går ud fra, at de fleste, der er herinde også er at finde på stadion. Så det vi kan gøre herinde, er at vi hver især sørger for at få fat i alle de skabs-FCM'er vi kender, og får dem med på stadion både ude og hjemme. VI skal have fat i dem, og få dem fortalt, at det er NU det gælder. Hvis man vil stå og fejre guldet i Haderslev om lidt over 3 måneder, så starter det hele altså i Odense om 14 dage. Få fat i dem I kender, og få lavet aftalerne allerede nu, så det ikke afhænger af hvordan vejret mv lige er på kampdagen. Få arrangeret ture sammen - eller meld jer på BWs ture. Det er sådan set lige meget - bare gør noget, så vi får folk med. Man skal ikke afvente og lige se hvordan det går.... det er NU!

Det vil være superærgerligt om 3 måneder, at stå med fornemmelsen af, at vi kunne have gjort mere som fans. Der kan gå mange år, inden vi får en chance som denne igen, så alle sejl skal sættes.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Viborg kampene kan ikke sammenlignes med andre kampe, så simpelt er det!

Men jeg håber også på stor opbakning, ude som hjemme. Jeg ved, at til Odense kampen kommer UM i hvert fald en god sjat, så der skal opbakningen nok blive god! Fck ude er straks værre. Det er en sen søndags kamp, og historisk er vi aldrig ret mange i parken.

Men jeg vil også godt opfordre folk til at støtte op på hjemmebane. Stemningen hjemme har haltet gevaldigt på det seneste. Der er sgu for mange der bare står og kigger. Folk må meget gerne komme med forslag til tiltag der kan forbedre stemningen hjemme!

oros

Indlæg af oros »

Men jeg håber også på stor opbakning, ude som hjemme. Jeg ved, at til Odense kampen kommer UM i hvert fald en god sjat, så der skal opbakningen nok blive god! Fck ude er straks værre. Det er en sen søndags kamp, og historisk er vi aldrig ret mange i parken.
Jeg kommer, når jeg kan, og det er i vid udstrækning bestemt af arbejde. Jeg kan ikke komme med til Odense af samme årsag, men jeg har en god ven med til kampen i Parken.
Hvad kampen i Ålborg angår, håber jeg på en opsamling i Viborg. Så hænger det bedst sammen for mig..

Brugeravatar
Møller

Indlæg af Møller »

Kent skrev: Hvis man vil stå og fejre guldet i Haderslev om lidt over 3 måneder, så starter det hele altså i Odense om 14 dage.
Guldet bliver sikret om praecis 3 mdr I hjemmekampen mod FCV, for der sikrer vi os et 10 points forspring til FCK, der samme dag kun faar uafgjort mod BIF :D
De sidste 3 kampe bliver ren kosmetik, og der kan synges "Vi er MESTRENE" baade paa Broendby stadion, og naar FCK kommer paa besoeg i naestsidste runde :D

oros

Indlæg af oros »

Møller skrev:
Kent skrev: Hvis man vil stå og fejre guldet i Haderslev om lidt over 3 måneder, så starter det hele altså i Odense om 14 dage.
Guldet bliver sikret om praecis 3 mdr I hjemmekampen mod FCV, for der sikrer vi os et 10 points forspring til FCK, der samme dag kun faar uafgjort mod BIF :D
De sidste 3 kampe bliver ren kosmetik, og der kan synges "Vi er MESTRENE" baade paa Broendby stadion, og naar FCK kommer paa besoeg i naestsidste runde :D
Hehehe sikke en fest! :lol: Indtil da kan vi så synge 'Vi ligger nummer et' - Hvorfor gør vi egentlig ikke det?

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

oros skrev:
Møller skrev:
Hehehe sikke en fest! :lol: Indtil da kan vi så synge 'Vi ligger nummer et' - Hvorfor gør vi egentlig ikke det?
Fordi det kun er sjovt at ligge nummer 1 runde 33.
Vi kommer kun for roulade!

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Jeg regner i hvert fald med at komme til Aab og Randers kampene :)

Der skal støttes op!

Noerum

Indlæg af Noerum »

Hvor mange sender BW på lørdag? Der skal fuld knald på! :twisted:

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Det midtjyske manifest
Vi kan ikke planlægge resultater, men når Heden står sammen, kan vi opnå det, som andre ikke troede var muligt.
2013 var sportsligt det bedste kalenderår nogensinde i FC Midtjyllands historie. Vi begyndte året i den nedre halvdel af Superligaen, men i fællesskab med jer jagtede vi toppen, og vi sluttede året på førstepladsen. 2014 begynder helt anderledes. Nu er vi de jagede. Men vores mål er det samme som i sæsonens første 18 kampe: To point i gennemsnit pr. kamp i foråret!
Vi drømmer selvfølgelig - som resten af regionen - om guld. Drømmen går imidlertid kun i opfyldelse, hvis vi står sammen, og alle yder over evne. Derfor fokus på de 110 procent - også på lægterne hos jer. Sammen - I og vi - skal vi dyrke den drøm. Vi skal alle finde 10 procent ekstra. Sammen skal vi kæmpe og fighte for vores klub og vores region!

Jeg har ikke kunnet finde det andre steder så derfor denne sammenklipning ;)

http://aoh.dk/artikel/fcm-spillere-laver-guld-manifest
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er inde på FCMs facebook side :mrgreen:

Noe

Indlæg af Noe »

Dejlig ambitiøs udmelding. To point i snit bør i øvrigt være nok til guld - i så fald skal Åb lave mindst 2,26, og FCK mindst 2,4 point i snit. Det tror jeg ikke på.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Billede
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Besvar