Pressemøde
Pressemøde
Folk der har adgang til info fra pressemødet må meget gerne smide det her.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Re: Pressemøde
/Hekler
/Hekler
/Hekler
Sikke en gang ÆVL!!!!
...Og det er måske derfor vi har det dårligste FCM-hold nogensinde.
Men forsæt blot med dine idealistiske kommentarer, hvortil alle andre åbenbart bøjer nakken.
Skyggen er, at vi bytter plads med Viborg!
/Hekler
Sikke en gang ÆVL!!!!
...Og det er måske derfor vi har det dårligste FCM-hold nogensinde.
Men forsæt blot med dine idealistiske kommentarer, hvortil alle andre åbenbart bøjer nakken.
Skyggen er, at vi bytter plads med Viborg!
Whoa. Hvor kom dét fra?
Ja det undrede også mig... mon ikke leeds har misforståetet eller andet?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Måske blot en ryggradsreaktion på et Hekler indlæg?
Sorry - kunne ikke modstå.
Not very civilized- but fun!
/Cortez
Sorry - kunne ikke modstå.
Not very civilized- but fun!
/Cortez
Nogle der ved hvilke 6 spillere der er blevet "solgt" ?
Af mange dårlige løsninger var det her vel den mindst dårlige, lidt afhængige af hvad de får for pengene selvfølgelig.
Men hurra, konkursen er udsat til foråret.
Gad vide om der vil være ekstra pres på at sælge spillere til januar? Med den sørgelige forfatning holdet er i lige p.t., så gyser jeg ved tanken om at kommer til at miste f.eks Albæk, Juelsgaard og Rilwan, uden at få noget retur..
Gad vide om der vil være ekstra pres på at sælge spillere til januar? Med den sørgelige forfatning holdet er i lige p.t., så gyser jeg ved tanken om at kommer til at miste f.eks Albæk, Juelsgaard og Rilwan, uden at få noget retur..
Rilwans rettigheder er vist solgt sammen med Izzu og sly i 2011? Eller husker jeg forkert ?Sylvester skrev:Af mange dårlige løsninger var det her vel den mindst dårlige, lidt afhængige af hvad de får for pengene selvfølgelig.
Så vidt jeg husker blev de købt tilbage igen, da inderpengene kom i husStarbucks skrev:Rilwans rettigheder er vist solgt sammen med Izzu og sly i 2011? Eller husker jeg forkert ?Sylvester skrev:Af mange dårlige løsninger var det her vel den mindst dårlige, lidt afhængige af hvad de får for pengene selvfølgelig.
Det var/er jeg så ikke bekendt med hvis det er tilfældet..Mazter81 skrev:Så vidt jeg husker blev de købt tilbage igen, da inderpengene kom i husStarbucks skrev:Rilwans rettigheder er vist solgt sammen med Izzu og sly i 2011? Eller husker jeg forkert ?Sylvester skrev:Af mange dårlige løsninger var det her vel den mindst dårlige, lidt afhængige af hvad de får for pengene selvfølgelig.