Åbenhus, Ørgaard & Volf Duo i loungen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fyhn

Åbenhus, Ørgaard & Volf Duo i loungen.

Indlæg af Fyhn »

Hej.

BW's bestyrelse har været ved at se om vi ikke kunne holde en lille fest i Loungen til den sidste hjemmekamp. Det skulle have været en pokal after party, men sådan skulle det desværre ikke være. Folket har været skuffet de sidste par dage og har mange spørgsmål, som de helt sikkert gerne vil af med og Ørgaard startet den lidt selv i går og i dag har vi taget ham på ordet. Han kommer i loungen i morgen før randers kampen og svarer på spørgsmål i ca. 20 min.

Når spørgerunden er slut vil Volf duo spiller op, i deres pause kommer Glen og holder kamp optakt. Der er selvfølgelige også mulighed for at stille spørgsmål til ham efter optakten, dog smutter han rimelig hurtig da han skal ind og stå for opvarmningen.

Loungen holder åbenhus i morgen og vi har øl og sodavand til en flad 10 kr.

Alle der kommer i Loungen i morgen får en gratis billet til kampen så tag jeres venner med, så vi kan fylde Loungen i morgen og lade op til at vi skal ind og smadre Randers.

Programmet for i morgen ser således ud.

18.00 Loungen åbner.
18.15 Ørgaard kommer.
18.30 Pølserne er ved at være klar.
18.45 Volf Duo går i gang med at spille.
19.00 Glen fortælle om hvordan vi smadre Randers.
19.10 Volf Duo spiller igen.
19.30 Loungen lukker.

21.55 Loungen åbner igen
22.20 Volf duo spiller igen hvis der er folk til det.
?????? Loungen lukker.

Det er vores og FCM's måde at sige tak for i år på.

Mvh Fyhn & bestyrelsen

Lund7400

Re: Åbenhus, Ørgaard & Volf Duo i loungen.

Indlæg af Lund7400 »

Lad mig lige forstå dette ret...

Jeg kan troppe op i Loungen med x-antal venner der ikke er medlemmer af BW, og få øl/vand til en 10'er, kampoplæg, musik og gratis billetter til stadion for min blotte tilstedeværelse?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Godt initiativ. Men jeg håber nu at han stadig også vil deltage i en spørgeaften, her på forumet ;)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Nu er jeg så i den situation at jeg synes det lyder fedt det der bliver arrangeret men er lige nødt til at høre om der med "åbent hus" også menes adgang for ikke BW'ere. Personligt regner jeg da med at komme ud at se kampen men er ikke medlem af BW..

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

DenStolteJyde skrev:Nu er jeg så i den situation at jeg synes det lyder fedt det der bliver arrangeret men er lige nødt til at høre om der med "åbent hus" også menes adgang for ikke BW'ere. Personligt regner jeg da med at komme ud at se kampen men er ikke medlem af BW..
Jeg vil undre mig meget hvis man skal være medlem for at komme ind i loungen imorgen. I ordet "Åben Hus" ligger der jo i at der er adgang for alle.. Sådan har det også været før..
!

kopi

Indlæg af kopi »

I forbindelse med at Ørgaard vælger at stille sig selv til rådighed for spørgsmål, mener jeg det vil være på sin plads, at de folk der tropper op på stadion har overvejet nogle spørgsmål man evt. kan stille ham.

Grunden til dette lidt krævende krav, er for at undgå den utrolig pinlige situation vi ofte sidder i når der er spørgsmål før en kamp, hvor den ene mere fulde person efter den anden stiller spørgsmål om hvorfor thyge dig og hvorfor thyge dat.... - det kunne være forfriskende med ordentlige spørgsmål - og samtidgt gøre debatten meget mere frugtbar.

Kom nu alle mand - ud af buske og frem med de seriøse spørgsmål.

/ kopi.

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

For os som ikke var i loungen, er der en som kan komme med nogle indlæg, om hvad Ørgaard fik svaret på.

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Jeg kan ikke huske spørgsmål og svar så meget at jeg vil sige hvad han blev spurgt om og hvad han svarede. Men jeg kan huske at han startede med at sige at det ER ham der hedder fisker her på graven, til tvivlerne (heriblandt mig selv :D)
Han lovede også at han kunne komme på besøg i loungen efter hvert transfervindue og tage imod spørgsmål og fortælle om forventninger :D
Og det sidste jeg husker tydeligt er at han snakkede om, at mange af de spørgsmål der bliver stillet til ham her på graven er meget konkrete, og at han ikke kan svare ordentligt pga. børsetiske regler :)
Alt i alt syntes jeg det var fedt at han kom ned til en snak, dejligt med nogle seriøse spørgsmål og svar.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg synes at det er fedt at både Ørgaard og Glen tager sig tid til at snakke med fans. Det vidner for mig om at de ikke er blevet for "fine" til at snakke med os og det synes jeg er vildt fedt da det for mig er med til at bringe det hele lidt mere ned i øjenhøjde..

TAK til Ørgaard og TAK til Glen. OG mange tak til spillerne som i dag i min optik leverede en ganske god indsats men som desværre igen har lidt problemer med at få bolden i kassen og holde den ude af egen kasse så det ender uafgjort..

Som jeg sagde på stadion til Glen så skulle der ikke være blevet udlovet fri bar på spillernes regning ved næste FCM mål. Årsag: Vi er i midtjylland, en krone sparet er en krone tjent ;)

Besvar