FCM - BIF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

FCM - BIF

Indlæg af Midtgaard »

Ved godt det er tidligt at begynde på nu, men det er den vigtigste superligakamp tilbage i foråret! Vi er á point med brøndby i medaljekampen, og skal møde dem hjemme, slår vi dem ligger vi godt til minimum bronze! Dette er en kamp der kan trække fuldt stadion, så lad os udnytte det og få den samme stemning frem som mod FCK i forårspremieren! :D

Hvordan kommer det til at gå?
Mon Lössl, Bak, Sly og Albrechtsen bliver klar igen?
Så Danny O ikke lidt halv-skadet ud de sidste 10 minuter i dag?

Glæder mig allerede nu til på Søndag! :D

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: FCM - BIF

Indlæg af AlwaysFCM »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... oerstevalg

Mon Jensen skal vogte buret :)

Ej, jeg kan sgu godt forstå han er træt af det, han er jo en rigtig god målmand. Men det er sgu også svært med den plads, for kommunikationen er vigtig mellem målmanden og resten af holdet, og den er der med Lössl, så det jo møg svært at vælte ham af pinden.

Plus ledelsen gerne vil have han får en plads på u21, så han får lidt reklame, og beløbet bliver større.

Men det er da ikke fedt for nogle at sidde på bænken, specielt ikke for en som Jensen, som brænder så meget efter spilletid, og også har niveauet til det i den øverste del af superligaen.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det bliver en spændende runde. Sejr over Brøndby vil bringe os på 3 pladsen. Men samtidig skal OB til Randers, hvor der virkelig er pres på Randers for at vinde, da Søderjyske samtidig har Lyngby hjemme. Taber Randers samtidig med at Sønderjyske vinder, så går Randers under stregen.
Vinder Randers derimod, samtidig med at vi vinder over Brøndby. Så har vi pludselig kun 1 point op til 2. pladsen! Det kunne være en spændende afslutning på sæsonen :mrgreen:

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:Det bliver en spændende runde. Sejr over Brøndby vil bringe os på 3 pladsen. Men samtidig skal OB til Randers, hvor der virkelig er pres på Randers for at vinde, da Søderjyske samtidig har Lyngby hjemme. Taber Randers samtidig med at Sønderjyske vinder, så går Randers under stregen.
Vinder Randers derimod, samtidig med at vi vinder over Brøndby. Så har vi pludselig kun 1 point op til 2. pladsen! Det kunne være en spændende afslutning på sæsonen :mrgreen:
Det ville være helt igennem vanvittigt, så er runden helt perfekt! :D

Det bliver spændende på søndag, jeg tror bak vil være en vigtig mand der, og han bliver muligvis klar:

http://www.bold.dk/nyt/Loessl-paa-vippen-mod-Broendby

Og jeg tror næsten vi kan være sikre på, at det bliver Kasper Jensens 2. debut for superligamandskabet søndag.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... okalfinale
- Sådan en kamp mod Brøndby er lige så vigtig som pokalfinalen. Vinder vi på søndag, så er vi i Europa, siger Kristian Bak Nielsen til tipsbladet.dk.

Med en sejr over Brøndby vil FC Midtjylland spille sig tre point foran Brøndby og som minimum holde afstanden ned til Silkeborg på syv point. Med tre kampe tilbage vil FCM derfor være meget tæt på at opnå mindst den 4. plads, der giver mulighed for Europa League.

Netop europæisk fodbold er ifølge FCM-anføreren målet i år, og selvom pokalfinalen er en genvej til dette, så er han sikker på, at søndag vil give sejr og dermed et kæmpe skridt mod målsætningen.

- Vi har vores hjemmebane, og her har vi normalt et godt tag på topholdene. Så jeg er sikker på, at vi trækker det længste strå, siger Kristian Bak Nielsen.
To sejre, de næste to kampe i træk, og vi har haft vores bedste sæson nogensinde :mrgreen:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:To sejre, de næste to kampe i træk, og vi har haft vores bedste sæson nogensinde :mrgreen:
Tja... jeg har nu ikke noget i mod at tabe kamp nr. 2, hvis det betyder vi vinder nr. 3. Kan nemlig ikke helt se, hvad vi skal bruge (endnu) en sejr over FCK til, hvis vi taber pokalfinalen bagefter ;-)

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Ravnen skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... okalfinale
- Sådan en kamp mod Brøndby er lige så vigtig som pokalfinalen. Vinder vi på søndag, så er vi i Europa, siger Kristian Bak Nielsen til tipsbladet.dk.

Med en sejr over Brøndby vil FC Midtjylland spille sig tre point foran Brøndby og som minimum holde afstanden ned til Silkeborg på syv point. Med tre kampe tilbage vil FCM derfor være meget tæt på at opnå mindst den 4. plads, der giver mulighed for Europa League.

Netop europæisk fodbold er ifølge FCM-anføreren målet i år, og selvom pokalfinalen er en genvej til dette, så er han sikker på, at søndag vil give sejr og dermed et kæmpe skridt mod målsætningen.

- Vi har vores hjemmebane, og her har vi normalt et godt tag på topholdene. Så jeg er sikker på, at vi trækker det længste strå, siger Kristian Bak Nielsen.
To sejre, de næste to kampe i træk, og vi har haft vores bedste sæson nogensinde :mrgreen:
så byder jeg over og siger de sidste fem :)

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
Ravnen skrev:To sejre, de næste to kampe i træk, og vi har haft vores bedste sæson nogensinde :mrgreen:
Tja... jeg har nu ikke noget i mod at tabe kamp nr. 2, hvis det betyder vi vinder nr. 3. Kan nemlig ikke helt se, hvad vi skal bruge (endnu) en sejr over FCK til, hvis vi taber pokalfinalen bagefter ;-)
Sidste år slog vi FCK, og holdt så op med at spille bold, og tabte fire i træk, indtil vi også tabte pokalfinalen. Håber sgu godt nok, at vi er blevet klogere i år, så vi kan tage lidt mere selvtillid med til finalen.

Men principielt er jeg da enig: Sælger gerne FCK-kampen for finalen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kent skrev:
Det var også noget vrøvl jeg fik skrevet. Jeg havde helt glemt udekampen mod FCK, det var BIF hjemme, og pokalfinalen jeg havde i tankerne :roll:

Men ja, bare vi vinder pokalfinalen, så har det været vores bedste sæson nogensinde.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

De skriver som teaser at der er happy hour på øl og sodavand mellem kl, 16-17, men portene åbner altså først klokken 17.. Hvordan skal den lige forståes? Sælges der noget udenfor stadion oder?
!

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

pedersen7500 skrev:De skriver som teaser at der er happy hour på øl og sodavand mellem kl, 16-17, men portene åbner altså først klokken 17.. Hvordan skal den lige forståes? Sælges der noget udenfor stadion oder?
Undrer mig også lige over hvordan det foregår? Ingen herinde der har et svar på det?

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Young Wolf skrev:
pedersen7500 skrev:De skriver som teaser at der er happy hour på øl og sodavand mellem kl, 16-17, men portene åbner altså først klokken 17.. Hvordan skal den lige forståes? Sælges der noget udenfor stadion oder?
Undrer mig også lige over hvordan det foregår? Ingen herinde der har et svar på det?
Så fik jeg svar fra FCM. De åbner portene klokken 1600 og ikke 1700, se så giver det mening.
!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der står på nettet, at Brøndby ikke har tabt i Herning siden 2007! Må indrømme jeg ikke lige selv kunne huske dette, og blev lidt overrasket. Men så er det sandelig også på tide at Brøndby taber i Herning igen!! ;)

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:Der står på nettet, at Brøndby ikke har tabt i Herning siden 2007! Må indrømme jeg ikke lige selv kunne huske dette, og blev lidt overrasket. Men så er det sandelig også på tide at Brøndby taber i Herning igen!! ;)

Men så kan vi jo passende se videoklip fra 2007 :-)

http://www.youtube.com/watch?v=A8sWXDI6BWY

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

VIGTIG kamp. Jeg tørster virkelig efter, at vi banker BIF gule og blå. Heldigvis er det netop i sådanne kampe her, at vi aldrig har problemer med at komme i gang!
Hvis det hele ellers spiller, så bør vi kunne slå Brøndby, de er ligeså svingende som os, og vi bør have fordelen på hjemmebane.

Vi skal "bare" lukke Krohn-Dehli 100% ned, så har de ikke rigtig andet at komme med. Vi skal være aggresive i vores pres spil, og konstant være over dem når de har bolden. Og så skal Sylvester forsætte målstimen! :mrgreen:

Besvar