FCM-EFB onsdag d. 27 kl. 18.00

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

FCM-EFB onsdag d. 27 kl. 18.00

Indlæg af AlwaysFCM »

En enormt spændende kamp, hvor FCM vel har den fordel at første semifinalekamp er hjemmebane. Så skal de bare udnytte fordelen og vinde stort. Lidt statistik:

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Som viser FCM har et godt tag på EFB i EB cup.

Hvad er status på Albrech, Bøge og Siv? Hvis hverken bøge eller siv bliver klar, er det vel Kasper Hansen der omskoles til højre back igen. Men han havde jo også en god debut igår mod netop EFB. Tror på at se en startopstilling således:

Lössl
Siv/Kasper Hansen-bak-Ipsa-Julle
izunna
thyge-poulsen-hassan
hvilsom-sly

Jeg er lidt i tvivl mht. hassan, for Borring og Julle viser rigtig godt takter i venstresiden, mere end sammenspillet mellem julle og hassan. Men hassan og sly var sindsygt giftige mod EFB, hvor esbjergspillerne ikke kunne følge med.

Jeg håber riddersholm kan sætte spillerne suverænt op mentalt til braget på onsdag, således de lukker semifinalerne i første kamp! :)
Alle mand på stadion på onsdag, det er en vigtig kamp!!! Det dyre metal skal langt om længes i hus!!!!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Re: FCM-EFB onsdag d. 27 kl. 18.00

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror det går ligesom sidste år, hvor vi jordede dem totalt med 5-0 i første kamp, måske lidt færre mål.

God artikel på fcm.dk om det http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:Jeg tror det går ligesom sidste år, hvor vi jordede dem totalt med 5-0 i første kamp, måske lidt færre mål.
Første og eneste kamp. Vi mødte OB i semien. ;)

Der klarede vi det i øvrigt flot. Vi slog OB rimelig sikkert med 2-0 og hev en 2-2'er hjem i Odense. Umiddelbart vil jeg jo mene, at det netop ikke er en fordel at have hjemmekampen først, da man så skal væk fra de trygge rammer i den afgørende kamp, der i sidste ende kan gå ud i forlænget spilletid. Ergo er der potentielt 120 minutters hjemmekamp til Esbjerg - det er til deres fordel.

Men altså; vi har klaret det før, og Esbjerg er presset til at spare noget mere, end vi er. Det kan jo også være, de bare går kamikaze og stiller med det stærkeste, de har, for derefter at håbe det bedste. Det er ikke umuligt.

Brugeravatar
fo2

Indlæg af fo2 »

Kom ud af starthullerne og lad Nicolai Høgh og Lars Vinde æde græs igen på onsdag  :P
Kom ud af starthullerne og lad Nicolai Høgh og Lars Vinde æde græs igen på onsdag :P

Noe

Indlæg af Noe »

Ikke noget i fiskernes trup, som kunne tyde på at de nedprioriterer pokalen, men lad os nu se startopstillingen først. Conboy er blevet klar, deres meget lidt sympatiske midtforsvarer er ikke.

EFB's trup (http://www.efb.dk/nc/alle-nyheder/nyhed ... 548b0de948):

1. Lukas Hradecky
2. Kian Hansen
3. Fredrik Risp
4. Davidson Drobo-Ampem
6. Morten Karlsen
7. Johan Persson
9. Arnór Smárason
10. Tim Janssen
11. Peter Nymann
13. Kevin Conboy
16. Lars Winde
17. Kevin Bechmann Timm
18. Jeppe Mehl
19. Jakob Ankersen
22. Jesper Lange
23. Jonas Knudsen
24. Nicolai Høgh
26. Mikkel Vendelbo
29. Martin Rauschenberg
31. Søren Rieks

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kan også være Esbjerg giver den fuld skrue i pokalen, eftersom de kan spille "rimeligt frit" og kan med en sejr måske få det boost de også kan have brug for i ligaen.

De prioriterer selvfølgeligt ligaen som højest, alt andet vil være utopi. Men tvivler stærkt på at de "lægger sig ned" i pokalen. De spiller selvfølgeligt deres chance om det så betyder de alligevel sparer enkelte, må vi jo se.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Helt enig, pr0j3ct. Det ville være dumt at tro, at vi har en eller anden kæmpefordel, fordi Esbjerg er presset i suppen.

Derfor handler det kun om én ting, nemlig at vi skal kunne slå Esbjerg uanset startopstilling. Det kan godt gå hen at blive en krig!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg er nu rimelig sikker på, at Esbjerg sparer, hvad der spares kan af spillere. Dvs alle der har småskavanker eller trænger til en pause, ryger på bænken. Til gengæld kan der så blive spilletid til fx Janssen, som har været uden for start-11. Nogle af de spillere, der vil få chancen, ser det naturligvis som en mulighed for at spille sig ind i start-11, og vil derfor give sig 100%. Men jeg vil ikke blive overrasket, hvis vi ser 5-6 ændringer i Esbjergs startopstilling ift kampen i weekenden.

Det samme gælder dog for os. Vi får vel også 5-6 ændringer at se: Kasper Jensen, Siv, Izunna, Jakob Poulsen, Borring og evt Hvilsom. Forskellen for bare, at mens vi forstærker vores hold med udskiftningerne, så svækker Esbjerg deres.

Vi skulle gerne vinde 2/3-0, men det kommer nok an på, om vores angribere er blevet skarpe.

Staropramen

Indlæg af Staropramen »

Blive kampen streamet nogen steder (lovligt)? Jeg har ikke mulighed for at være på stadion.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Staropramen skrev:Blive kampen streamet nogen steder (lovligt)? Jeg har ikke mulighed for at være på stadion.
Hmm, tror ikke selve kampen bliver vist gratis. så skal du ind på tv2sport.dk og betale lidt mener jeg. Om ikke andet bliver den streamet blot med tekst mange steder, bl.a. resultat.dk :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Den kommer på kanal 6.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Staropramen skrev:Blive kampen streamet nogen steder (lovligt)? Jeg har ikke mulighed for at være på stadion.
Radioens P3. Du får også lige målene et par sekunder før at vide ind i TV:)
!

100x

Indlæg af 100x »

My p2p plejer at vise kampene kostenlos :-)

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

100x skrev:My p2p plejer at vise kampene kostenlos :-)
Er det ikke mest kampe i udenlandske ligaer, samt EL og CL?

Mener ikke der er så mange kampe man kan streame fra DK derinde, men kan kun sige: Prøv :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Esbjerg-profil-ude-to-fire-uger

Men det er jo fint nok at gaardsøe er ude, han er alligevel vigtig for dem. Og så er han bare pisse træls! :x
FC Midtjylland

Besvar