Hey graven... Skal have endnu en tattoo med hensigt at det skal være noget med FCM, eftersom man er en trofast fan..
Er der noget specielt nogle har fået tatoveret med FCM, endten logoet eller bare bogstaverne? er der noget specielt man får tatoveret, som fan af FCM, eller er det ikke så udbredt, som fx i England
AlwaysFCM skrev:Hey graven... Skal have endnu en tattoo med hensigt at det skal være noget med FCM, eftersom man er en trofast fan..
Er der noget specielt nogle har fået tatoveret med FCM, endten logoet eller bare bogstaverne? er der noget specielt man får tatoveret, som fan af FCM, eller er det ikke så udbredt, som fx i England
- Niklaes
Måske : Engang Ulv Altid Ulv
Ved måske godt at det er simpelt og enkelt , men et stærkt budskab
Og tror ikke at mange har den tekst
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Jeg synes du skal finde på din egen, noget som betyder meget for dig, hvilket FC Midtjylland gør. Men for mig er det vigtigt at den er personlig, man viser det man er stolt af. Det gælder ikke om bare at få lavet en, for at ha den, men fordi du virkelig brænder for det og vil vise den kærlighed for det resten af livet.
RL/UBM skrev:Jeg synes du skal finde på din egen, noget som betyder meget for dig, hvilket FC Midtjylland gør. Men for mig er det vigtigt at den er personlig, man viser det man er stolt af. Det gælder ikke om bare at få lavet en, for at ha den, men fordi du virkelig brænder for det og vil vise den kærlighed for det resten af livet.
Det rigtigt. Men det lige med at finde et personligt, men flot budskab i sammenhæng med FCM .
Det var egentlig også mest for at høre, om der var et tekststykke som symboliserede man er fan af fcm, og medlem i en fangruppe.