Træt af at høre ordet FCK ???
Træt af at høre ordet FCK ???
Ville bare lige høre om jeg, er en af de få der ikke er hoppet med på den FCK vogn?? Jeg er ved at være træt af, at høre om FCK. kald det misundelse eller jantelov, jeg er lige glad. Jeg har det ok med at de nu er gået videre, men pressens forgudelse af FCK er snart til at brække sig over selv vores egen klub kommer med udtalelser, som "vi var alle Københavner i aftes" ( http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=) kan man da ikke bare være neutral som klub uden at skam rose dem... måske er det bare mig ? men det kan jeg nu sagtens leve med 
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Re: Træt af at høre ordet FCK ???
Jeg synes nu at de har fortjent den ros om omtale, som de modtager. De samme medier var jo også konstant efter dem, dengang de ikke kunne præstere på trods af gode spillere (før Roy Hodgson).
De har skabt et rigtig godt hold, som er et par klasser over hvad vi ellers er vant til i Danmark, så er det naturligt nok at pressen følger det tæt op.
Når det regner på præsten, så drypper det på degnen. Vi andre danske hold kan glæde os over at vi også får noget ud af det med flere UEFA pladser, og at den danske ligas omdømme bliver styrket.
Det er altid størst første gang. Næste år vil medierne næsten forlange at FCK går videre fra gruppespillet, så skal de nok få den anden side af medaljen at føle..
De har skabt et rigtig godt hold, som er et par klasser over hvad vi ellers er vant til i Danmark, så er det naturligt nok at pressen følger det tæt op.
Når det regner på præsten, så drypper det på degnen. Vi andre danske hold kan glæde os over at vi også får noget ud af det med flere UEFA pladser, og at den danske ligas omdømme bliver styrket.
Det er altid størst første gang. Næste år vil medierne næsten forlange at FCK går videre fra gruppespillet, så skal de nok få den anden side af medaljen at føle..
- Mini Bager
Re: Træt af at høre ordet FCK ???
Det er da klart, at det er rigtig godt for de andre danske klubber, med ekstra pladser i de europæiske turneringer, men jeg vil nu give Ikastbo ret. Det ER til at brække sig over, med den vanvittige omtale.
Var det på Onside.dk der var en afstemning, der handlede om, om det var FCK eller det danske landshold, der var hele Danmarks hold
Hvad er det der sker??
På et af alle de "efterårets hold" jeg har set var der 10 fra FCK og så HHA på holdet. Det er muligt at det er fortjent, men er det ikke at overdrive en anelse??
Danmarks assisterende landstræner Peter Bonde var gæst i Sport på P3, i mandags, hvor der skulle samles op på efterårssæsonen. Der sagde han, at de ALTID holdt med FCK. (trænerstaben på landsholdet, altså). Derudover sagde han dog, at den eneste grund til at OB og BIF ikke var tættere på FCK i ligaen, var trænerfyringer og uro på direktionsgangen. Er han hjernedød?? Dernæst blev han spurgt om FCMs efterår. Her er der så for mange spillere at vælge imellem, til at Kuhn kan finde det rigtige hold.
Hold nu op med at forgude de skide svenskere. HADER dem.
Var det på Onside.dk der var en afstemning, der handlede om, om det var FCK eller det danske landshold, der var hele Danmarks hold
På et af alle de "efterårets hold" jeg har set var der 10 fra FCK og så HHA på holdet. Det er muligt at det er fortjent, men er det ikke at overdrive en anelse??
Danmarks assisterende landstræner Peter Bonde var gæst i Sport på P3, i mandags, hvor der skulle samles op på efterårssæsonen. Der sagde han, at de ALTID holdt med FCK. (trænerstaben på landsholdet, altså). Derudover sagde han dog, at den eneste grund til at OB og BIF ikke var tættere på FCK i ligaen, var trænerfyringer og uro på direktionsgangen. Er han hjernedød?? Dernæst blev han spurgt om FCMs efterår. Her er der så for mange spillere at vælge imellem, til at Kuhn kan finde det rigtige hold.
Hold nu op med at forgude de skide svenskere. HADER dem.