Den Nye udebane trøje..
-
FCM Thomsen
Den Nye udebane trøje..
Her er så et link med et billed af vores nye udebanetrøje som drengene spiller i på lørdag mod silkeborg...
http://www.ulveshoppen.dk/fcm-kamptroej ... oksen.aspx
http://www.ulveshoppen.dk/fcm-kamptroej ... oksen.aspx
Re: Den Nye udebane trøje..
Glæder mig til at de dem i aktion med dem i morgen, hvor vi forhåbelig hiver en tiltrængt sejr hjem!
I får sgu også lov til at betale for den... 600,- er sgu stramt for en replika-trøje.
Vestegnen
Er skuffet over den nye trøje. Den er ret trist synes jeg... havde håbet på en med nogle friske farver.
grå er sku for kedeligt..
Der skal 3 point hjem i morgen!
Njaa.. også jeg faktisk. jeg glæder mig lige til at se den på dem i spil. havde håbet på noget med nogle friske eller skrigende farver ja, lidt a la det obs udebagt også gør. bare ikke i samme farve selvf007 skrev:Er skuffet over den nye trøje. Den er ret trist synes jeg... havde håbet på en med nogle friske farver.
FC Midtjylland
Er der ikke nogle der har et rigtig billed af den ?
Den er ihverftfald meget svær at se når det er snevejr
Kan knap nok få øje på spillerne.
Mener personligt den kandiderer kraftigt til titlen som den grimmeste/kedeligste trøje i klubbens historie - ØV!
Nå, smag og behag er heldigvis forskellig, så det kan jo være, det bare er mig, der ikke kan se det fantastiske i dette design - dog er det ihvertfald ikke en trøje jeg vil overveje at smide 600 kr. efter..
Nå, smag og behag er heldigvis forskellig, så det kan jo være, det bare er mig, der ikke kan se det fantastiske i dette design - dog er det ihvertfald ikke en trøje jeg vil overveje at smide 600 kr. efter..
En ting kan der siges den er IKKE pæn ,og at forlange 600 kr for den er at skyde langt over målet....
Helt enig! Det er sgu en om'er!4096 skrev:Mener personligt den kandiderer kraftigt til titlen som den grimmeste/kedeligste trøje i klubbens historie - ØV!![]()
Jeg troede faktisk at tegningen af den på ulveshoppen var en joke...4096 skrev:Mener personligt den kandiderer kraftigt til titlen som den grimmeste/kedeligste trøje i klubbens historie - ØV!![]()
Det ligner jo en glemt rest fra halvfjerserne.
Her skulle der stå noget klogt...
Øv øv...er også bare SÅ skuffet over trøjen!
Håber sgu ikke designeren skal have noget som helst for det "påhit"!
De penge kunne have været sparet og givet til "Farlige" istedet, som "plaster" på hans lønnedgang
Men smart at vælge SÅ DØD KEDELIG en trøje....der er sgu da ingen der har gættet farven og vundet den i konkurrencen 
Håber sgu ikke designeren skal have noget som helst for det "påhit"!
De penge kunne have været sparet og givet til "Farlige" istedet, som "plaster" på hans lønnedgang
FCM- always
Min kommentar til en iøvrigt fremragende BWEast julefrokost var at det da vist var en trøje fra det gamle Østeuropa 
Måske vi er ved at blive overhalet indenom af en ny moderne "going back to then 70/80`kultur, som betyder at vi rent faktisk er totalt med på beatet
Lad os lige give den en chance og se
Måske vi er ved at blive overhalet indenom af en ny moderne "going back to then 70/80`kultur, som betyder at vi rent faktisk er totalt med på beatet
Lad os lige give den en chance og se
Første indtryk var at det var den grimmeste trøje jeg nogensinde har set. Efter at have set kampen igen og igen har jeg nok ændret mening. Synes faktisk den er ret sej;-)
Håber den de sælger er samme kvalitet som den rigtige, lissom med den nuværende hjemmetrøje. Vi har de to fedeste trøjer i ligaen;-)
Håber den de sælger er samme kvalitet som den rigtige, lissom med den nuværende hjemmetrøje. Vi har de to fedeste trøjer i ligaen;-)
Jeg synes trøjen er lidt sej. Det virker en smule "fransk" med se striber, måske er det for at please vores venner dernede

Vi har jo i forvejen den suverænt sejeste hjemmetrøje..!

Vi har jo i forvejen den suverænt sejeste hjemmetrøje..!