Lørdag er der igen Generalforsamling i TYWSC.
Da superligatruppen ikke træner, vil mødetiden være ved 12.30 tiden, så vi kan nå det vigtigste inden U. 17 kampen mod AaB kl. 13.
Som propagandaminister, vil jeg gerne anbefale at nogen tager en blok med så vi ikke igen skal skrive referatet på et gammelt Herning folkeblad.
Jeg vil også gerne anbefale at ved sender Amer på stadion for at holde pladser så vi ikke igen oplever en ubehagelig episode hvor nogen tager vores faste pladser, han kan ikke bruges til noget fornuftigt alligevel og taler ikke så det er begrænset hvor meget han går glip af, så længe han betaler kontingent.
Huske generalforsamling i TYWSC!
Huske generalforsamling i TYWSC!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Re: Huske generalforsamling i TYWSC!
Det var en god Generalforsamling i TYWSC.
Kontingentet var igen 10. kr.
Alle forslag om at bruge penge blev nedstemt, men der blev uddelt en del næser for manglende aktivitet.
Personligt var jeg mest glad for beslutningen om at Bestyrelsen ikke har nogen bemyndigelse ud over at kalde sig bestyrelse.
Vi skal helt hen til lørdag d.18/9 hvor Brøndby kommer på besøg i U/19 ligaen for at finde næste generalforsamling. Tiden en god time før kampstart. Sted i Pejsestuen/klubhuset, ved Ikast stadion.
Alle forslag om at bruge penge blev nedstemt, men der blev uddelt en del næser for manglende aktivitet.
Personligt var jeg mest glad for beslutningen om at Bestyrelsen ikke har nogen bemyndigelse ud over at kalde sig bestyrelse.
Vi skal helt hen til lørdag d.18/9 hvor Brøndby kommer på besøg i U/19 ligaen for at finde næste generalforsamling. Tiden en god time før kampstart. Sted i Pejsestuen/klubhuset, ved Ikast stadion.
/Hekler
/Hekler
Siden forklaringen ikke kommer af sig selv: Hvad står den utrolige forkortelse for?
Mit eget bud er "The Young Wolves' Support Club", men jeg aner det vitterligt ikke.
Mit eget bud er "The Young Wolves' Support Club", men jeg aner det vitterligt ikke.
nej The young wolves support crew mvh. formanden
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Hekler skrev:Det var en god Generalforsamling i TYWSC.
Selvom folk nok er klar over det , så skal det lige oplyses at der er fri entre og en behagelig stemning på EDC Arena ( Ikast Stadion ) hvor 99.9% af U-17+19 kampe spilles
Har kun oplevet 1 kamp være flyttet til banerne bag stadion.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Jeg vil gerne have at vi officielt skyder skylden for den kamp på bane 3 på Einar Rahbæk, det kan godt være han er ikke enig, men det er mig der bestemmer.Gizmo aka Jeff skrev:Hekler skrev:Det var en god Generalforsamling i TYWSC.
Selvom folk nok er klar over det , så skal det lige oplyses at der er fri entre og en behagelig stemning på EDC Arena ( Ikast Stadion ) hvor 99.9% af U-17+19 kampe spilles
Har kun oplevet 1 kamp være flyttet til banerne bag stadion.
/Hekler
/Hekler
Der er udvalgsmøde i Koncern direktørens ad hoc udvalg, angående visitering af æres medlemmer til TYWSC på tirsdag.
Det betyder vi håber ikke at skulle uddele flere næser på den konto.
Det betyder vi håber ikke at skulle uddele flere næser på den konto.
/Hekler
/Hekler
enig i det var rahbæk s skyld men ikke enig i det er dig der bestemmer hekler det er jo mig formanden der gør det