Hvor er mit Midtjylland blevet af ??
Hvor er mit Midtjylland blevet af ??
Sad lige og tænkte på, her efter overstået transfervindue osv. at jeg slet ikke kan kende mit Midtjylland mere, er jeg den eneste der har haft den tanke?
- Hvor er vores salg af de store profiler som bærer holdet?
- Hvor er handlerne med håbløse østeuropæere?
- Hvorfor er vi begyndt og hente endnu bedre spillere til klubben end dem vi sælger i stedet for lottokuponer?
- Hvorfor er vi pludseligt begyndt og sælge alle de overflødige spillere?
- Hvorfor er fansene pludseligt begyndt og præstere så flot træneren roser dem?
FOR FANDEN HVOR ER DET DEJLIGT !
Lad det her blive ved, så går vi altså en kanon fremtid imøde..
Lækkert arbejde af den sportslige stab - TAK !
- Hvor er handlerne med håbløse østeuropæere?
- Hvorfor er vi begyndt og hente endnu bedre spillere til klubben end dem vi sælger i stedet for lottokuponer?
- Hvorfor er vi pludseligt begyndt og sælge alle de overflødige spillere?
- Hvorfor er fansene pludseligt begyndt og præstere så flot træneren roser dem?
FOR FANDEN HVOR ER DET DEJLIGT !
Re: Hvor er mit Midtjylland blevet af ??
Jeg synes heletiden fansene har været der, i sidste sæson havde vi da krise ligesom holdet, der var da spredt en meget negativ stemning rundt omkring, men jeg synes fansene kom igen og gik forest, og man kunne se på spillerne at de så gerne ville leve op til den opbakning.
Efter sidste vinter kom resultaterne os, og siden da har det næsten kun kørt på skinder.
Vi er kommet meget styrket ud af krisen, og jeg synes Allan bære en del af æren for at vi klare os så godt lige nu. Der med ikke sagt, at han er den eneste grund til vi ligger hvor vi gør, men da han kom til gik han forest, og viste vejen, derefter kom spillerene med.
Men hensyn til Ørgaard, må han jo endelig have fået øjene op for det ikke kan blive ved med og gå, og hente lottospillere ind i truppen.
Jeg er en stor tilhænger af Allan skal det lige siges, men jeg håber virkelig at holdet kan blive ved på den her måde, så både holdet og Kuhn kan vinde noget i den her sæson som de har fortjent !!
Fremtiden tegner lys
:D VOR HJERTER SLÅR, FOR MIDTJYLLAND !!!
Efter sidste vinter kom resultaterne os, og siden da har det næsten kun kørt på skinder.
Vi er kommet meget styrket ud af krisen, og jeg synes Allan bære en del af æren for at vi klare os så godt lige nu. Der med ikke sagt, at han er den eneste grund til vi ligger hvor vi gør, men da han kom til gik han forest, og viste vejen, derefter kom spillerene med.
Men hensyn til Ørgaard, må han jo endelig have fået øjene op for det ikke kan blive ved med og gå, og hente lottospillere ind i truppen.
Jeg er en stor tilhænger af Allan skal det lige siges, men jeg håber virkelig at holdet kan blive ved på den her måde, så både holdet og Kuhn kan vinde noget i den her sæson som de har fortjent !!
Fremtiden tegner lys
Øøøh Leon Kolja Winston, er ikke profiler???? er du syg eller bare fra Fredericia?Meyhoff skrev:Sad lige og tænkte på, her efter overstået transfervindue osv. at jeg slet ikke kan kende mit Midtjylland mere, er jeg den eneste der har haft den tanke?
Bare roligt nogle af købene skal nok vise sig at være "håbløse" så du kan bevare din konstante harme!Meyhoff skrev: - Hvor er handlerne med håbløse østeuropæere?
Hvordan kan du vide at Bak og Jacob Poulsen viser det vi forventer af dem, hvad gør dem til mindre lottokuponer? Bak har startet me at blive skadet, det tegner ikke ligefrem fantastisk?Meyhoff skrev: - Hvorfor er vi begyndt og hente endnu bedre spillere til klubben end dem vi sælger i stedet for lottokuponer?
Hvilke overflødige spillere er det lige vi har solgt?Meyhoff skrev: - Hvorfor er vi pludseligt begyndt og sælge alle de overflødige spillere?
Han ved vel ikke bedre nu han kommer fra Ålborg, det meste må virke imponerende. Jeg synes det er sørgeligt der kun er 4 sange tilbage, men er for doven en hund til at gøre noget ved det.Meyhoff skrev: - Hvorfor er fansene pludseligt begyndt og præstere så flot træneren roser dem?
/Hekler - Gammel gnaven mand!Meyhoff skrev: FOR FANDEN HVOR ER DET DEJLIGT !
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Admin edit: Indholdet er over stregen og slettet.
-
mancity-dk
he he... good shout Alex....
Men bortset fra det, er jeg nu, for en enkelt gangs skyld, enig med Hekler
Hvad er det lige der gør den enkelte spiller til et succes-indkøb? Jacob Poulsen er skadet indtil *november så indtil da er han vel udelukkende en udgift?
Bak, blev skadet i første kamp for klubben og det er, som hekler sagde, vel ikke ligefrem en lovende start...
Hvilke spillere har vi solgt der har været overflødige? Leon, Winston, Kolja eller hur?
det er vel kun Baba og Jude der er overflødige? Og Baba er blevet udlejet pga. Fagerberg er kommet retur...
Mht. fansene ser det dog umiddelbart godt ud, men jeg kan heller ikke klage eftersom jeg desværre sjældent er på stadion pga jeg bor i Århus og er på su.. men som sagt ser det godt ud....
Synes dog det er tidligt at rose staben for bedre indkøb end tidligere MEN det ser dog unægteligt godt ud...
Men bortset fra det, er jeg nu, for en enkelt gangs skyld, enig med Hekler
Hvad er det lige der gør den enkelte spiller til et succes-indkøb? Jacob Poulsen er skadet indtil *november så indtil da er han vel udelukkende en udgift?
Bak, blev skadet i første kamp for klubben og det er, som hekler sagde, vel ikke ligefrem en lovende start...
Hvilke spillere har vi solgt der har været overflødige? Leon, Winston, Kolja eller hur?
det er vel kun Baba og Jude der er overflødige? Og Baba er blevet udlejet pga. Fagerberg er kommet retur...
Mht. fansene ser det dog umiddelbart godt ud, men jeg kan heller ikke klage eftersom jeg desværre sjældent er på stadion pga jeg bor i Århus og er på su.. men som sagt ser det godt ud....
Synes dog det er tidligt at rose staben for bedre indkøb end tidligere MEN det ser dog unægteligt godt ud...
- FarligeIzunna
tvivler nu stærk på at bak og poulsen er lottokuponer med det bundniveau de har vist.
skader kommer de fleste spillere sig over og kan ikke se hvorfor bak og poulsens niveau skulle dale i så hæftig en grad at de ikke har nogen værdi for holdet "og dermed floppe" men aldrig sige aldrig, men tvivler stærk på det vil jeg sige...
skader kommer de fleste spillere sig over og kan ikke se hvorfor bak og poulsens niveau skulle dale i så hæftig en grad at de ikke har nogen værdi for holdet "og dermed floppe" men aldrig sige aldrig, men tvivler stærk på det vil jeg sige...
Tjoo, men af de 3 du nævner er det vel kun Kolja som virkelig har gået forrest og vist noget af det trænerteamet virkelig har efterlyst? Winston har præsteret godt i et forår og til et vm, ellers har han ikke været noget speciel stor profil.. Leon har været god, men tror Julle nok skal komme på samme niveau.Hekler skrev:Øøøh Leon Kolja Winston, er ikke profiler???? er du syg eller bare fra Fredericia?
Til det sidste har jeg kun en kommentar, godt bestyrelsesmedlemmer viser højt debatniveau som i den grad kan få flere til at skrive herinde..
Måske en positiv synsvinkel kan gavne nogen gange Hekler, skal ikke kunne sige det..Hekler skrev:Bare roligt nogle af købene skal nok vise sig at være "håbløse" så du kan bevare din konstante harme!
Men umiddelbart ser jeg ingen håbløshed i hverken Kristian Bak, Jakob Poulsen og Morten Nielsen - to af dem ved folk hvad står for i stedet for man henter et ubeskrevet blad ind som eksempelvis Florescu, Gnanou og hvad de ellers har heddet gennem tiden.. Morten Nielsen kender Glen og tror ikke Glen anbefaler ham hvis han ikke har potentialet til at slå igennem her..
Brian Priske har allerede bevidst han var en god handel igennem hans store rolle til træning hvor han virkelig inspirerer de unge spillere og kommer med gode råd.. Kasper Jensen er købt som reserve så ham har jeg ikke lige umiddelbart nogen kommentarer til..
Umiddelbart er det ikke en lige så satset handel/lottokupon som at hente eksempelvis en østeuropæer ind hvor man ikke ved om personen kan falde til i en hel anden kultur og spillestil..Hekler skrev:Hvordan kan du vide at Bak og Jacob Poulsen viser det vi forventer af dem, hvad gør dem til mindre lottokuponer? Bak har startet med at blive skadet, det tegner ikke ligefrem fantastisk?
Florescu, Raska, Jude, Baba..Hekler skrev:Hvilke overflødige spillere er det lige vi har solgt?
Ved godt Jude og Baba kun er lejet ud, men umiddelbart er det en start og få dem væk, da de IMO har niveauet til at kunne bruges i superligaen..
Raska har vi ikke "solgt", men det er en god lønning vi er kommet af med..
Florescu giver sig selv, ikke en trænerteamet så som brugbar og derfor endnu en god lønning at spare og vi fik vel også lidt millioner for ham..
Højt debatniveau igen, godt Hekler..Hekler skrev:Han ved vel ikke bedre nu han kommer fra Ålborg, det meste må virke imponerende. Jeg synes det er sørgeligt der kun er 4 sange tilbage, men er for doven en hund til at gøre noget ved det.
Men udfra hans udtalelser og hvad man hører rundt omkring lyder det til at der er et stigende stemningsniveau til kampene, at det så ikke er BW's skyld men UBM's - er det der den ligger??
Nu har jeg ikke kunne være på stadion de sidste par kampe men tror da der er flere sange så vidt jeg husker..
Det havde jeg slet ikke bemærket i dit indlæg, så godt du pointerer det, undskyld jeg ser lyst på tingene efter et af klubbens bedste transfervindue nogensinde - hvis ikke det bedste..Hekler skrev:/Hekler - Gammel gnaven mand!
Att: Meyhoff
Du må ikke kritisere du-ved hvem (h.k.l.r) han er fredet...for han har gjort sååå meget for BW at han har frikort til at udspy hans galde stortset hvergang der kommer foreslag til det ene og det andet.
Når det nu er sagt så er jeg helt enig i dine synspunkter vedr holdet og det transfervindue vi har været igennem.
Admin edit: Jeg lader den lige stå så folk kan se.
Han er IKKE fredet. Men der skal være plads til folk med kontroversielle holdninger, UDEN at de skal svines til. Undlad fremover at gøre en debat personlig på denne måde.
Du må ikke kritisere du-ved hvem (h.k.l.r) han er fredet...for han har gjort sååå meget for BW at han har frikort til at udspy hans galde stortset hvergang der kommer foreslag til det ene og det andet.
Når det nu er sagt så er jeg helt enig i dine synspunkter vedr holdet og det transfervindue vi har været igennem.
Admin edit: Jeg lader den lige stå så folk kan se.
Han er IKKE fredet. Men der skal være plads til folk med kontroversielle holdninger, UDEN at de skal svines til. Undlad fremover at gøre en debat personlig på denne måde.
Jeg kan ikke forstå hvorfor folk tuder sådan over at jeg sætter spørgsmålstegn ved de præmisser der sættes op.
Formålet med en debat må vel være at diskuterer de præmisser og holdninger som folk har.
Jeg synes som det vel kan ses tydeligt, at Meyhoff er lige lovlig overfladisk, og fair nok hvis man bare skal af med noget damp, men at lade det stå uimodsagt, ville da være tragisk.
Jeg skal da gerne indrømme at mit hint med Gammel gnaven mand, jo let kan gå hen over hovedet på folk, men det er jo op til hver enkelt hvor meger man vil gå ind i enhver diskussion.
En ting der dog springer i øjnene er at flere UBMére tilsyneladende tror det er debat at komme med kommentarer på min person i stedet for at argumenterer for sine synspunkter. Det kan ikke være længere fra sandheden.
Igen vil jeg opfordre til at engagere mig personligt, hvis et sådan behov forefindes.
Formålet med en debat må vel være at diskuterer de præmisser og holdninger som folk har.
Jeg synes som det vel kan ses tydeligt, at Meyhoff er lige lovlig overfladisk, og fair nok hvis man bare skal af med noget damp, men at lade det stå uimodsagt, ville da være tragisk.
Jeg skal da gerne indrømme at mit hint med Gammel gnaven mand, jo let kan gå hen over hovedet på folk, men det er jo op til hver enkelt hvor meger man vil gå ind i enhver diskussion.
En ting der dog springer i øjnene er at flere UBMére tilsyneladende tror det er debat at komme med kommentarer på min person i stedet for at argumenterer for sine synspunkter. Det kan ikke være længere fra sandheden.
Igen vil jeg opfordre til at engagere mig personligt, hvis et sådan behov forefindes.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
Så har Ørgaard leveret dig et svarMeyhoff skrev: - Hvorfor er vi begyndt og hente endnu bedre spillere til klubben end dem vi sælger i stedet for lottokuponer?
Fra: http://www.bold.dk/nyt/Oergaard-Kun-FCK ... aelge-dyrtØrgaard erkender dog også, at der nogen gange er spillere, som ikke slår til som forventet. Navnligt Danny Califf, Filip Marcic og Maros Klimpl.
- Der er forskellige grund til, at de aldrig kom til at levere det, som vi havde håbet. Så havde vi dengang en struktur i klubben, der gjorde, at der var mange med i beslutningsprocessen ved spillerkøb. I dag er det blevet forenklet, så det alene er mig og et enkelt bestyrelsesmedlem, der tager sig af den ting. Selvfølgelig tager vi træneren med på råd, men i sidste ender er det mig, der træffer beslutningen, slutter Ørgaard.
Hvilke overflødige spillere er det lige vi har solgt?- Hvorfor er vi pludseligt begyndt og sælge alle de overflødige spillere?
vi har solgt Florescu som trænerne ikke ønskede tilbage da de ikke mente han ville kunne slå de 2 små terrier af og han ønskede ikke at være marginal spiller, så må lejemålet med Baba ses som et signal om at han ikke slår til i Fcm og håb om at russerne skriver kontrakt med ham efter lejemålets ophør.
Meyhoff skrev: -
/Hekler - Gammel gnaven mand!
Tror ikke det er fordi du sætter spørgsmålstegn ved nogen ting folk "tuder" (som du vælger og kalde det), men nok mere måden du gør det på folk "tuder" over..Hekler skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor folk tuder sådan over at jeg sætter spørgsmålstegn ved de præmisser der sættes op.
Jeg kom også med begrundelser efter, men dem lader du bare stå - så kommer debatten alligevel ikke videre.. Så kan jeg ikke se hvad dit formål med det er, hvis du ikke selv ønsker og fortsætte debatten, men bare galde ud og så lede videre efter emner og kaste sig over?Hekler skrev:Jeg synes som det vel kan ses tydeligt, at Meyhoff er lige lovlig overfladisk, og fair nok hvis man bare skal af med noget damp, men at lade det stå uimodsagt, ville da være tragisk.
Som jeg ser det er det kun Alex der kommenterer på din person?Hekler skrev:En ting der dog springer i øjnene er at flere UBMére tilsyneladende tror det er debat at komme med kommentarer på min person i stedet for at argumenterer for sine synspunkter.
Hvordan kan du vide at "100x" er ubm'er?
Selv er jeg medlem af BW, dog har/er jeg som du selv ved aktiv omkring UBM, men går ikke mere på dig personligt end du gør på mig..
Synd at den midtjyske fankultur de sidste år er blevet forsøgt dræbt af flere mennesker der ikke kan finde ud af at indordne sig under nyere forhold
Nogle bruger mere tid på at diskuttere personer end mere reelle problemstillinger
Stod det til mig, så skulle Ulvegraven nok efterhånden kun være for BW medlemmer..
Det ville dog være trist at miste Jacob fra OB og andre lignende seriøse debattører, men det må så evt. være prisen
Nogle bruger mere tid på at diskuttere personer end mere reelle problemstillinger
Stod det til mig, så skulle Ulvegraven nok efterhånden kun være for BW medlemmer..
Det ville dog være trist at miste Jacob fra OB og andre lignende seriøse debattører, men det må så evt. være prisen
Arh, det ville sgu være synd. Det ville jorde en god del af aktiviteten. Problemet er såmænd ikke større, end hvad vi gør det til. På tribunen fungerer det meget godt for tiden, så jeg kan ikke se, hvorfor det ikke også skulle kunne gøre det herinde.974 skrev:Stod det til mig, så skulle Ulvegraven nok efterhånden kun være for BW medlemmer..
Jeg er i øvrigt slet ikke enig i det, Hekler skriver i sit første indlæg, men han har lov til at mene det, og hvis der skal være nogen form for debat, så må man jo skyde det ned med bedre argumenter.
Det må jeg også sige ville være rimeligt uheldigt. Ulvegraven er i forvejen halvdød, og har ikke nogen egentlige problemer med folk udefra, så det ville bare tjene til at forværre tilstandene heromkring - for ikke at snakke om, at jeg ikke selv ville have adgang længere...974 skrev:Stod det til mig, så skulle Ulvegraven nok efterhånden kun være for BW medlemmer..
Ellers er jeg ret enig med Heklers argumenter - vi solgte Reid, Jessen og Afriye, alle bærende kræfter. At vi så havde erstatningerne klar i kulissen gør dem vel ikke overflødige, og derudover så er det vel formentlig kun på grund af Reid-transferen, at vi ikke blev nødt til at sælge mere ud/kunne hente Bak og Poulsen. Ét godt transfervindue transformerer ikke nødvendigvis klubben på lang sigt.
Jeg er dog ikke enig i, at Bak og Poulsen skulle være lottokuponer. Jo, måske i, at de har en skadeshistorik, der gør dem lidt mere risikable end ellers, men vi ved jo, hvad de kan præstere, så modsat vores østeuropæiske satsninger, så er de klare forstærkninger, når de er fit.