Hvem er VM aktuel hos FCM ?
Hvem er VM aktuel hos FCM ?
Winston Ried New Zealand.
MA og Thygesen er bedste bud hos FCM.
Derefter Borring, Jessen og Ilsø.
Synes ikke Jessen har levet op til et sikkert valg på venstre back, han var bedre i efteråret, han laver for mange fejl her i foråret.
MA og Thygesen er bedste bud hos FCM.
Derefter Borring, Jessen og Ilsø.
Synes ikke Jessen har levet op til et sikkert valg på venstre back, han var bedre i efteråret, han laver for mange fejl her i foråret.
-
robertocarlos
Re: Hvem er VM aktuel hos FCM ?
Reid burde være sikker for NZ
Jessen er nok den mest sikker på det danske landshold efterfulgt af MA og Borring
Thyge kan komme med på et par afbud og ilsø har desværre ik den store chance
Jessen er nok den mest sikker på det danske landshold efterfulgt af MA og Borring
Thyge kan komme med på et par afbud og ilsø har desværre ik den store chance
-
MogensOestergaard
Desværre tror jeg ikke, at nogen fra FCM kommer med til VM.
Leon kan være heldig, at Olsen vurderer ham som god nok, men jeg har min tvivl.
I stedet tror jeg Simon Poulsen får en tur til Sydafrika, men det er der jo også lidt FCM over
Leon kan være heldig, at Olsen vurderer ham som god nok, men jeg har min tvivl.
I stedet tror jeg Simon Poulsen får en tur til Sydafrika, men det er der jo også lidt FCM over
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Nogen der ser Hutlihut her til aften ?
Hvis man skulle udtage det hold som Flemming Toft mener er det bedste , så taber vi alle gruppekampe .
Søren Larsen , Thomas Kahlenberg , Jesper Christiansen bare for at nævne nogen af de udtagene af Hr.Toft --
Kan virkelig ikke se grunden til at at søren/thomas er berettet til udtagelse .!!
Men hvem der har formen fra fcm , er svært at sige . MA er måske som 3 valg efter Krøldrup/Agger .. Kunne godt se Borring komme med , men om der venter spilletid er svært at gisne om .
Men tror seriøst ikk at Dr.Olsen udtager nogen fra fcm . Men måske laver en kæmpe kanin i Mikkel Beckmann . Dr.Olsen er utilregnlig ..!!!
Hvis man skulle udtage det hold som Flemming Toft mener er det bedste , så taber vi alle gruppekampe .
Søren Larsen , Thomas Kahlenberg , Jesper Christiansen bare for at nævne nogen af de udtagene af Hr.Toft --
Kan virkelig ikke se grunden til at at søren/thomas er berettet til udtagelse .!!
Men hvem der har formen fra fcm , er svært at sige . MA er måske som 3 valg efter Krøldrup/Agger .. Kunne godt se Borring komme med , men om der venter spilletid er svært at gisne om .
Men tror seriøst ikk at Dr.Olsen udtager nogen fra fcm . Men måske laver en kæmpe kanin i Mikkel Beckmann . Dr.Olsen er utilregnlig ..!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Jeg ser det faktisk også som lidt tvivlsomt om der kommer en FCM'er med til VM for Danmark.
Jeg tror MO tager en offensiv og en defensiv orienteret venstre back med - evt kun en offensiv (og så med Silberbauer som backup) og her tror jeg Simon Poulsen står foran Leon og hvis der kommer en defensiv venstre back med er Michael Jacobsen jo altså stærkere her også. Men jeg vil ikke udelukke Leon helt - kun næsten - på trods af et ganske godt forår.
MA tror jeg ikke på - Det er for længe siden han har været med, men måske som 4-valg, men spørgsmålet er om MO ikke tager AMC med som har mere rutine på landsholdet og har spillet systemet før.
Thyge og Borring er lidt wildcards synes jeg - De var i hvert falde langt væk i efteråret, men på et stærkt forår kan de begge have bevæget sig ind i kanten af landsholdsvarmen - umiddelbart tror jeg Thyge ligger lidt foran Borring, men det kommer jo også meget an på hvem der ellers blir udtaget - Kahlenberg vil jeg godt nok stille mig tvivlsom overfor en udtagelse af, men der er jo også konkurrenter i Rieks, puddelen fra FCK osv...
Ilsø kommer ikke med - det er helt sikkert
Jeg tror MO tager en offensiv og en defensiv orienteret venstre back med - evt kun en offensiv (og så med Silberbauer som backup) og her tror jeg Simon Poulsen står foran Leon og hvis der kommer en defensiv venstre back med er Michael Jacobsen jo altså stærkere her også. Men jeg vil ikke udelukke Leon helt - kun næsten - på trods af et ganske godt forår.
MA tror jeg ikke på - Det er for længe siden han har været med, men måske som 4-valg, men spørgsmålet er om MO ikke tager AMC med som har mere rutine på landsholdet og har spillet systemet før.
Thyge og Borring er lidt wildcards synes jeg - De var i hvert falde langt væk i efteråret, men på et stærkt forår kan de begge have bevæget sig ind i kanten af landsholdsvarmen - umiddelbart tror jeg Thyge ligger lidt foran Borring, men det kommer jo også meget an på hvem der ellers blir udtaget - Kahlenberg vil jeg godt nok stille mig tvivlsom overfor en udtagelse af, men der er jo også konkurrenter i Rieks, puddelen fra FCK osv...
Ilsø kommer ikke med - det er helt sikkert
- Mini Bager
Jeg mener klart Borring, burde blive udtaget før Kahlenberg og Absalonsen. Han har haft en rigtig god forårssæson og Kahlenberg har jo bare været skadet og siddet på bænken. Absalonsen har siddet ude med skader, trukket et dumt dumt rødt kort og bare spillet som en sæk nødder i foråret. Men MO er jo ikke til at hugge eller stikke i med hensyn til at skære gamle spillere væk, selvom de har været skadet (ved godt JA ikke er gammel på landsholdet, men alligevel).
AMC er jo direkte sat af holdet i OB. Han er nok ikke i god kampform. Og OB har haft et elendigt forår. Der ville MA være klart bedre. Hans niveau er konstant stigende og er IMO den bedste midterforvarer i ligaen.
Thyge kan være en bobler, men jeg tror nu ikke på det. Men det kunne da være en mulighed, hvis ikke Martin Jørgensen, Kahlenberg eller Jakob Poulsen bliver udtaget.
AMC er jo direkte sat af holdet i OB. Han er nok ikke i god kampform. Og OB har haft et elendigt forår. Der ville MA være klart bedre. Hans niveau er konstant stigende og er IMO den bedste midterforvarer i ligaen.
Thyge kan være en bobler, men jeg tror nu ikke på det. Men det kunne da være en mulighed, hvis ikke Martin Jørgensen, Kahlenberg eller Jakob Poulsen bliver udtaget.
Jeg kan overhovedet ikke forstå hvorfor folk hyper Simon Poulsen sådan. Ja, han er en god spiller, men MO vil aldrig udtage ham til Sydafrika.
MO er stok konservativ, og udtager med 98% sikkerhed ingen overraskelser. Han går efter dem han kender, derfor er Leon langt foran Simon. Leon har desuden været U-21 møllen igennem, og kender landsholdets spillestil derfra, hvilket giver ham en naturlig fordel. Så er jeg sikker på at MO skeler lidt mindre til hans aktuelle form.
Mit bud er at vi får en røvkedelig og forudsigelig trup at se når MO begraver alle kaniner og ikke udtrækker nogen joker.
MO er stok konservativ, og udtager med 98% sikkerhed ingen overraskelser. Han går efter dem han kender, derfor er Leon langt foran Simon. Leon har desuden været U-21 møllen igennem, og kender landsholdets spillestil derfra, hvilket giver ham en naturlig fordel. Så er jeg sikker på at MO skeler lidt mindre til hans aktuelle form.
Mit bud er at vi får en røvkedelig og forudsigelig trup at se når MO begraver alle kaniner og ikke udtrækker nogen joker.
1145 skrev:Jeg kan overhovedet ikke forstå hvorfor folk hyper Simon Poulsen sådan. Ja, han er en god spiller, men MO vil aldrig udtage ham til Sydafrika.
Jeg er stort set enig i ovenstående vedr. SP vs LJ
Jeg kan heller ikke se hvordan Simon Poulsen skulle kunne komme ind i varmen lige pludselig
Derimod kunne jeg godt se enten en Thyge eller Borring som den joker du ikke mener han udtager - specielt Borring
Læser man denne artikel hvor det fremgår at Morten Olsen rent faktisk så en topkamp med Simon i vigtig rolle, så kan det måske alligevel godt tænkes at han kunne komme i betragtning974 skrev:
Jeg kan heller ikke se hvordan Simon Poulsen skulle kunne komme ind i varmen lige pludselig
Jeg kunne da også godt personligt tænke mig at se den dygtige og sympatiske Poulsen i truppen
http://www.bold.dk/nyt/Simon-P-Aflevere ... dt-indtryk
Surt at Leon Jessen ikke kommer med!
Vi kan i det mindste glæde os over at have aktier i Simon Poulsen
Vi kan i det mindste glæde os over at have aktier i Simon Poulsen
Standby-spillere
Anders Møller Christensen, OB
Leon Jessen, FC Midtjylland
Mikkel Thygesen, FC Midtjylland
Morten Duncan Rasmussen, Celtic
SÅDAN!!
Så må vi bare krydse fingre for at de kommer med!!!
SÅDAN!!
Ja, men man ligger som man reder. Det holdet har præsteret i de sidste kampe, er vel den egentlige årsag til, at de er sorteret fra.
Flot at Thyge er "standby" og lidt mere forventet med Jessen.
Flot at Thyge er "standby" og lidt mere forventet med Jessen.
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Det er så dejligt at se Jessen og Thygesen virkelig har noget at bevise nu over MO.
Nu skal den fandme have gas på torsdag og søndag fra deres side af..
Nu skal den fandme have gas på torsdag og søndag fra deres side af..
!
Nu kan vi da forvente kraftpræstationer fra Thyge og Leon i pokalfinalen og den sidste ligakamp. Det er fuldt fortjent, at de er med, hvor de er.Ravnen skrev:Standby-spillere
SÅDAN!!
Derimod er det noget så uforståeligt, at AMC er med blandt de 30 spillere.
Det er noget af en chance Olsen tager sig. To nye spillere til venstre back, lige før slutrunden, uden reel chance for at de kan blive indspillet. Eneste der taler for, er at der er masser af træningstid forude.
De største tabere er Michael Jacobsen og Michael Lumb. Leon har trods alt stadig chancen.
Det er jo lidt underligt, man håber jo ikke på skader, men det ville betyde SÅ meget for FCM hvis Leon og Thyge kom med.
De største tabere er Michael Jacobsen og Michael Lumb. Leon har trods alt stadig chancen.
Det er jo lidt underligt, man håber jo ikke på skader, men det ville betyde SÅ meget for FCM hvis Leon og Thyge kom med.