Busture..
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Busture..
Det kan godt ske at folk bliver nødt til at tage lidt tidligere fri fra arbejde af og kommer sent hjem en dag inden de skal arbejde igen, men jeg syntes alligevel det er pinligt at vi ikke kan samle en busfuld (ca. 35 mennesker) og køre samlet fra Herning af til en kamp i Haderslev.
Det var godt nok skide hyggeligt idag til Haderslev i en bilfuld der blev samlet igennem her på Graven, men for fanden da folkens det er helligdag?? Der var samlet en del stykker i Haderslev, hvor jeg ved nogle af dem kom fra Herning området og nogle måske fra andre landsdele.
Jeg personligt vil med glæde følge holdet om det så skal gøre at jeg lige laver lidt om på min arbejdsplan eller måske lige får det mindre søvn, skal blandt andet op om 5 timer igen, det gør mig intet bare holdet får det støtte istedet for at der er så mange andre der sidder hjemme foran deres så fine fjernsyn.
Kom nu ud af busken!!!! Tak..
Det var godt nok skide hyggeligt idag til Haderslev i en bilfuld der blev samlet igennem her på Graven, men for fanden da folkens det er helligdag?? Der var samlet en del stykker i Haderslev, hvor jeg ved nogle af dem kom fra Herning området og nogle måske fra andre landsdele.
Jeg personligt vil med glæde følge holdet om det så skal gøre at jeg lige laver lidt om på min arbejdsplan eller måske lige får det mindre søvn, skal blandt andet op om 5 timer igen, det gør mig intet bare holdet får det støtte istedet for at der er så mange andre der sidder hjemme foran deres så fine fjernsyn.
Kom nu ud af busken!!!! Tak..
!
Re: Busture..
Det er jo mandagskamp....så kan folk ikke...de skal alt muligt andet...de skal droppes de mandagskampe....væk med dem...
Der kan være brugt lettere ironi i ovenstående....
-
pedersen7500
- Site Admin
Mandagskamp er et lidt tyndt argument i denne sammenhæng, det er en helligdag og langt de fleste har fri. Man kan være i Herning igen klokken 19:30 med lidt held på vejene og det er jo ikke så galt vel??Momme skrev:Det er jo mandagskamp....så kan folk ikke...de skal alt muligt andet...de skal droppes de mandagskampe....væk med dem...
Denne kamp her er i princippet en søndagskamp. Men ja mandagskampene er som sådan kun til fordel for klubberne.
!
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
pedersen7500 skrev:Mandagskamp er et lidt tyndt argument i denne sammenhæng, det er en helligdag og langt de fleste har fri. Man kan være i Herning igen klokken 19:30 med lidt held på vejene og det er jo ikke så galt vel??Momme skrev:Det er jo mandagskamp....så kan folk ikke...de skal alt muligt andet...de skal droppes de mandagskampe....væk med dem...
Denne kamp her er i princippet en søndagskamp. Men ja mandagskampene er som sådan kun til fordel for klubberne.
Du skriver - Mandagskampe kun er til fordel for klubberne .. God pointe og intet andet Pedersen... For mandagskampe er overhovedet ikk nogen fordel for os fans som virkelig vil følge vores hold i tykt og tyndt . Men igen - der er en totalt åndsvag tvaftale imellem klubberne og div tvkanaler som kun er til fordel for klubberne i form af penge og så halvtomme tribuner på stadion . Hvis vi fans ikk snart kommer ud af buksen og højlydt siger stop til mandagskampe ender vi med at skulle komme på stadion en onsdag aften kl 22 f.eks .. Men igen - det er svært at samle en bus til mandagskampe uanset hva vi gør - men sjovt vi var så mange i Haderslev idag og ikk kunne få en bus afsted . Pinligt .!! Og vi har endda danmarks billigste Aways i BW
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Se venligst om ordet IRONI står i mit indlæg, slå det op i nudansk ordbog, og overvej igen dit indlæg...pedersen7500 skrev:Mandagskamp er et lidt tyndt argument i denne sammenhæng, det er en helligdag og langt de fleste har fri. Man kan være i Herning igen klokken 19:30 med lidt held på vejene og det er jo ikke så galt vel??Momme skrev:Det er jo mandagskamp....så kan folk ikke...de skal alt muligt andet...de skal droppes de mandagskampe....væk med dem...
Ja nu fungerer ironi ikke på skrift, så kom igen.Momme skrev: Se venligst om ordet IRONI står i mit indlæg, slå det op i nudansk ordbog, og overvej igen dit indlæg...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Kom lige ind i kampen Hekler.Hekler skrev:Ja nu fungerer ironi ikke på skrift, så kom igen.Momme skrev: Se venligst om ordet IRONI står i mit indlæg, slå det op i nudansk ordbog, og overvej igen dit indlæg...
Hvis ikke du kan se nedenstående som ironisk, så ved jeg ikke hvordan det ellers skal skrives...jeg har understreget det magiske ord, hvis du er i tvivl...
Det er jo mandagskamp....så kan folk ikke...de skal alt muligt andet...de skal droppes de mandagskampe....væk med dem...
Skal vi ikke bare blive enige om at det øjensynligt ikke fungerede, hvilket meget fint illustrere min pointe.Momme skrev: Kom lige ind i kampen Hekler.
Hvis ikke du kan se nedenstående som ironisk, så ved jeg ikke hvordan det ellers skal skrives...jeg har understreget det magiske ord, hvis du er i tvivl...
/Hekler
/Hekler
Intet fungerer, når folk ikke læser indlæggene, det kan vi nemt blive enig om.Hekler skrev:Skal vi ikke bare blive enige om at det øjensynligt ikke fungerede, hvilket meget fint illustrere min pointe.Momme skrev: Kom lige ind i kampen Hekler.
Det er nemt at skrive et form for opråb og nu må folk sgu tage sig sammen osv..
Men måske man i stedet skulle kigge på HVORFOR folk ikke tager med bussen, men hellere vil køre selv (i sagde jo selv der var rigtig mange dernede i haderslev)?
Hvordan kan BW's busture blive mere attraktive/få flere med?
Det kan godt være der lige nu bliver reklameret med dem som de billigste, men bliver de markedsført nok, hvordan forsøger man at få dem solgt udover man skriver på hjemmesiden??
Jeg tænker bare det da ikke kan være rigtigt at en fanklub med så mange medlemmer ikke kan få en bus afsted hver gang.. Der må jo være noget i vejen som gør folk ikke tager med den, ellers er den bare generelt ikke attraktiv nok for midtjyder ?
Jeg ved ikke hvad svaret er, men måske der skulle tænkes i nye baner ?
Partyture, rabat for 15-25 årige etc...
Men måske man i stedet skulle kigge på HVORFOR folk ikke tager med bussen, men hellere vil køre selv (i sagde jo selv der var rigtig mange dernede i haderslev)?
Hvordan kan BW's busture blive mere attraktive/få flere med?
Det kan godt være der lige nu bliver reklameret med dem som de billigste, men bliver de markedsført nok, hvordan forsøger man at få dem solgt udover man skriver på hjemmesiden??
Jeg tænker bare det da ikke kan være rigtigt at en fanklub med så mange medlemmer ikke kan få en bus afsted hver gang.. Der må jo være noget i vejen som gør folk ikke tager med den, ellers er den bare generelt ikke attraktiv nok for midtjyder ?
Jeg ved ikke hvad svaret er, men måske der skulle tænkes i nye baner ?
Partyture, rabat for 15-25 årige etc...
Jeg troede du vare ligeglad Meyhoff er du ikke UBMér??
/Hekler
/Hekler
-
pedersen7500
- Site Admin
Meyhoff:
Så er det vel også ved at være på tide at folk snart kommer med forslag til forbedringer istedet for at gå glip af den gode oplevelse eller endda bare sidde derhjemme??
Så er det vel også ved at være på tide at folk snart kommer med forslag til forbedringer istedet for at gå glip af den gode oplevelse eller endda bare sidde derhjemme??
!
-
Peter Ross
Uanset om han er det ene eller det andet, så rammer han hovedet på sømmet.Hekler skrev:Jeg troede du vare ligeglad Meyhoff er du ikke UBMér??
BW mener, de har et godt tilbud i form af de billigste busture i DK (om dette er sandt, ved jeg ikke, men det nærmer sig nok), så kan det undre stort, at man ikke kan samle flere, end tilfældet er, når der alligevel ofte er ganske velbesøgt på udebane.
Det kan selvfølgelig ikke bunde i, folk ikke er villige til at tage på udebane, når de dukker op på egen hånd.
Prisen burde heller ikke afskrække folk, når der er tale om det billigste tilbud i DK.
Det efterlader følgende scenarier hos mig:
1. Kommunikationen er for dårlig.
2. Folk føler sig ikke fristet nok af BWs tilbud i forhold til at køre selv.
3. Folk gider ikke BW.
Punkt 1 og 2 hænger delvist sammen, kan man argumentere for. Er man ude i punkt 3, er der mere alvorlige problemer, man skal have arbejdet på.
Det er, i mine øjne, ungdommen der skal satses på. Det er dem, der har tid og råd til diverse udebaneture, i hvert fald i højere grad end en familiefar. Problemet er blot, at BW har et elendigt omdømme blandt de fleste unge i dette område. De synes, det er en samling nørder, man for alt i verden ikke vil identificeres med (og så er det ikke overdrevet på nogen måde!). Dette gør, at "fødekæden" er effektivt afskåret indtil dette omdømme bliver ændret, hvilket sagtens kan tage en del år i værste fald.
Der mangler en klar strategi for, hvem man vil have fat i, og hvordan man vil have fat i dem. Man kan sagtens sigte bredt i sin kommunikation, men så ender man med ikke at ramme nogen.
Att. Hekler: Jeg er bestemt ikke ligeglad, jeg håber på at der hver gang kommer FLEST mulig på stadion for at bakke FCM op, om de er BWere, UBMere, DWere eller hvad de er, rører mig ikke.. (Jeg er selv medlem af bw, blot til orientering)
Att. Pedersen7500, jo det er da bestemt på tide folk kommer med forslag, også derfor jeg netop prøver at bringe det op til debat (:
Att. Pedersen7500, jo det er da bestemt på tide folk kommer med forslag, også derfor jeg netop prøver at bringe det op til debat (:
Peter Ross... Nu du siger nørder som de unge for alt i verden ikke vil omgås med eller sammenlignes med.. Så vil jeg gerne have du beskriver lidt mere præcis hva det er der er galt..
Er det fordi folk kloger i den på fodbold, er det fordi man måske ikke er lige så vilde som UBM eller hva er det lige du mener...
Er det fordi folk kloger i den på fodbold, er det fordi man måske ikke er lige så vilde som UBM eller hva er det lige du mener...