Jimmy Nielsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
werty

Jimmy Nielsen

Indlæg af werty »

Jimmy Nielsen er blevet bortvist i Vejle, og bedt om at finde sig en ny klub. I denne sammenhæng nævnes FCM som en ny mulig klub. STOR fejltagelse af FCM, hvis det sker, ihvertfald efter min mening!!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 290782.ece

Der er jo ingen fremtid i den mand! Han har højst to sæsoner tilbage på topniveau, og meget lang tid siden han overhovedet har været på topniveau!!

Personligt vil jeg foretrække Lössl, men egentlig også hellere Raska...

Randers nævnes dog også som en mulig klub, grundet fobindelsen mellem Stuhr og FCM, så jeg siger hent Stuhr og sså lad Randers få den gamle Nielsen!

Hvad er jeres mening?

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: Jimmy Nielsen

Indlæg af Mazter81 »

Helt enig og jeg tænkte præcist det samme da jeg læste det med FCM-forbindelsen.

Jeg kan godt nok se et par fordele ved det, men det blir helt sikkert opvejet af hans alder, måske manglende niveau og sikkert ret tunge løn.

Det eneste der kan berettige det er hvis Lössl er klar til SAS-liga om et par år og skal have en rutineret målmand at støtte sig op af indtil da.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Et lidt underligt forløb med Jimmy Nielsen, måske skyldes det at Vejle nedtrapper det sportslige. Men jeg foretrækker nu Ellegård.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Spicker skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/chokskift ... il-randers
Håber det her er rigtigt!
Det vil være helt perfekt, og så kan vi sende Raska videre til den polske klub, der gerne vil have ham. Så er alt som det skal være ;-)

Staropramen

Indlæg af Staropramen »

Det var Odra Vodzislaw, der var interesseret i Raska, og de hentede som bekendt Onyszko. Så jeg tvivler på at de stadig er på udkig efter en keeper... ;)

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Staropramen skrev:Det var Odra Vodzislaw, der var interesseret i Raska, og de hentede som bekendt Onyszko. Så jeg tvivler på at de stadig er på udkig efter en keeper... ;)
Det har du jo nok ret i, men det kan jo være Vejle vil leje ham det sidste halve år af hans kontrakt :P

Wolfmann

Indlæg af Wolfmann »

Jimmy til Kansas City Wizards! God tur og god røv Mælke-Hat :D

Besvar