Att. ALLE DER SKAL TIL ÅRHUS !!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Meyhoff

Att. ALLE DER SKAL TIL ÅRHUS !!

Indlæg af Meyhoff »

Man kører land og rige rundt for klubben, man er på tribunen weekend efter weekend, Aarhus idag, drengene skal vise de fortjener vores støtte!!
Vi står der også om 5-10-20-50 år og råber for det mesterskab, spillere kommer og går, ledelsen kommer og går.. Klubfølelsen ligger i vores hjerte, os som trapper op weekend efter weekend..
VI ER DER NU OG VIL ALTID VÆRE DER..
Ingen fans - ingen klub !

Min opfordring lyder på MAX opbakning til klubben idag, det er den vi har i hjertet..
Det er den vi kæmper for på lægterne hver weekend, spillerne skiftes ud, det gør klubben ikke !!
De fleste spillere i truppen har underpræsteret og fortjener ikke diverse hyldest sange henvendt på dem, kun meget få kan være deres indsats bekendt..
Ram dem med tavshed, ingen spillerchants idag er mit forslag, men max gang på alle andre sange henvendt til klubben.. !

Kom så Midtjylland, håber folk på tværs af fraktioner vil stå sammen om dette !

974

Re: Att. ALLE DER SKAL TIL ÅRHUS !!

Indlæg af 974 »

Fnis :-)

Nu har holdet så vundet sin første kamp i lang tid, så måske det var bedre at give dem lidt seriøs opbakning i stedet, Michael

Alt det der med signaler fordi det indenfor visse fankredse er moderne, synes jeg er noget pjat!

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

974 skrev:Nu har holdet så vundet sin første kamp i lang tid, så måske det var bedre at give dem lidt seriøs opbakning i stedet, Michael

Alt det der med signaler fordi det indenfor visse fankredse er moderne, synes jeg er noget pjat!
Du kan sagtens give seriøs opbakning uden du behøver synge diverse spillerchants..

At du synes det er noget pjat er din sag, så må du jo komme til Aarhus og starte spillersange ;)

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Hvis der er nogle der skal til Århus idag som kan ligge vejen forbi Holstebro så vil jeg være meget interesseret. Det økonomiske kan vi altid aftale.

Send enten PB eller SMS til 28976949
!

Brugeravatar
Lauth

Indlæg af Lauth »

Er der nogen der skal med tog idag! Efter som vores buslinje ikke er i drift, så kunne det være nice at følges med nogen. Og hvordan kommer man lige fra Banegården ud til GF Stadion, og hvad koster det i Taxa ca. Gider sgu ikke lede efter diverse bybusruter for at komme til stadion, hvis jeg endelig bestemmer mig for at tage afsted!

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Lauth skrev:Er der nogen der skal med tog idag! Efter som vores buslinje ikke er i drift, så kunne det være nice at følges med nogen. Og hvordan kommer man lige fra Banegården ud til GF Stadion, og hvad koster det i Taxa ca. Gider sgu ikke lede efter diverse bybusruter for at komme til stadion, hvis jeg endelig bestemmer mig for at tage afsted!
Der er ikke længere fra Århus Banegård til Stadion end man kan gå derud på ca 30 min. Århus Banegård ligger i forbindelse med Bruns Galleri, og Stadion ligger næsten ved siden af Tivoli Friheden.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Thomasbokr skrev:
Lauth skrev:Er der nogen der skal med tog idag! Efter som vores buslinje ikke er i drift, så kunne det være nice at følges med nogen. Og hvordan kommer man lige fra Banegården ud til GF Stadion, og hvad koster det i Taxa ca. Gider sgu ikke lede efter diverse bybusruter for at komme til stadion, hvis jeg endelig bestemmer mig for at tage afsted!
Der er ikke længere fra Århus Banegård til Stadion end man kan gå derud på ca 30 min. Århus Banegård ligger i forbindelse med Bruns Galleri, og Stadion ligger næsten ved siden af Tivoli Friheden.
Bruun's Galleri

1. Tag mod øst ad Jægergårdsgade mod St. St. Blichers Gade 0,3 km
2. Drej til højre ved Strandvejen 1,0 km
3. Drej til højre ved Christian Filtenborgs Plads 76 m
4. Tag 2. vej til højre, og kør ad Skovbrynet 0,7 km
5. Tag 1. vej til venstre, og kør ad Stadion Alle
Destinationen vil ligge på højre side 0,5 km

Destination: Nrgi Park
(i alt små 3 km)

Besvar