Jeg plejer at forlade stadion tordnende hidsig over "Sejren der tæller"-sangen. Nu blev jeg lige mindet om den, fordi Vejles fans også føler trang til at synge den.
Jeg mener, at den sang er fuldstændig utilstedelig. Hvis de, der synger sangen virkelig mener, at det kun er sejren, det tæller - så må det jo betyde at vi skal satse alt - også selvom vi har en uafgjort!
De samme mennesker er voldsomt utilfredse, hvis vi satser alt og taber. Det er jo dobbeltmoral på højt plan, og det er en sang, der på ingen måde støtter spillerne - den øger vel nærmest presset.
Nå, men råben nok fra mig. Hvad mener i andre om den sang?
Omkring "Sejren der tæller"-sangen
-
Jesper - BW415
- Geografisk sted: Sunds
Re: Omkring "Sejren der tæller"-sangen
Jeg kan godt følge dig, men jeg tror nu, den bliver sunget i bedste mening. Min personlige kæphest er mere "FCM kan ingen slå"-sangen. Jeg krummer sgu lidt tæer ved at synge den sang, for det lyder ærlig talt ret hult, når vi taber gang på gang. På den anden side ved jeg godt, at mange fodboldsange nu engang er bygget op på den måde, og hvis det er det, der skal til, så er det også okay.
Det vigtigste er trods alt opbakningen, og det gælder om at få folk til at stemme i. Jeg synes, indsatsen var god mod FCN, og meldingerne lyder også på flot opbakning i Brønshøj, så lad os da fortsætte den gode stime!
Skal repetoiret udvides og/eller ændres, vil det også være en god idé, at vi smider nogle alternativer i sang-tråden. Jeg tror, de fleste er ret åbne over for kvalificerede ændringer.
Det vigtigste er trods alt opbakningen, og det gælder om at få folk til at stemme i. Jeg synes, indsatsen var god mod FCN, og meldingerne lyder også på flot opbakning i Brønshøj, så lad os da fortsætte den gode stime!
Skal repetoiret udvides og/eller ændres, vil det også være en god idé, at vi smider nogle alternativer i sang-tråden. Jeg tror, de fleste er ret åbne over for kvalificerede ændringer.
-
Casper Søe
Re: Omkring "Sejren der tæller"-sangen
Tror mest at sangen er ment som i: "Jeg er sku pisse ligeglad med om du får krampe i begge ben, og måske ikke kan gå de næste 2 dage, så kæmper du sku røven ud af bukserne for min klub!".