Frank: "Vi fralagde os skylden"

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Frank: "Vi fralagde os skylden"

Indlæg af Ravnen »

fra: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... page=0%2C1

Ret interessant læsning:

Frank - Det værste var vores hjemmekamp mod SønderjyskE. Jeg tror næsten, at det var den dårligste præstation, der er set i klubbens historie. Det var vores sidste håb for at vinde medaljer, der røg i den kamp. Forinden har vi tabt hjemme til Randers, og i træningen derefter bliver vi dårligere. Humøret er skidt, og vi spiller ikke ret godt. Efter SønderjyskE-kampen når vi i fællesskab frem til, at vi lukker for mange mål ind. Vi offensive spiller får en tendens til at give forsvaret skylder for, at der går mål ind. Det hjælper, at vi er på træningslejr i tre dage op til FCN-kampen. Vi finder ud af, at vi i små grupper i offensiven taler om, at vi godt nok skal lave mange mål for at vinde kampene, mens forsvaret står i en anden gruppe og siger, at de ikke får hjælp fra midtbanen til at forsvare. Det går galt, fordi alle står og peger på nogen andre. Jeg synes, vi kommer styrket ud af det bagefter. Vi har fået fokus på at hjælpe sidemanden mere, og vi har indset, at vi skal arbejde hårdt hver gang, hvis vi vil have noget ud af kampene.

Jesper

Re: Frank: "Vi fralagde os skylden"

Indlæg af Jesper »

Jeg synes faktisk, det er en skræmmende udtalelse! FC Midtjylland har i lang tid levet højt på at være en klub, med et utroligt sammenhold i truppen - det står skidt til, hvis der ikke skal mere en en måneds modgang til at skabe en hønsegård!

Brugeravatar
Ravnen

Re: Frank: "Vi fralagde os skylden"

Indlæg af Ravnen »

Jeg ventede på at der var en som ville skrive det. For ja, hvad sker der dog. Man fik fornemmelsen af at der var bred harmoni under Eriks ledelse.

Forhåbentlig har trænerteamet, og truppens erfarne spillere, lært at det og sørger for at det ikke sker igen.

Besvar