Kanonslag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Kanonslag

Indlæg af Persian_Wolf »

Sakset fra gamle forum
mousebreaker skrev:Jeg synes episoderne med romerlys og kanonslag burde diskuteres i egen tråd, da det virkelig er et emne der bør debateres.

Jeg så ikke selv episoden med kanonslaget, men mener bestemt at det er noget der skal sættes en stopper for. Kun mentalt underudviklede personer kan i min verden finde på sådan noget.

Til dem der sagde at de godt vidste hvem det var men ikke ville stikke vedkommende, vil jeg sige at det er fuldt forståeligt. Det er der sgu ikke nogen der har lyst til. Men jeg håber eddermame at I er mænd nok til at sige til vedkommende at det ikke er noget I gider se igen. Også selvom det er den mand i flokken der kan pisse længst, drikke flest fadbamser eller kan tælle til 10 uden kugleramme.

Den med at kanonslaget "blev fundet på toilettet" lyder som det værste gang vås og som en mindre bemidlet kunne finde på at sige for at gøre hændelsen mindre overlagt. Det bliver den bare ikke mindre overlagt af overhovedet. Næste gang taber tumpen den ned mellem jeres ben. Så må vi se hvor sjovt det er at være buddy med tossen.

Romerlys synes jeg ser kanonfedt og festligt ud når de bliver fyret af. Men er ikke sikker på at jeg synes det er rigtig fedt hvis jeg stod i vindretningen :)
At jeg synes det ser fedt ud er bare ikke noget der retfærdiggør brugen af det. Der er andre mennesker på stadion, der måske ikke lige synes at det er særligt morsomt, og bliver tvangsindlagt til at stå tæt på det, bare fordi man har købt billet til det "forkerte område". Argumentet med at de jo bare må flytte sig er direkte stupidt. Hvad gør man når det er rigtig crowded?? Der er jo heller ikke nogen der siger at det kun er een der ikke vil være i nærheden af det. Det kan være de nærmeste 10, 20, 50 el 100!!. Men de skal jo bare finde et andet sted at stå fordi de 4 anarkister synes det er sjovt at fyre af.

Klubberne har forlængst meldt ud at det ikke er noget de vil have og de bruger masser af skillinger på at komme det til livs. Specielt hovedstadsklubberne har haft problemer med det i flere år. Det skal vi ikke til at have i FCM. Vil sgu hellere have at klubben bruger pengene og kræfterne andetsteds end på at styre en flok tumper der tilsyneladende har sniffet for meget lightergas. Noget er i hvert fald gået galt.

Til Man city der lavede et indlæg som svar til dette emne under Esbjerg - FCM tråden vil jeg gerne sige. Godt skrevet - kunne ikke skrive det bedre selv.

Vil man tage et initiativ i BW med en eller en anden form for offentlig afstandstagen til episoden ?
MadsBS skrev:Den er taget med personen, og sådan er det.
mancitydk skrev:Jamen det er jo så altid en ting... Men jeg mener stadig at det der er helt forkert i det her spil er jeres holdning til det hele... Det er sgu en alt for afslappet holdning IMHO.... det er altså ikke særlig festligt, og denne gang gik det godt, men hvad kunne der ikke være sket?
Men igen, altid noget i har taget den med personen.
Tiesto skrev:Det værste i hele den episode syntes jeg da næsten var de halvfulde "gamle" folk som pludselig ville tæske os alle sammen? Hvis nogen af de personer læser med herinde vil jeg gerne påpege at den slags OVERHOVEDET ikke hjælper noget?
og igen.. UBM er IMOD vold!!, og Kanonslag på stadion! .. over and out..

Altoriso skrev:Hvorfor diskuttere UBM ?

Det var vel ikke nogen såkaldte UBM folk der fyrede det af, og det var jo også bare fundet tilfældigt på toilettet, så vidt jeg kan forstå?

UBM skal vel bare sørge for at lave den stemning som de så gerne vil "prale" af og opnå ( også gerne på Sjælland fremover, tak :-) )

Nu er der godt nok ikke nogen der har nævnt det i denne forbindelse, men man hører tit at folk synes, at det er iorden at bruge ulovligt fyrværkeri mv. på udebane, for så bliver FCM ikke "indblandet" økonomisk osv
Det synes jeg er noget forbandet gylle - Hver gang nogen dummer sig fra vores tilhængere bliver FCM ramt af det - det bliver omtalt i medierne osv
LOOFT skrev:Derfor må vil vel gerne tage den internt? Så det ikke er nogle af vores drenge der gør sådan noget...
Men alle tager afstand fra det! Vi gider bare ikke bruge vores tid på at lege politi, når der faktisk er nogle som får løn for det.

Altoriso skrev: http://efbfan.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=1550
Lidt beskæmmende men desværre nok ikke helt forkert:

"Herefter er Hernings uoffielle blevet alt for kæphøje og brugen er pyrotekniske effekter såsom romerlys, blitz lys mm. bliver andvendt i stor stil. Vi har en lille konkurrence, hvis i forstår hvad jeg mener! Kanonslaget fik også vores blod i kog. Ikke i vores by, næ nej"

Woop Woop!

Besvar