AaB - Brøndby pokal

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Hausser

AaB - Brøndby pokal

Indlæg af Hausser »

Om ca. en halv time starter den vel nok vigtigste kamp overhovedet for FCM i den resterende del af sæsonen, pokal-kampen mellem AaB og Brøndby.

Skal vi i Europa, så SKAL Brøndby slå AaBere ud, på trods af det svage 3-3 resultat i den første kamp og på trods af at AaB ikke har mere at spille for i ligaen og derfor må være ekstra motiverede og på trods af at BIF sandsynligvis har det primære fokus rettet mod ligaen. Grunden til AaB skal slås ud i den er runder, er fordi jeg er fuldstændigt overbevist om at FCK hiver guldet og derfor må AaB ikke komme i finalen.

Vinder Brøndby, skal vi "bare" holde fjerdepladsen, hvilket også sagtens kan være problematisk nok med det spil vi har vist, men det skal vi naturligvis være i stand til at klare.

Derfor, go BIF!!!
Senest rettet af Hausser 30. apr 2009, 09:40, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: AaB - Brøndby pokal

Indlæg af Ravnen »

Ønsker vi virkelig at kommme ud i Europa?

Hvert år ser vi hvordan holdet falder sammen når vi så ryger ud. Skal vi have et mesterskab er det ligefør jeg tror det er bedst, ikke at spille Europæisk....

Omvendt, det må og skal simpelthen skabe noget rutine og erfaring, det er bare så svært at se i praksis, selvom vi da gjorde det godt mod City. Men det hjalp jo bare ingenting i den hjemlige liga, tværtimod.

Men jo, jeg hepper på Brøndby for en aften.. men jeg er i tvivl.

Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ønsker vi virkelig at kommme ud i Europa?

Naturligvis gør vi det. Alternativet er at vi er 5. vælger til spillere, ligesom vi misser en potentiel millionindtægt. Så ingen tvivl om det.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja nu er det da afgjort. Aab i finalen. Så skal FCK "bare" holdes fra mesterskabet, ikke særligt sandsyneligt..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Vi kan takke Ousman Jallow og Michael Svendsen for ingenting. Usandsynligt elendigt hvordan den kamp forløb!

Peter Ross

Vinding

Det annulerede mål

Indlæg af Vinding »

Er det kun mig der ikke fatter Svendsen annulerede målet... Der var da slet ikke tale om offside...

Vinding

Hausser

Indlæg af Hausser »

Nej desværre, noget værre lort, tror desværre det var farvel til Europæisk fodbold næste år.

som Kent forklarer, så er fordelene ved at komme i Europa enorme, indtjening, eksponering af vores spillere og klub, tiltrækningskraft mht spillere, oplevelser og værdifulde erfaringer til vores unge spillere mm..

Tager man FCM-brillerne af et øjeblik, var der nok heller ikke andre end Biffere og FCMere der holdte med vestegnen i den kamp, tror faktisk langt hovedparten af DKs fodboldinteressede befolkning hellere så AaB ude og forsvare de danske farver. Dels har de en rigtig god seedning pga deres Europæiske eventyr de sidste par år og dels har de bevist at de kan leverere varen. Os derimod, tja...

Samlet set må man nok konstatere at næste sæson idag blev en lille smule sværere..

Hausser

Re: Det annulerede mål

Indlæg af Hausser »

Som jeg forstod det, handlede det om en offside, syntes ikke jeg kunne se den, men vores vinkel var bestemt heller ikke god. Frispark var der ihvertfald ikke..

Vinding

Se det positive

Indlæg af Vinding »

Vi går ikke ned efter at vi er røget ud af UEFA cuppen, som 2005 CSKA Moskva, 2007 Lokomotiv Moskva & 2008 Manchester City.

Vinding

Takito

Re: Det annulerede mål

Indlæg af Takito »

Der er da klart offside.. Duncan står i offside position. Godt nok ikke ham der scorer - men han hopper efter bolden. Ergo er han med i spillet og derfor Offside

uschel

Indlæg af uschel »

Hvis BIF bliver mestre og FCK tager pokalen kommer vi vel stadig med som 4er. BIF i champ league og FCK i europa league som pokal vinder så må vi og OB få de resterende 2 pladser ik?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jo, for så tager FCK pokalpladsen. Vi skal bare håbe på at enten Brøndby eller OB bliver mestre :-)

Besvar