ER presset

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Vinding

ER presset

Indlæg af Vinding »

Det kommer vel ikke bag på nogen efter den start... Mon ikke der er nogen der har fortrudt fyrringen af OP?

http://borsen.dk/657/?id=TMMN-7QV8FL187530

Vinding
Senest rettet af Vinding 27. apr 2009, 17:54, rettet i alt 1 gang.

uschel

Re: ER presset

Indlæg af uschel »

Nej det tror jeg absolut ikke. AGF spiller det bedste fodbold i umindelig tider, så nu mangler de bare heldet....

Mr. Larsen (AaB)

Indlæg af Mr. Larsen (AaB) »

Nu kan man som bekendt ikke bruge flotte kombinationer til en rygende skid, det er mål der gir sejre og derved point, og tar AGF sig ikke sammen så er de snart på vej ned i nedrykningsspillet endnu engang.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det er rigtigt. Men nu er det jo ikke fordi chancerne ikke er der. Hvis de havde haft lidt mere tur i den i søndags var i jo røget tilbage til Nordjylland med en sæk på en 2-3 stykker. Jeg er sikker på at AGF nok skal få deres point i foråret.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Mr. Larsen (AaB) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu kan man som bekendt ikke bruge flotte
> kombinationer til en rygende skid, det er mål der
> gir sejre og derved point,

Det var dog en snæversynet tilgang til fodbold... Så du mener altså ikke at et langsigtet projekt er værd at ofre en håndfuld point i en halvsæson på? Newsflash, Erik Hamren var igennem samme mølle inden han løftede jeres hold - Har du set AGF spille? Så du jeres egen kamp imod dem hvor de spillede jer ud af banen hele 2. halvleg? Når det hold bliver vandt til den nye spillestil, og får deres skadede spiller på højkant, så tror jeg godt de kan blive en fast bestandel af den øverste halvdel af tabellen.

Jeg er personligt yderst urolig for at måde AGF fremover, jeg synes det er imponerende hvad Erik har fået ud af materialet - men det var vi vel forberedt på, han kan jo via sin sublime mandskabsbehandling få det bedste ud af sine spillere. Medmindre de direkte rykker ned, så synes jeg det ville være hul i hovedet at fyre Erik inden han får implementeret sit projekt - jeg er (desværre) overbevist om de hvidblusede nok skal få succes.

> tar AGF sig ikke sammen så er de snart på vej ned i
> nedrykningsspillet endnu engang.

Det er så rigtigt nok, men jeg kan ikke forestille mig det kommer så vidt - selvom den kommende hjemmekamp imod Horsens da er lidt en skæbnekamp for dem.

Mr. Larsen (AaB)

Snæversynet?

Nej, det vil jeg absolut ikke mene jeg er !

Jeg deler blot bare ikke samme begejstring for Erik Rasmussen´s spillestil som mange af jer andre herinde. Jo vist kan det da se flot ud, men hvis stilen taktikken ikke fungerer, så må man jo sadle om og erkende materialet ikke er der til.

Fodbold handler nu engang om Resultater, og jeg vil 100 gange hellere spille mere direkte også vinde kampene end at spille poleret fodbold og sætte det hele over styr som AGF gjorde i Søndags imod AaB, for det direkte naivt !

Også er jeg iøvrigt ikke det mindste nervøs for AGF, de har en økonomi som sejler for tiden, og de måtte ud i en Aktie emission (?) tidligere på året bare for at kunne betale lønningerne !!
Nej de profiler som nu de engang har vil blive solgt ud i løbet af næste vindue for at dække det massive underskud de endnu engang køre med. Med mindre altså de kan finde en naiv investorer igen som har løst til at smide penge ud af vinduet, og det er ikke særligt seriøst at tro det vil ske i disse tider.

Mr. Larsen (AaB)

Helt korrtekt, AaB presset i bund i de sidste 30 min af 2 halvleg. Men det handler jo om at være kynisk når mulighederne byder sig, AaB havde 3 skud inden for rammen i den kamp og lavede 2 mål, og AGF havde vist 7 stk.... Det siger vist alt om de klubber´s skarphed :)

Vinding

Indlæg af Vinding »

BW - 665 Skrev:
>> Jeg er personligt yderst urolig for at måde AGF
> fremover, jeg synes det er imponerende hvad Erik
> har fået ud af materialet - men det var vi vel
> forberedt på, han kan jo via sin sublime
> mandskabsbehandling få det bedste ud af sine
> spillere. Medmindre de direkte rykker ned, så
> synes jeg det ville være hul i hovedet at fyre
> Erik inden han får implementeret sit projekt - jeg
> er (desværre) overbevist om de hvidblusede nok
> skal få succes.
>

Hvad er det lige som ER har formået at få ud af spillerne, som OP ikke formåede???

Vinding

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Vinding Skrev:
> Hvad er det lige som ER har formået at få ud af
> spillerne, som OP ikke formåede???
>
> Vinding

Tror at det er den rigtigt satsning som AGF har gjort - det var jo lidt den samme satsning FCM gjorde
Jeg tror simpelthen det "ligger i kortene" at Ove P ikke evner at holde spillet på det seværdige niveau som feks FCM og nu også AGF ønsker

Tror ikke at det er en forkert anskuelse at mange klubber ser Ove P som en grundlæggende træner

Men dygtig er han nu, synes jeg!

Ravnen

ER lover AGF er tophold næste sæson

Indlæg af Ravnen »

http://www.bold.dk/nyt/Erik-R-AGF-topho ... ste-saeson

"- I denne fase handler det om at udvikle sig fra kamp til kamp, så vi får et godt afsæt til næste sæson, hvor jeg håber, at vi er med i toppen, siger Rasmussen til spn.dk."

Det er lidt interessant, eftersom han stoppede pga presset her. Sådan en udtalelse skaber da et massivt pres når sommerferien er ovre, og alle forventer de skal være i toppen. De århusianske medier er sikkert ti gange værre end medierne her i området.

uschel

Re: ER lover AGF er tophold næste sæson

Indlæg af uschel »

Ravnen Skrev:
>> Det er lidt interessant, eftersom han stoppede pga
> presset her. Sådan en udtalelse skaber da et
> massivt pres når sommerferien er ovre, og alle
> forventer de skal være i toppen. De århusianske
> medier er sikkert ti gange værre end medierne her
> i området.

Jeg er helt enig i, at Stiften er værre som du kalder det. Men jeg vil hellere kalde det at de går hårdere til AGF end fx HF gør det i Herning. Meget kan man kalde Herning folkeblad, men nok ikke et hårdt kritisk medie, når det handler om sporten i Lokalområdet. Man må osse forstå, at AGF spiller en anden rolle end FCM gør herude. Alle lav som høj i århus og omegn har en mening om AGF. Som en fyr en dag sagde til mig, næst efter vejret, er det mest diskuterede emne i Århus Agf.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Ravnen Skrev:
> http://www.bold.dk/nyt/Erik-R-AGF-tophold-i-naeste
> -saeson
>
> "- I denne fase handler det om at udvikle sig fra
> kamp til kamp, så vi får et godt afsæt til næste
> sæson, hvor jeg håber, at vi er med i toppen,
> siger Rasmussen til spn.dk."
>
> Det er lidt interessant, eftersom han stoppede pga
> presset her. Sådan en udtalelse skaber da et
> massivt pres når sommerferien er ovre, og alle
> forventer de skal være i toppen. De århusianske
> medier er sikkert ti gange værre end medierne her
> i området.

Lover er måske et lidt stærkt ord at bruge. Han håber, står der. Der er jo en verden til forskel.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Bobby Skrev:
> Lover er måske et lidt stærkt ord at bruge. Han
> håber, står der. Der er jo en verden til forskel.

Ja det er der for os, men det er der sikkert ikke for Århus Stiftstidende, Jyllandsposten og AGFs fans ;-)

Se bare hvordan den endte på bold.dk, "Erik R: AGF tophold i næste sæson". :-)

uschel

Indlæg af uschel »

Omvendt kan man sige at hvis agf ikke kommer i top 5-6 stykker næste år, så gør de det aldrig. Deres trup er super godt. Me rutine på centrale pladser. Staff. J Poulsen. Bidtz Nando og Graulund osv. Krydret med måske den mest talentfulde trup i ligaen. Så jeg mener godt, at det er et hold man skal regne med. Deres træner er heller ikke at foragte. hehe

Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

uschel Skrev:
> Omvendt kan man sige at hvis agf ikke kommer i top
> 5-6 stykker næste år, så gør de det aldrig. Deres
> trup er super godt. Me rutine på centrale pladser.
> Staff. J Poulsen. Bidtz Nando og Graulund osv.
> Krydret med måske den mest talentfulde trup i
> ligaen. Så jeg mener godt, at det er et hold man
> skal regne med. Deres træner er heller ikke at
> foragte. hehe

Men hvor meget af AGF's hold er der tilbage næste sæson? De havde et halvårs underskud i omengen af 16 mil. kr.

AGF var lige ved at lære det. Økonomien var stabil. De havde stabiliseret sig i rækken. Men det gik ikke hurtigt nok. Ud med OP og ind med ER. Ud med fornuften ind med underskuddet. Tror ikke på AGF så længe de ikke har nogen form for tålmodighed.

Besvar