Generalforsamling 28 feb. kl. 12.00

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Generalforsamling 28 feb. kl. 12.00

Indlæg af Hekler »

Da det ikke er til at sige hvor stabil BW hjemmesiden er ved flytningen, så smider jeg lige indkaldelsen her.

Fredag den 13. februar 2009
Den 28. februar klokken 12:00 afholder Black Wolves ordinær generalforsamling. Det sker som altid i Loungen på SAS Arena. For at kunne deltage i generalforsamlingen skal du have et gyldigt medlemskort eller en gyldig kvittering som påviser din betaling for 2009.

§7 - DAGSORDEN FOR GENERALFORSAMLING
7.1 Dagsordenen for den ordinære generalforsamling skal omfatte følgende punkter:

1. Valg af dirigent.
2. Valg af referent og stemmetællere.
3. Bestyrelsens beretning.
4. Forelæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse samt budget for det kommende år.
5. Fastlæggelse af kontingent.
6. Indkomne forslag.

Bestyrelsen i Black Wolves foreslår at vi ændrer:

§1 - FORENINGENS NAVN OG HJEMSTED
1.1 Foreningens navn er Black Wolves.
1.2 Dens hjemsted er Herning Kommune.

Til:

§1 - FORENINGENS NAVN OG HJEMSTED
1.1 Foreningens navn er Black Wolves.
1.2 Dens hjemsted er Ikast-Brande Kommune.

Dette gøres grundet en principel beslutning som er taget i Herning Kommune omkring godkendelse som forening. Beslutningen gør at Black Wolves ikke kan blive godkendt som forening i Herning Kommune, og derved ikke kan blive fritaget for moms på kontingentet.

Vi afventer en afgørelse på vores ansøgning til Ikast-Brande Kommune, men de foreløbige meldinger er positive.

7. Valg af bestyrelse.

På valg:
Thomas Mikkelsen. Modtager ikke genvalg.
Rasmus Fyhn. Modtager ikke genvalg.
Allan Møller. Modtager ikke genvalg.
Kenn Pedersen. Ønsker genvalg.

Ikke på valg:
Tatiana Hussak
Mikkel "hekler" Sønderbæk
Thor Jendresen

8. Valg af revisor samt 1. revisorsuppleant.
9. Eventuelt.

Bestyrelsen i Black Wolves
Senest rettet af Hekler 1. mar 2009, 16:19, rettet i alt 1 gang.

Hekler

Re: Generalforsamling 28 feb. kl. 12.00

Indlæg af Hekler »

Jeg vil bare sige at jeg håber rigtigt mange vil dukke op, fordi det er denne dag, at vi kan bestemme hvor foreningen skal bevæge sig hen af.
Det er den dag vi skal finde de folk der skal repræsentere foreningen i de kommende år, hvilket ikke er helt uvæsentligt.

Iøvrigt så tror jeg at der i år bliver nogle interessante debatter lige som jeg selvfølgeligt glæder mig til at se en masser af jer efter en lang vinterpause.

Vel mødt.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Hej!

Jeg vil bare spørge om, der er nogen herinde, som kan svarer på, om det ikke kan lade sig gøre, at melde sig ind, når man kommer til gen.forsamlingen? Som man plejer, at kunne til hjemmekampe. Jeg tager nemlig en kammerat med. Han er FCM-fan og har været det hele livet... Han har bare aldrig fået meldt sig ind i BW...

Ulv865

Hekler

Indlæg af Hekler »

Han kan melde sig ind men har ikke stemmeret.

Kun hvis man har medlemskort eller kvittering på betaling af girokort, har man stemmeret ifølge vedtægterne.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Fint! Mange tak Hekler...

Ulv865

Jesper - BW415

Re: Generalforsamling 28 feb. kl. 12.00 - Hvad skete der?

Indlæg af Jesper - BW415 »

Hej...

Er der en, det kan fortælle en lille smugle om hvad der skete til generalforsamlingen i går? - hvem blev valgt osv?

På forhånd tak!

Hekler

Re: Generalforsamling 28 feb. kl. 12.00 - Hvad skete der?

Indlæg af Hekler »

Har lige fået hentet referatet fra GF. Skal lige have skrevet det ind og postet det, så kommer det på i aften.

Besvar