Så skete det endeligt, vi er helt tilbage i topform. Hvis vi havde spillet sådan hele foråret så havde vi aget guldet idag i stedet for. Det er det flotteste spil vi har spillet siden Zidan. Hvis ikke flottere for det her var 100% holdindsats.
Dennis Nielsen
Guld spil 3-1 ufortjent
-
YahooSeeker [Bot]
Guld spil 3-1 ufortjent
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 20. maj 2005, 16:53, rettet i alt 1 gang.
-
faurby (Fcm)
Re: Guld spil 3-1 ufortjent
Jeg kan kun være 110% enig!!! sindsyg indstilling Fcm startede med og de blev bare ved osse efter Bif scorede til 1-1 ....Det ser rigtig godt ud før de sidste 5 kampe...Vis de fortsætter på den her måde så lugter det seriøst at medaljer...!!! Godt gået drenge i viste hvor stor potientale i har ;o)
Forza Fcm !
Mvh.Michael
Forza Fcm !
Mvh.Michael
-
BW # 163
Hørt !
Synes hele holdet skal roses efter i dag !. De viser de kan - også uden Zidan. En herlig hævn for det ufortjente nederlag i pokalfinalen !
BW # 163
Synes hele holdet skal roses efter i dag !. De viser de kan - også uden Zidan. En herlig hævn for det ufortjente nederlag i pokalfinalen !
BW # 163
-
Birdie
I denne sæson er vi faktisk kun det andet hold, der scorer tre kasser mod Brøndby i SAS Ligaen. Ud over FCK (3-0 på hjemmebane), er vi de eneste - godt gået...!
-
YahooSeeker [Bot]
Hvor mange hold har lige vundet 2 kampe over bif denne sæson, og tæt på alle tre. Nu bestemmer vi het selv om det skal være sølv bronce 4 eller 5 plads. Hvis vi vinder resten så er vi sikret sølv. Men en kamp af gangen nu, hvis vi vinder her de næste to kampe ser det enda rigtigt sjovt ud.
-
Lars EC
Vi spillede en super kamp, hvor spillet flød som aldrig før. Jeg kan ikke mindes, at vi har leveret en bedre kamp nogensinde før. OK, vi havde nogle super kampe med Zidan på holdet. Men det her er helt anderledes. HELE holdet spillede en super god kamp.
-
Fc-Arne
Thygesen&Hansen
Det kan godt være, at det for tidligt, men vil nu alligevel sige at den kombination har fungeret fremragende og en essentiel grund til, at det har fungeret så godt i de to sidste kampe. Michae, han spiller som tidligere, en fremragende playmaker og thygesen som god kreativ istartsætter, som samtidigt er farlig i hans raids.
Dennis Sørensen (Ikke kun pga. hans to mål) er virkelig blomstret op. Tidligere synes jeg overhovedet ikke, at han kunne tilføje noget som helst til holdet, men nu kan han da det hele. Fremragende drible ture, han satte nærmest Sennels af hver gang.
I den anden side, hvor Prinsen af Ghana, Pimpong huserer sker der virkelig noget. Han er konstant trussel. Svärd kunne lige så godt have sat sig ned i går.
Dennis Sørensen (Ikke kun pga. hans to mål) er virkelig blomstret op. Tidligere synes jeg overhovedet ikke, at han kunne tilføje noget som helst til holdet, men nu kan han da det hele. Fremragende drible ture, han satte nærmest Sennels af hver gang.
I den anden side, hvor Prinsen af Ghana, Pimpong huserer sker der virkelig noget. Han er konstant trussel. Svärd kunne lige så godt have sat sig ned i går.
-
JesperK
Re: Thygesen&Hansen
Ja, hvem havde troet, at den konstellation skulle vise sig at være den hidtil bedste (godt nok kun 2 kampe at vurdere ud fra). Ikke ret mange sikkert - ellers ville vi nok ha set den tidl.
En playmaker som MH påtænker man som regel den forreste midtbane med en løbestærk def. midtbane bagved. Men måske er det logisk, at i og med vi nu har fået et stabilt og godt forsvar på plads, faktisk er bedre stillet med en "pressball" som MT foran Hansen, der så lige har det halve sekund mere at lave genialiteter i.
Pludeselig virker det hele ret logisk og en anelse træls, vi ikke prøvede det tidl. hehe.
Men at se vi endelig får det maksimale ud af både Hansen og ikke mindst Thygesen, det er virkelig glædeligt. At flere andre følger trop og kommer til får løftet spillet udover det, de selv har løftet det, det er guld.
Faktisk tror jeg kun, jeg var lidt skuffet over Franke i går. Nu så jeg kampen i en ringe kvalitet, men han virker ikke SUPER skarp som vi ved han kan være det. Jeg er sikker på det kommer, for nu har næsten alle, vi herinde har svinet, fået samlet sig op og viser klassen
Jeg er desuden ikke sikker på, om jeg har set bedre holdspil fra vores side nogensinde. Det er selvf. svært at sige eftersom den seneste kamp altid står stærkest i hukommelsen..
En playmaker som MH påtænker man som regel den forreste midtbane med en løbestærk def. midtbane bagved. Men måske er det logisk, at i og med vi nu har fået et stabilt og godt forsvar på plads, faktisk er bedre stillet med en "pressball" som MT foran Hansen, der så lige har det halve sekund mere at lave genialiteter i.
Pludeselig virker det hele ret logisk og en anelse træls, vi ikke prøvede det tidl. hehe.
Men at se vi endelig får det maksimale ud af både Hansen og ikke mindst Thygesen, det er virkelig glædeligt. At flere andre følger trop og kommer til får løftet spillet udover det, de selv har løftet det, det er guld.
Faktisk tror jeg kun, jeg var lidt skuffet over Franke i går. Nu så jeg kampen i en ringe kvalitet, men han virker ikke SUPER skarp som vi ved han kan være det. Jeg er sikker på det kommer, for nu har næsten alle, vi herinde har svinet, fået samlet sig op og viser klassen
Jeg er desuden ikke sikker på, om jeg har set bedre holdspil fra vores side nogensinde. Det er selvf. svært at sige eftersom den seneste kamp altid står stærkest i hukommelsen..