Odense på søndag!! Bussen..
-
Gamle Hoffmann64
Odense på søndag!! Bussen..
Jeg har lige hørt fra pålidelig kilde at der er 4 tilmeldte, LÆS FIRE!!!! Til kampen i Odense på søndag, plus de omkring 10 faste, det giver ca en minibus, KAN eller VIL vi ikke gøre det bedre???? SÆT I GANG inden bussen , igen igen bliver aflyst!!!!
Senest rettet af Gamle Hoffmann64 18. maj 2005, 18:41, rettet i alt 1 gang.
-
Thomas Lund
Re: Odense på søndag!! Bussen..
Det er naturligvis bekymrende, men med mit kendskab til BW er det simpel sløvhed og at man ikke tænker så langt. Det er naturligvis ikke nogen undskyldning, for det ender sikkert kun med en enkelt bus og når de sidste 50 vågner op til dåd fredag eller lørdag, så er det for sent at bestille en ekstra bus.
Vi kan evt. køre tilmelding i vores lounge, men så bliver det med betaling ved tilmelding.
Lund
Vi kan evt. køre tilmelding i vores lounge, men så bliver det med betaling ved tilmelding.
Lund
-
YahooSeeker [Bot]
Det er derfor man har autotilmelding 
Altså for ikke at glemme at tilmelde sige.....eller bare i erkendelse af at man er for sløv til at tage sig sammen
Altså for ikke at glemme at tilmelde sige.....eller bare i erkendelse af at man er for sløv til at tage sig sammen
-
Anni
Re: Odense på søndag!! Bussen.. o.t.
Gamle Hoffmann64 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har lige hørt fra pålidelig kilde at der er 4
> tilmeldte, LÆS FIRE!!!! Til kampen i Odense på
> søndag, plus de omkring 10 faste, det giver ca en
> minibus, KAN eller VIL vi ikke gøre det bedre????
> SÆT I GANG inden bussen , igen igen bliver
> aflyst!!!!
>
> Gamle Hoffmann64
>
> /Man kan kun få fiasko på èn måde,
> nemlig ved at give op.. /Brian Hays
>
> BW4ever
Skal du med denne gang Gamle Hoffmann? ;o)
Anni/der desværre for en gangs skyld er totalt forhindret i at komme, snøft
(
-------------------------------------------------------
> Jeg har lige hørt fra pålidelig kilde at der er 4
> tilmeldte, LÆS FIRE!!!! Til kampen i Odense på
> søndag, plus de omkring 10 faste, det giver ca en
> minibus, KAN eller VIL vi ikke gøre det bedre????
> SÆT I GANG inden bussen , igen igen bliver
> aflyst!!!!
>
> Gamle Hoffmann64
>
> /Man kan kun få fiasko på èn måde,
> nemlig ved at give op.. /Brian Hays
>
> BW4ever
Skal du med denne gang Gamle Hoffmann? ;o)
Anni/der desværre for en gangs skyld er totalt forhindret i at komme, snøft
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Tilmelding!
***Vi kan evt. køre tilmelding i vores lounge, men så bliver det med betaling ved tilmelding***
Dette mener jeg er en nødvendighed for at få folk med, tror at hvis vi fanger folk på stadion at de har nemmere ved at melde sig til, hvis de derimod kommer hjem og slapper af i sofaen, og har 100 andre ting de skal gøre.
For mit vedkommende har jeg været med på utrolig mange ture med BW´bussen. Men efter jeg er flyttet fra Herning, og alligevel skal bruge en time på at køre dertil vælger jeg de fleste af gangene at køre selv.
Men der er vel 1000 andre medlemmer.. Så det gælder om at få fat på dem.
Jeg tror hvis man laver tilmelding med betaling enten i baren eller ved indgangen både før og efter kampen. At vi kan skaffe nogle andre folk..
Det gælder så om også at reklamere med det i loungen og ikke kun her på nettet hvis man vil have fat i en anden målgruppe.
-
Lind
Hvordan ser det ud med tilmeldingerne, til søndag?
Kommer der en/nogle bus/busser afsted?
gule kort til Jan Sønksen, Søren Berg, Esben Hansen, Lars Larsen og Alexander Aas - JA TAK
lind