bw152/michael Skrev:
-------------------------------------------------------
> At han er blevet fyret tre gange er vel ikke det
> vigtigste når SIF har skullet lede efter en ny
> mand, hvis man kigger på hvad mulighederne ellers
> var lige nu..
> De har skulle finde en dansk træner eller en
> udenlandsk træner (som formentlig ikke har været
> aktuelt hvis man kigger på deres position de
> sidste år..)
Der er vel masser af unge ambitiøse trænere som bare venter på at få chancen.
Den eneste grund jeg kan se til at SIF vælger TB, er fordi han har spillet der, og fordi det sikkert giver lidt tiltrængt medieomtale
> Derfor har det været en opgave hvor de har skulle
> finde en dansker, Troels Bech blev ledig og er en
> utrolig dygtig træner.. Jeg tror bare han har haft
> problemer med at passe ind de forskellige steder,
> fordi han har manglet den assistent som kan
> supplere hans kæmpe fodboldviden og taktiske
> kvaliteter..
Det er jo gætværk, der kan være tusinde årsager til at Troels Bech ikke har succes. En af dem kan jo være, at han simpelthen ikke er en god træner?
"Hans kæmpe fodboldviden og taktiske kvaliteter", det er jo en skrøne som er blevet fortalt så mange gange, at den har fæstet sig som sandhed. Hvis hans fodboldviden og hans taktiske evner virkelig var så ekstraordinære, hvordan kan det så være at han intet har præsteret i mange år. Det burde da på en eller anden måde have været synligt, men selv med et godt spillermateriale i FCM, OB og senest Esbjerg, har der ikke været noget som kunne bevise sådanne ekstraordinære kvaliteter.
Esbjerg var et mulehår fra at være en topklub da Ove Pedersen forlod klubben, hvad er klubben efter Troels Bech når Ove nu vender tilbage? i bedste fald et hold som præsterer lige over nedrykningsstregen, og som fuldstændig tabte det som Ove Pedersen nøjsommeligt havde opbygget.
> Allan Kuhn, han har det godt i Aalborg og jeg tror
> ikke han vil være interesseret i Silkeborg
Det er jo svært at sige hvad Allan Kuhn er interesseret i eller ej. Men jeg tror absolut en klub i den øverste del af 1 division er der han kunne starte.